hhhhhoşşşşş geldinizzzz
iyi okumalar dilerimmm
bol bol yorum atsanız da mutlu olsamm 💜
-------
5 Nisan 2021 • Londra | İngiltere, Birleşik Krallık
09.45
"Namjoon, bence sen bir eşyanı evde unutmuşsundur. Eve git bak."
Jimin gülerek arkadaşının omzuna vurdu. Uçaklarının kalkmasına yarım saat kalmışken, son kontrolleri geçtikten sonra uçağa ilerliyorlardı. Düğünlerini Kore'de yapmak isteyen Jimin ve Namjoon organize şirketini oradan ayarlamıştı ve son üç hafta ülkelerine dönüyorlardı.
Taehyung evlenme teklifinin olduğu günden beri buna engel olmaya çalışsa da Namjoon'a olan hisleri gözünü kör etmişti Jimin'in. Uçağın içine girdiklerinde Namjoon ortayya oturacakken Taehyung koridor tarafına itekleyip, ortaya oturdu. "Orası benim yerim."
"Koridor tarafını sevmiyorum, minie de cam kenarını istiyor orası sana kaldı." Jimin sevgilisine şirin şirin gülümsedi kabul etmesi için. Mecburen koridor tarafına oturduğunda somurttu. "Hobimi çok özledim."
Jimin kıkırdadı ve Taehyung'un kıvırcık saçlarını karıştırdı. "Az kaldı işte. Eminim o da seni çok özlemiştir."
Namjoon kahkaha attı ve Taehyung'un kulağına fısıldadı. "Eminim ucuz sevgilin sen yokken başkalarıyla yatmıştır Taetae."
Taehyung giydiği gömleğin yakalarını kavrayıp, Namjoon'a yaklaştı. "Senin sevgilin de Jeon Jungkook'a aşık olacak bunu biliyorsun değil mi? Aylardır onu aklından çıkaramıyor ve şu an oraya gittiğinde onunla görüşmenin bir yolunu bulmayı düşünüyor. Yazık sana."
Jimin kulaklık taktığı için konuşmalarını duyamazken kafasında birçok şeyi planlıyordu. Annesini görecekti, düğünü olacaktı ve belki de hiç görmediği babası da düğüne gelecekti. Jeon Jungkook da gelebilirdi..
Onun varlığına çok çabuk alıştığı için kendine kızıyordu. Çok yoğun olmalıydı. En son yemekte görüştüklerinde Namjoon apar topar çıkartınca yaptıkları için teşekkür bile edememişti ve kötü hissediyordu. Gittiğinde mutlaka görüşmeliydi, tabi vakti olursa.
Şirketi yakında yeni bir albüm çıkaracağını duyurmuştu. Bu albümün her zamanın aksine daha sert olacağı hakkındaki söylentiler ise cabasıydı. Jimin görüşme konusunda umutsuzdu.
Günlerdir fazlasıyla yorgundu. Her şeyin mükemmel olmasını isterken, her şeyi uzaktan ayarlamak zor olmuştu. Üstelik Namjoon'un ailesi evliliklerine onay vermemişti ve bu Jimin'i üzüyordu. Bir süre zamana bırakalım dese de Namjoon her şey planlandıktan sonra bırakmayacağını söylemişti.
Uykusuzluğun yorgunluğu vücuduna etki ettiğinde yavaşça gözleri kapandı Jimin'in.
6 Nisan 2021 • Seoul, Güney Kore
Sonunda her şeyin başladığı yere dönmüşlerdi. Namjoon planı tıkır tıkır ilerlediği için memnundu ve hazırlıklıydı. Krala itaat edenler olduğu gibi Kral'ın yönetiminden nefret edenler de vardı. Jimin'in öldürüldüğü zamandan beri Jungkook fazlasıyla sertti.
Kimseye acımamıştı, onun canına kıyan ve kıymaya çalışan herkesi öldürmüştü. Ondan önceki kral olan babasını, cadıların neredeyse tüm soyunu ve içinde olan iyilik duygusunu. Cehennemden kaçmış bir iblis gibi terör estiriyordu yıllardır. Jieun'un onun yanında olmasına anlam veremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unforgettable • jikook
FanficKaranlığın, minik bir bebeğin saçlarını okşadığı gece Vampir Kral Jeon, yüzyıllar önce öldürülen biricik aşkının yeniden doğduğunu öğrendi. Bu Jimin'in kaderini, Jungkook'un geleceğini belirledi.