"KAÇMA GEL LAN BURAYA!"
"Sapık mısın birader gitsene?"
"Numaranı ver gideyim."
"Napacaksın numaramı, götüne sokacaksan daha işlevli şeyler verebilirim."
"He götüme sokacağım, mal."
Chuuya'nın verdiği gaz ile artık kaba kuvvete başvuran -aslında tam olarak başvuramadı- Atsushi okul bahçesi boyunca Akutagawa'yı kovalıyordu. Diğerleri de mahalle dedikodusu yapan teyzeler gibi küçücük çardakta göt göte onları izlediği için, çok da rahat sayılmazlardı.
Atsushi soluk soluğa sonunda pes etmiş şekilde durdu. Akutagawa da onun durduğunu fark edince hızla nefes almaya başladı.
"İnsan emeğe saygıdan numarasını verir amına koyayım."
"Siktir lan kedi kılıklı pezevenk."
Yorgun argın çardağa yöneldikleri sırada koca bahçede gür ve sinirli bir ses yankılandı.
"ULAN KAÇ KİŞİ KAÇTINIZ DERSTEN? OKUL NÜFUSUNUN YARISI BAHÇEDE KEYİF YAPIYOR!"
Evet, Kunikida.
Herkes disiplin cezasından kaçmak için koşturmaya başlarken Akutagawa ve Atsushi dinlenilecek küçük zaman aralığını kaybetmiş, neredeyse yürüyerek kapıya ulaşmaya çalışıyorlardı.
O sırada koca yürekli Dazai (!) Kunikida'nın yanına yakınlaşıp küçük germe açma hareketleri yapıyordu. Kunikida sinirle Dazai'yi yakalamak için atılınca Dazai geri çekildi. Amacı şimdi belli olmuştu.
Arkadaşlarını korumak için değil, sadece Kunikida'yı sinirlendirmek için ileri atılmıştı.
Atsushi ve Akutagawa ikilisi bunun farkında olsalar da fırsattan yararlanıp okulun arka kapısından içeri girdiler. Koştururken zilin çaldığını bile fark etmemişlerdi. Muhtemelen diğerleri zili duymuşlardı fakat haber verme gereksinimi duymamışlardı.
"Arkadaş ortamımızı sikeyim."
"Yuh ben Atsushi Nakajima, Akutagawa Ryuunosuke'ye bir konuda hak veriyorum. Allah'ın mucizesi resmen."
"Bir kere de cıvıtma amına koyayım."
"Akutagawa küfürsüz cümle kurmayı öğrenince dünyamız."
"Yarramı ye."
"Olur olu-."
"Olur olur yeriz yeriz dersen kafanı kopartırım."
Atsushi, Akutagawa'yı görmezden gelerek elini saçına atıp karıştırdı.
"Niye saklıyorsun lan bu numarayı bu kadar?"
"Özel bi' sebebi yok, piçliğine."
"Değdi mi bu kadar koşmaya, yeşil ışık altında fotosenteze maruz kalmış bitki?"
"Yine bir şeyler diyorsun ama anlamıyorum."
"Seviyeli küfür canım, senin gibi 2015 emoları anlamaz."
"Anan 2015 emosu."
"Anancı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Numara Bizimdir / Shin Soukoku
Fanfiction"İnsan emeğe saygıdan numarasını verir amına koyayım." "Siktir lan kedi kılıklı pezevenk."