Věc byla jednoduchá, já a Tom jsme byli viděni na několika našich "schůzkách", nic zvláštního. Nechtěla jsem být kvůli tomu všemu moc na očích.
Svatba mé sestry je až za pár týdnů, ale i přesto plánuju vše, protože jsi nejsem jistá co se stane potom. Tom říkal, že musí za pár měsíců začít propagovat jeden ze svých filmů, takže jsem si myslela, že bude pryč a už asi nebudete potřebovat někoho kým by se víc zviditelnil. Stejně jsem si nemyslela, že se o mě tisk bude zajímat nějak dlouho, takže bylo fér, že má dohoda skončí nejpozději tehdy.
Krátce poté, co jsme se s Tomem dohodli na tom falešném randění, můj telefon snad pomalu mohl vybuchnout díky těm všem zprávám od mých přátel.
Co to má do prdele znamenat Faith?
Má kamarádka Marissa poslala do skupinového chatu zprávu spolu se snímkem jednoho z mnoha článků, kde byly fotky mě a Toma.
Kdy jsi nám o tom chtěla říct?
Netrvalo dlouho a mí ostatní přátelé zareagovali také.
Je to real?
Jsem pryč pět vteřin a stane se tohle?
Ukázala jsem telefon Tomovi. "Co jim mám říct?" Zamračila jsem se. Této chvíle jsem se nejvíc obávala.
„Možná je načase se zamyslet se nad naším příběhem." Tom se zeptal a já jsme jen přikývla. Věděla jsem, že všichni na svatbě budou chtít vědět, jak jsem se seznámila s Tomem a bylo by vážně chytré něco vymyslet předem.
„Dobře." Odsunula jsem svůj hrnek stranou, abych se mohla naklonit blíž k Tomovi, protože jsem se bála, že někdo uslyší, o čem se tady spolu bavíme. „Asi bude nejjednodušší, když se budeme držet pravdy, jak jen to jde."
„Takže jsme se potkali tady, náhodou, a já ti nevím, řekněme že si na mě vylil kafe?"
Tom zvedl obočí, protože ho tohle rozhodne nepřesvědčilo. „Tohle křičí lež-lež. Co třeba..." Na chvíli se zamyslel. „Co kdybychom se ještě víc drželi pravdy. Bylo tam narváno a jediné volné místo bylo u mého stolu." Pokrčil rameny. „Prostě řekneme, jen že se to stalo o pár týdnů dříve a od té doby se spolu vídáme."
Chtěla jsme říct své rodině tenhle ultraromantický příběh o tom, jak jsme se s Tomem potkali, ale řekla jsem si, že Tomova verze, která byla v podstatě pravda, bude realističtější než ta moje.
„Jo, to zní rozumně." Usmála jsem se a Tom mi úsměv opětoval a poté zvedl hrnek.
„Jdeme na to." Uchechtla jsem se, zvedla svůj hrnek a ťukla si s ním o ten jeho.
***
Další překážka, kterou je třeba překonat, je říct to mámě. Věděla jsem, že bude nadšená, ale pořád jsem byla nervózní. Měla jsem v plánu lhát své matce – celé mé rodině a to hodně. Takže když jsem stála na prahu domu mých rodičů, byla jsem nervózní. Než jste otevřela dveře, zhluboka jsem se nadechla a zakřičela, že jsem tady. Slyšela jsem rachot ze shora a hned poté hlasité kroky mé mámi a Kate, která pravděpodobně plánovala svatbu. Seběhly dolů a já obrátil oči v sloup nad jejich dychtivostí.
„Faith! Tak ráda tě vidím!" Řekla mamka, když si mě vtáhla do objetí. „Teď mi pověz všechno o tom chlapci." Řekla, jak kdybychom měli mluvit o nějaké mé lásce ze střední.
„Páni, necháš mě nejdřív si sednout?"
Vyprávěla jsem jim tenhle náš příběh přesně tak, jak jsme se s Tomem domluvili.
ČTEŠ
More Than I Know (Tom Holland) ✓
FanfictionFaith potřebuje doprovod na svatbu své sestry a cizinec v kavárně se zdá být, jako perfektní volbou. Dokud neuvidí fotky sebe a jeho po celém internetu, protože je to zřejmě celosvětová, filmová hvězda a teď si celý svět myslí, že spolu chodí. A mus...