"Ranpo-san çok önemli mesele nolur bak."
Ranpo, bitmiş krakerini kafaya dikmeden önce söylendi. "Sıkıcı."
"Ranpo-san sen Poe-kun'un doğum gününde ne hediye alacağım dedin de yardım etmedik mi? Ayıp ediyorsun."
"Rakun maması al dedin amına koyayım rakun mama mı yer?"
"... Yemez mi?"
"Yemiyormuş."
Yosano, Ranpo'nun dibinde bitip ense köküne hatrı sayılır bir tokat attı. "Çocuk en azından fikir vermiş lan, gidip hiç araştırmadan almak senin enayiliğin."
"He bi' de rakun mamasını araştıracağız işimiz yokmuş gibi."
"Ne işin var amcık holding mi yönetiyorsun?"
Ranpo umudunu kestiği kraker paketini sonunda rahat bırakınca dramatik bir şekilde elinin tersini alnına yasladı. "Dünya'nın en iyi dedektifi olmak zor."
Atsushi bu esnada elini alnına atıp 'ne günah işledim' diye düşünüyordu. O an cidden Dazai'nin F planı ilgi çekici gelmişti. Daha sonra aklına gelen fikirle şerefsizce gülümseyip dirseğiyle Ranpo'yu dürttü.
"Ranpo-san~ biraz aburcubur versem konu ilgini çeker miydi?"
Şimdi Ranpo'nun tüm odağı Atsushi'ydi. "Çeker."
"Kantin yolunda konuşuruz o zaman." Atsushi dışarıdan bakan birinin sevimlice bulacağı, Yosano gibi onu tanıyanlarınsa 'aha bir şey olacak' diye beklediği gülümsemeydi.
Akutagawa dışarıdan bakanlardandı.
"Akutagawa-senpai?"
"Kız bozma bi' aşkına bakıyor o."
"Anana bakıyorum Tachihara."
"Anancı."
*
Anancı akutagawa supremacy inanmayanlar acil terk etsin burayı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Numara Bizimdir / Shin Soukoku
Fanfiction"İnsan emeğe saygıdan numarasını verir amına koyayım." "Siktir lan kedi kılıklı pezevenk."