"Štyri"

108 11 2
                                    

Behám, ako šialená po celej škole. Nikde ju nedokážem nájsť!

,,Auu!"Nie, nie, nie! Ja nemôžem byť ďalšia mŕtvola v jedálni!

Vďaka mojim 'dokonalým' schopnostiam, sa mi podarí vykĺznuť.

,,Buď ticho!"

,,Mary!"som šťastná ako blcha.

,,Tichučko!"

,,Jasné. Čo sa tu deje?"

,,Netuším! Prišla som do školy, išla som so triedy, ale zabudla som si mobil, tak som rýchlo bežala domov. Keď som prišla, všetko bolo ešte v pohode. Až neskôr, riaditeľka zvolala všetkých učiteľov do jedálne, vraj idú zmeniť dozor počas obedov. Aj keď nechápem, prečo v jedálni! Šla som sa prechádzať po chodbe, keď som videla nejakého podivného chlapíka! Nevšímala som si ho. Zrazu sa celou školou ozýval neuveriteľný rachot! A v tom momente výstrely, veľmi veľa výstrelov!"

,,Ak som správne pochopila, tak učitelia sú mŕtvy?"

,,A nie len oni!"

,,A to stihol jeden človek?"ešte stále šuškáme.

,,Nie, boli rozmiestnený po celej škole. Ten rachot, malo byť znamenie na streľbu! Začali strieľať všade okolo seba!"

,,A ty?!"

,,No, keďže som taká pomalá aká som, zostala som jediná v triede, pri čom všetci už boli v telocvični, ale nakoniec ma to zachránilo!"

,,Ostatní sú mŕtvy?!"

,,Vieš odpoveď..."

,,Nie! Nie! Nie!" skríknem oveľa viac ako som plánovala.

    ,,Vypadnime!"

,,Ako?"

Hodím na ňu ten najkrajší úsmev.

,,Ty nepoznáš Ratovú?"

,,No to dopadne..."

Potichu ako myšky beháme po škole, so snahou dostať sa von. Opäť dve možnosti. 1) Nechať sa zabiť.

                   2) Aspoň sa pokúsiť o útek.

,,Poď, Mary rýchlo!"

,,Prosím ťa, myslíš, že schválne idem tak 'rýchlo'?"

,,Ja viem, ale snaž sa!"

Už len meter nás delí od dverí.

,,To snáď nie!"

,,Mary, rýchlo otvor!"

,,Ako asi? Sú zamknuté!"

,,Do šľaka! Nemáš niečo veľké a ťažké?"

,,Postačí obyčajná sponka do vlasov."

,,Čož... Ahaaaa! Tak odomykaj!"

,,Hotovo."

Mám pocit, že sme ušli len o vlások! Ešte poriadne ani nesedíme a už štartujem. Blesku-rýchlo prídeme k nám domov. A...

Z pohľadu Mary

Toto nie. ,,Clare! Haló, čo sa ti stalo?"

Z pohľadu mamy

Konečne si sadnem a idem si dať raňajky, ale zrazu mám pocit, že padá dom! Pozriem sa von z okna. Clare!

Z pohľadu Clare

Čo to do... Moja hlava! Au, všetko ma strašne bolí. Prečo ležím pri našej bráne? Obzriem sa za seba. Moja motorka... MARY!

Wait...Where stories live. Discover now