"Tri"

126 15 4
                                    

Som sa zbláznila? Moje jediné tajné miesto, ktoré mám a ja mu ho chcem ukázať? Poznám ho pár hodiny! To v žiadnom prípade. Na šťastie sa to dá ešte zachrániť, do lesa sa ide v ľavo.

,,A teraz v pravo," problém vyriešený.

,,Kde mám ísť?"

,,Už sme tu!"

V podstate som neklamala, povedala som   ,Zoberiem ťa na obľúbené miesto' síce nie je moje, ale niekoho určite.Na moste pobudneme sotva 10 minút a už sa nudím, stále len rozpráva 'veľmi zaujímavé' príbehy. Vyhovorím sa, že nemôžem nechávať brata dlho samého doma. Zaviezla som Bena späť do školy a popri tom nám pani Lexová dala vedieť o prijatí ďalších členov.Rozlúčim sa a idem domov.

...............................

,,Povedal som rodičom, že som včera strašne chcel aby si odišla a teda je to moja vina, že som bol sám," dnes samé dobré správy!

,,Naozaj?"

,,Áno, niekedy sa mi na niečo zídeš!"

,,Tak dik!"

V izbe mám prekvapivo poriadok, rozhodnem sa, si ísť prevetrať hlavu.

,,Nevracaj sa!"

,,Také potešenie by som ti nespravila!"

Prechádzať sa v upršanom, zablatenom lese, pre niekoho je hnus, pre mňa výhra. Milujem rozmýšľanie pri prechádzke. Spoza stromov ma sleduje malé, ufúľané šteňa. 1)Máme záhradu.

                                                      2)Už dlho chceme strážcu.

Rozhodnuté, berem ho so sebou! Bez problémov ku mne príde. Mám staré oblečenie, tak ho zoberem na ruky.

......................

,,Jeeej, to čo máš?"

,,Však je chutná?"

,,Môžme si ju nechať? Bude to Wendy!"

,,Ja som za, ale musíš sa spýtať ty rodičov!"

,,To vybavím."

Wendy hodím do vane a začne sa boj. Takže, nemá rada vodu! Vyzerá to tu nádherne, všetko mokré! Nevadí. Vyjde vonku a radostne behá po celej záhrade, bude sa tu mať dobre.Na prechádzkach v lese, už nebudem sama.

..........................

Po príchode do školy, mám divný pocit. Nikde nikto. Ticho ako v hrobe. Idem do triedy, nikto. Nechápem, čo sa tu deje. Mám narodeniny? Nie, dnes určite nie. Vojdem do každej triedy. Započujem silný buchot, predsa tu niekto je! Vojdem do jedálne, Lexová a polovica jej členov sú mŕtvy. Yes, presne o tomto som túžila. Výstrel, druhý, tretí. Musím nájsť Mary!

______________________________________
Ahojte!
Som veľmi rada, že čítate moje veľdielo. Potešíte ma votom, commentom, prípadne follow.

P.S. Užívajte život!

Wait...Where stories live. Discover now