Gizemli kasaba Her şey bir sabah henüz karanlık gitmezken başlamıştı.o gün yeni bir günün olaylarla dolu olacağını sezmiş gibiydim.fakat bunun ne olduğunu daha bilememiştim.sanki içimdeki his bana bir şeyler anlatıyordu ama anlayamıyordum.Ben Mahmut girgin,şuan Amerika da kaybolmuş bir kasabadayım.buranın neresi olduğunu henüz keşfedemedim.ismini ‘gizemli kasaba’ koyduğum bu kasaba koca ağaçların arasında olan küçük bir yerdi.insanlar henüz şehir ile tanışamamış,görmemiş, kısacası cahillerdi.Ama bir o kadar da bilgili.kasabanın en yaşlısı 102 yaşında ve oranın en bilge kişisiydi.söz ettiğim bu adamın ismi bay Benjamin .Henüz dillerini öğrenememiştim bundan ötürü İngilizce’yi oraya gelen meraklılardan öğrenmiş bay Benjamin’in yanında kalıyordum.Anlaştığımızı pek söyleyemem ama liseden kalma birkaç kelime İngilizce ile az da olsa anlıyordum.peki buraya nasıl geldim?bir sabah güneş henüz gitmemişti.arkamda bulunan koca ağaçta birinin gölgesini gördüm.benden kaçıyordu fakat ben onun peşini bırakınca o beni takip ediyordu.durdum ve arkama baktım uzun biriydi,aynı şekilde saçları da.Beş-on metre sonra koştu ve üstüme atladı.yüzünü göremedim,sadece saçları sarışındı.tek hatırladığım bu.uyandığımda kendimi bu kasabada buldum.yanıma biri yavaşça yaklaşıyordu,ürküyor,korkuyordum.fakat kapıdan içeri giren bayan ‘’lütfen korkmayın’’ diye seslendi.gördüğüm kişiyi sürekli takip ediyor,aynı zamanda etrafta kesici bir şey var mı? diye göz dolaştırıyordum.yanıma yaklaştıkça yüzü beliriyordu.yaklaşıyor,yaklaşıyor ve yaklaştı.bu bayan bana adının serpil olduğunu ve sadece bu kasabadaki insanlara yardım etmemi istiyordu.peki neden ben?serpil uzun zamandır beni takip ediyormuş.Türkiye de henüz 17 yaşında iken bir arkadaşımın verdiği partide görmüş o günden beri beni takip ediyormuş.nedeni ise sadece bir tek bana güvenebilmiş.çünkü oradaki insanlara zarar gelmesini istemiyormuş.serpil müthiş İngilizcesi ve aynı zamanda güzelliği ile göz kamaştırıyordu.ben Amerika’ya sosyal bir ağ üzerinden tanıştığım ashley’nin ısrarı ile gelmiştim.serpil de takip dip boş bir anımda benim üzerime atlayıp bayıltmıştı.gizemli kasabada bay Benjamin den başka tek anlaştığım kişiydi.sonunda bir gece yarısı serpil ile sohbet ederken büyük bir ağacın ardından gelen ses kulağımızı çınlattı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kasaba
Mystery / ThrillerRomandan kısa hikayeden uzun bir eser seveceğiniz umuyorum 😇