Bölüm 5

1 0 0
                                    


sabaholdu kuşların cıvıldamasıyla uyanmıştım.her taraf sakin korku yok,endişeyok.herkes eskisi gibi.bunu dün gece bay Benjamin'den dinlediğim hikaye'yebenzettim. herkesin bu kadar rahat olmamasını söyledim.kimse beni dinlemiyordubile.bay benjamin'e uğradım 'bay Benjamin bu kadar rahatlık iyi değil bence''deyince bay benjamin''haklısın,bu hiç normal değil''.'peki ne yapmalıyız baybenjamin' diye sorumu yönelttim.o da cevaben ''bunu sizin bulmanız gerek''dedi.oradan çıktım ve düşünmeye başladım.acaba nasıl bir şey yapabilirim diyedüşünüyordum.sanki aklım durmuştu,hiçbir şey yapamıyordum,elim kolum bağlıydı.kendimibir türlü bu konuya odaklayamıyordum.fakat birinin bu konu hakkında bir şeyleryapması gerek.biraz sonra oturduğum yerden kıpırdamazken doktor bay luisgeldi.''bu işi tekte yapabilirsiniz''.peki nasıl yapacaktım ki?bay luisinyanından gittim ve serpil ile buluştuk.ne yapacağımıza karar verdik.eski planıyapacaktık.fakat bu plan gizli kalacaktı.eğer bütün kasabalılar bilse beklidebu planın yapılmasını engelleyeceklerdi.artık bütün kasabalı onlarıngittiklerine inanmıştı.serpil'e sadece güvendiğimiz kişileri çağırıp onlarlaortak çalışacağız.serpil tanıdığı 9 arkadaşı ile yanıma geldi.ben henüzkimseyle arkadaşlık yapamamıştım.telleri biz tamir ediyorduk.teller kasabayabiraz uzak olduğundan fark edilmemiz oldukça zordu.tellerin elektrik güçlerini2 katına çıkardık.bundan sonra tellerimiz he daha kuvvetli hem de elektrikbakımından güçlü olacaktı.bu yaptıklarımızı ben ve serpil'den başka sadece 9kişi daha biliyordu.kasabaya dönerken ben başka planlarda yapıyordum.telleringerisine bir hendekte kurabiliriz aslında diyen serpile olabilir fakat o kadarzamanımızın olduğunu sanmıyorum dedim.serpil duraksadı bıçağını çıkarım beniarkamdan kollarımı tutarak bıçağı boğazıma tuttu.''sen bu kadar şeyi neredenbiliyorsun yoksa hain misin? dedi.çok şaşırdım serpilin bana bu hareketi yapmışve bana böyle şeyler sormasına.çünkü beni o kadar zaman takip etmişti.benimöyle bir şey yapmayacağımı bilmeliydi.'eğer ben bir hain olsaydım size nedenyardım edeyim ki?bu senin bildiklerin dediğin sadece sezgi.hatırlasana baybenjaminin anlattığı hikayeyi.hani kurtlar ve köpekler daha çok güçlenmiş vekurtlarla bir olmuşlardı.biraz oraya benzetmiyor musun? Lafımı bitirmeden benibırakarak ''sanırım haklısın'' cümlesini söyleyebilmişti.o zaman sadece 2günümüz var dedi.gözlerimiz şaşırmışçasına açılmış ve korku içinde tellere geridönüp elde olan bütün her şeyi yapmaya başladık.tellerin boyunu biraz dahakaldırdık.başımızda büyük bir belanın olduğunu ikimizde gayet iyibiliyorduk.bundan dolayı geceleri ikimizde nöbet tutuyor sadece 3 saatuyuyorduk.bu da sıra sıra nöbet tutarak.bir gece nöbet sırası bende iken benuykuya kalmıştım.sabah uyandığımızda saat 9 falan gibiydi.henüz sıcaklık tambaşlamamış,bizi bunaltmamıştı.serpil bana gelerek sen ne yaptığınısanıyorsun?nöbet sırasında nasıl uyursun diyerek aşırı derecede banakızdı.hatta sırf bu yüzden benle 4 saat konuşmadı.onun gönlünü kendimi bununiçin feda ederek alacaktım.tellerin henüz elektrik yüklenmemiş tarafından diğertarafa çıkarak serpil'i çağırdım 'hey eğer benle konuşmazsan kendimi tellereatarım' dedim.bana inanmadı.yavaş yavaş tellere yaklaştım.fakat onungöremeyeceği yerdeydim.elime bir şey tutuşturup tellere vurmaya başladım.serpilbunu görünce korku içinde benim bulunduğum taraf'a doğru geliyordu.kendimi yereatmıştım fakat baygın değildim.yanıma geldi ağlıyordu.öldüğümü düşünüp''kahretsin tanrım'' dercesine ellerini yere vurdu.tam nefes alıp almadığımabakacaktı ki kollarını tutup dudaklarına yapıştım.sanırım bunu ilk kezyapıyordum.fakat bu benim için olması gerekendi.yoksa başka şekilde kendimiaffettiremezdim.biraz dudaklarından öperek kendimi affettirmeye çalışıyordum.fakatonun kızgınlığı iki misle çıkmıştı.bana artık kulak bile asmıyordu.peki! deyipbende onla konuşmuyordum hatta bakmıyordum bile.aradan 2 saat geçti.bençitlerin kırılmaması için ormanın derinliklerine gidip ağaç kesmeye başladım.yokluğumufark eden serpil etrafa baktı.beni bulamadı.kasabaya döndüğümü sanarak oda geridöndü.geldiğimde onu bulamamıştım fakat onun gittiğini de düşünmemiştim.akşamoldu beni kasabada bulamayan serpil meraklanmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin