Cesta zpátky do Londýna byla... divná. Není to tak, že by nebyla nepříjemná. Mluvili jsme s Tomem spolu o všem možném. Ale začínala jsem si uvědomovat, že tenhle víkend – a můj falešný vztah s Tomem– se chýlil ke konci. Tom dnes večer má odjet na tiskovou konferenci. To samozřejmě znamenalo, že už nebude potřebovat, abych s ním chodila. Snažila jsem se najít ten správný okamžik, abych se o tom zmínila Tomovi a zeptala se ho, co se s námi bude dít dál, ale nemohla jsem žádnou najít.
***
Když jsme přijeli do Londýna, Tom jel jako první k sobě domů. Když Tom otevřel dveře, Tessa se hned k nám vrhla. Tom odložil kufr a začal jí vítat. „Ahoj, Tesso. Chyběl jsem ti?" Tessa zaštěkala, než se vykroutila z jeho sevření a přiběhla ke mně. „Myslím, že to znamená ne." Tom se zasmál.
„Ahoj, krásko, měla bys být na svého páníčka milejší." Usmála jsem se, když se mi pokoušela olíznout obličej.
„Tesso, pojď ke mně. Faith si už dnes umyla obličej." Tom si ji lehce přitáhl za obojek a já se postavila. Slyšela jsem vzdálené kroky, když se najednou ve dveřích od obývacího pokoje objevil Harrison.
„Ahoj Faith, už se cítíš lépe?" Zeptal se a já jsem zmateně povytáhla obočí. Jak to mohl vědět? Řekl mu Tom, že jsem celou noc zvracela?
„Jo, trochu, díky... jak to víš?" Zamžikala jsem očima mezi oběma chlapci a viděla jsem, jak Tomova tvář zrudla.
„No jo... já tak trochu..." Nervózně si mnul krk. „Pamatuješ na ten živý přenos, co jsem dělal?" Podíval se na mě a já jsem přikývla. „Já uh, zapomněl jsem ho vypnout." Cože udělal?
„Co to znamená?" Zeptala jsem se, i když jsem měla docela dobrou představu o tom, co to znamená.
„To znamená, že náš Tommy živě vysílal, to jak zvracíš... jo a ještě je tam to, jak se o tebe stará." Harrison pokrčil rameny a soucitně se na mě podíval.
„Milióny lidí to viděli." Zamumlala jsem s pohledem upřeným na podlahu. Zatímco má mysl už přicházela s možnými bulvárními články a komentáři od fanoušků. „Prosím tě, řekni mi, že nešlo slyšet jak zvracím." Prosebně jsem se podívala na Harrisona, který opět pokrčil rameny. To byla dostatečná odpověď. „Ale ne." Zakryla jsem si obličej rukama. A to jsem si myslela, že zvracet před Tomem bylo trapné.
„Je mi to tak líto, Faith." Tom řekl lítostně, když šel pomalu ke mně.
„Ale už je to smazané, ne?" Dala jsem ruce pryč s obličeje, abych se znovu podívala mezi Toma a Harrisona. Harrison vytáhl z kapsy telefon a něco na něm začal ťukat.
„No, je tady video s názvem 'Tom Holland se stará o svou přítelkyni (záznam)' tak bych řekl, že to asi není úplně pryč." Povzdechl si Harrison.
Asi je pravda, co se říká: na internet všechno zůstane.
„Omlouvám se." Řekl Tom znovu a dal ruce na má ramena.
„Hele co se stalo, stalo se, ale komentáře jsou vesměs pozitivní." Harrison pokrčil rameny. Ignorovala jsem fakt, že řekl vesměs, dostala jsem už tolik nenávisti, že mě tohle už ani netrápilo.
„Opravdu? Chci to vidět." Přešla jsem k Harrisonovi, ale on o krok ustoupil a mobil si držel u hrudi.
"Nevím, jestli je to dobrý nápad."
„Nemůžeš mi říct, že komentáře jsou pozitivní, a pak mi je neukázat. Zkřížila jsem si ruce na hrudi a vyčítavě se na Harrisona podívala. „Víš co? Já se na to podívám sama." Sáhla jsem do zadní kapsy džínsů a vytáhla telefon. Napsala jsem název videa, o kterém se Harrison zmínil, do vyhledávacího panelu a o chvíli později se objevilo několik videí. Kliknula jsem na první. Začalo to tím, že Tom mluvil se svými fanoušky v živém vysílání, řada jmen se pohybovala od spodní části obrazovky nahoru. Mluvil o tom, jak se těší na další projekt, když náhle zvedl oči od telefonu a podíval se na něco za ním. S největší pravděpodobností jsem byla na cestě na záchod. Viděla jsem, jak se mu rozšířily oči, než vyskočil z postele, mobil hodin na stůl, což způsobilo hlasité prásknutí. Jediné, co teď bylo vidět, byl strop hotelového pokoje a komentáře, které se rychle hnaly po obrazovce.
ČTEŠ
More Than I Know (Tom Holland) ✓
Fiksi PenggemarFaith potřebuje doprovod na svatbu své sestry a cizinec v kavárně se zdá být, jako perfektní volbou. Dokud neuvidí fotky sebe a jeho po celém internetu, protože je to zřejmě celosvětová, filmová hvězda a teď si celý svět myslí, že spolu chodí. A mus...