heyecan

30 1 8
                                    

Öğretmen sınıfa girdiğinde tek düşündüğüm daha ilk günden insanları rahatsız edip etmediğimdi. Öğretmen sessizliğini bozup herkesten kendisini ingilizce olarak tanıtmasını istediğini söylemişti. En azından insanların isimlerine aşina olabilecektim. Sıra kumral çocuğa geldiğinde pür dikkatle dinliyordum. Adı Selim'di öğretmen bunu önceden biliyor olacak ki gülmeye başladı en başta ne olduğunu anlamamıştım fakat anladım ki Selim'in 2 abisi de bu okulda öğretim görüyormuş. Onların konuşması uzadı,bütün sınıf onu ve abilerinin ne kadar zeki olduğunu dinliyordu. Ama Selim bu konudan rahatsız oluyormuş gibi davranıyordu.

Öğretmen başka birine geçmişti ki zil çaldı. Teneffüste tek yaptığım arkamı dönüp Melisa ile konuşmak olmuştu. Ta ki Selim yanıma geleseye kadar. Önce gerilmiştim fakat güler yüzle yaklaşmıştı. Daha benim sıram gelmediği için adımı bilmiyordu. Adımı sordu ve belliydi rahatsız olmamıştı az önceki yüksek sesimden;

-"selamm adını öğrenebilir miyimm?"
-mısra
-"az önceki kadar konuşkan değilsin rahatsız ettiysem kusura bakma"

Şaşırtıcı bir şekilde çok nazikti. Sınıfa girdiğimizde ve Melisa ile konuşurken yaptığımız gürültüde sanki sinirden patlayacak gibi duruyordu. Sert bir bakışı vardı ve gülümsemesini görmek imkansız gibi bir şeydi.Ama şu anda gülümsüyordu ve tabi ki ben de soğuk davranmayacaktım.

-saçmalama ne rahatsız etmesiiii sadece az önceki kadar fazla konuşup seni sinirlendirmek istemedim.

Hafif gülümseyip ne tepki vereceğine bakarken o da gülümsedi. Konuşmamız uzuyordu ki zil çalmaya başladı. Herkes yerlerine oturdu fakat Selim öğretmen geleseye kadar yanımdan ayrılmamıştı. Ders başladığından beri tek düşündüğüm ne kadar nazik olduğuydu ve konuşma o kadar iyi ve akıcıydı ki sanki bugün tanışmamıştık senelerdir birbirimizi tanıyorduk.Bir an önce teneffüs olsun istiyordum çünkü daha ilk günden bir arkadaş daha edinmiştim.

İlk gün çok çabuk geçiyordu ve ben bir an önce bir sınıf grubu oluşsun istiyordum diğer sınıfların çokktaann numaraları toplanıp whatsapp grubu açılmıştı bile. İlerleyen teneffüslerde herkesin numarasını alıp bir grup oluşturmak istiyordum. Ve tabi ki yapacaktımm.

Küçüklüğümden beri sürekli erkeklerle arkadaşlık ederdim çünkü kafam daha da uyuşuyor gibi gelirdi. Herkes çoğu zaman barbie oynarken ben futbol oynar,maç yapardım. Kısacası küçüklüğümden beri sürekli en yakın arkadaşlarım karşı cinsten olmuştu. Ve asla bazı kızların çoğu şeyleri erkeklere yaranmak için yaptığına mantık erdiremezdim. Bu yüzden lise boyunca en yakın arkadaşımın Selim olacağı hissiyatına varmıştım.

Teneffüsler geçiyor ve ben numaraları alma cesaretini toplayamıyordum.

Neden ilk günden bu kadar almak istiyor gibisinden bir düşünceye vardıysanız inanın ben de bilmiyorum.

Sonunda ayağa kalkıp herkesin numarasını alıyordum. Sıra Selim'e gelmişti,kendimi ona yakın hissediyor fakat aynı zamanda korkuyordum her an ters bir şey söyleyecek gibi bir duruşu vardı. Onun sırasında biraz muhabbet ettikten sonra onun da numarasını alıp devam ettim. Gün sonunda bütün sınıfın numaraları bendeydi ve servise bindiğim gibi grubu açmaya can atıyordum.

Okul sonunda bitti ve Beyza ile servisi bekliyorduk. Beyza'ya minnettardım çünkü ben yalnız kalmayayım diye servisteki diğer arkadaşıyla oturmuyordu ben de biraz mahçup oluyordum. Neyse ki Melisa'nın da servisle gidip geldiğini öğrendim. Ertesi gün ben Melisa ile Beyza da kendi arkadaşı ile oturabilecekti. Servise bindiğimizde Beyza'ya günün nasıl geçtiğini anlattım ve sonunda evimize varmıştık. Yoruucu fakat güzel bir gündü endişelendiğim kadar yoktu. En azından bir tanıdığım vardı ve çoktan yeni biriyle tanışmıştım.

Bizimkilerle okulun ilk gününün nasıl geçtiğini konuştuktan sonra sınıf grubunu açmaya can atıyordum serviste açamamıştım çünkü Beyza ile muhabbet ederken zaman su gibi akıp geçmişti.Hava hafif kararıyor ben de odamda herkesin numarasını kaydedip grubu açmaya çalışıyordum.En sonunda grubu kurmuştum ama bu kadar uğraştıracağı aklıma gelmemişti. İlk günden grupta bugün dersimize giren öğretmenler ve birçok şeyden konuşuluyordu. Kendimi gururlu bir anne gibi hissediyordum çünkü grubu ben açmıştım ;))))))

Telefonu kenara bırakıp içeri gittiğimde mesaj geldiğini duydum ama gruptan gelmiştir diye acele etmedim işimi bitirip öyle bakacaktım.

Yaklaşık 10 dk sonra telefonu elime aldım ve mesaj Selimden gelmişti.

-"midye mi kokoreç mi?"

Kişiliğinin garip ama eğlenceli olduğunu zaten belli etmişti. Önce anlam veremedim ama garipsemeden cevap verdim.

-midyeee sen hangisini seçerddinn??

Konuşma böyle devam ediyordu ve Selim'e gerçekten çok ısınmıştım. O yurtta kalıyordu diğer iki abisiyle birlikte bu demek oluyordu ki sabah saat 8 de bilse kalksa okul hemen karşısındaydı. Ama benim sabah 06.00 da kalkmam gerekiyordu o yüzden bunu açıklayıp yatağıma girmiştim ve yavaş yavaş uykuya dalıyordum...

devam edecekk,umarım beğenirsiniz.

BANA SÖZ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin