GRİ-3

123 5 0
                                    

Kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdim. Oda siyah beyazdı,büyük ve genişti. Biar anda kendimi kapıda bulmuştum tuhaftı. İçimde hoş olmayan bir duygu kol geziyordu. Sanki her an bir yerden bir şey çıkıp çığlık atmamı sağlayacakmış gibiydi. Koşede camdan duvarın önünde bir yatak vardı. Yatağın biraz ileriainde solunda bir giysi dolabı vardı. Her şeyi siyah beyaz görüyordum. Yatağa doğru ilerledim. Odada tek ses çıplak ayaklarımın zeminde çıkardığı yapış yapış sesti. Üzerime baktığımda pijama takımım vardı. Yatağa yaklaştığımda bir leke olduğunu far ettim. Lekeye elim uzattığımda yeni bulaşmış bir sıvı olduğunu gördüm. Parmağımı burnuma götürüp kokladım. Ve olduğum yerde kıpırdamadan durdum. Arkamdan ayak sesleri geliyordu. Ve sıvı kan kokuyordu.

Ayak sesleri hızlandı ve tam arkamda bir beden hissettim. Nefesim hızlandı. Korkumu belli etmemeye çalıştım. Nefesini hissediyordum. Arkamı dönmeden öylece bekledim. Konuştu " Anneni çok sevdim ama o beni sevmedi." Dedi tok bir adam sesi kısık bir şekilde. Babam sanıp döndüm hızla arkama ama karşılaştığım yüz babam değildi. Şaşırdım ilk başta sonra korktum. Ne Yapacağımı bilemedim. Adam 1.90 boylarında henüz 40 yaşlarında keskin yüz hatları ,yeşil gözleri ve hafif kızıla çalan saçlarıyla yakışıklıydı. Tekrar konuştu "Bende onu öldürdüm" dedi ve kulaklarım uğuldamaya başladı. Sakin olmalıyım. Adam yatağı işaret etti yatağa dndğm ve çığlık attım. Annem.. tam kalbinden vurulmuş bir şekilde yatıyordu. Kanı beyaz çarşafta kurumaya başlamıştı. Gözyaşlarım firar ederken öylece duruyordum. Adam "Özür dilerim kızım" dedi ve başına iki el ateş edip yere yığıldı.

Umarım bu haftaiçi oylar yorumlar ve okursunuz. Şimdiden beni destekleyen herkes sağolsun^^

GRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin