3. Část

704 38 13
                                    


Jak se dalo čekat, fotky z našeho rande zase byly všude. Dokonce se jim podařilo udělat pár fotek nás dvou uvnitř restaurace. Ale popravdě nejvíc se mi líbila fotka, kde se držíme za ruce a já se dívám na Toma s tím největším úsměvem a on se na mě divá se stejně velkým. Nemohla jsem popřít, že jsme spolu vypadali roztomile. Uložila jsem si fotku do telefonu, trochu ji upravili (jen malá korekce barev) a nastavila si ji jako tapetu. To opravdové páry dělají, ne?

Dneska jdeme s Tomem na večeři k mým rodičům Já a rozhodně nejsem připravená.

Bylo poměrně snadné najít den, kdy budou všichni k dispozici na večeři. Tajně jsem doufala, že to nevyjde. Ale Tom zřejmě nebyl tento týden tak zaneprázdněný jako obvykle a mí rodiče si stejně vždycky najdou čas na společnou večeři. Kate a její snoubenec Daniel tam budou taky. Takže dnes musím svou roli zahrát dobře.

Tentokrát jsem vyzvedávala Toma já, nechtěla jsem, aby mě celou dobu vozil jen on. Nemohla jsem sedět ve svém bytě déle, tak jsem jela k Tomovi dřív, než bylo potřebovala. Takže teď stojím před Tomovým bytem a čekám, až otevře dveře. Když to udělal, okamžitě mě přivítala Tessa, Tomova fenka.

„Můžu si ji pohladit?" Zeptala jsem se Toma a  přikrčila se k ní, než jsem se na něj podívala. Zdálo se, že je čerstvě osprchovaný, vlasy měl ještě mokré a do obličeje mu padalo několik pramínků. Měl na sobě černou košili a černé džíny, jako obvykle. Paží se opíral o dveřní rám. Vypadal tak dobře, že jsem od něj musela odtrhnout oči.

„Ovšem, jen ji nech, ať si nejdřív k tobě dojde.Udělala jsem to co mi Tom řekl, a pak jsem ji pohladila po hlavě, přišla ke mně blíž a hlavou se mi otřela o nohu.„Líbíš se jí." Usmál se na mě „Chceš jít dál?"

Chvíli mi trvalo, než jsem odpověděla, protože jsem stále hladila Tessu. „Jo, jasně." Vstala jsem a vešla do Tomova bytu. Obývací pokoj byl prostorný. Zdi byly docela prázdné,protože jediné, co viselo na zdi vedle televize, byl plakát Avengers. Posadila jsem se na pohovku a Tessa se ke mně okamžitě přidala, což Toma rozesmálo.

„No, zdá se, že teď tě má radši než mě." Tom se posadil vedle mě, ruku dal má opěradlo pohovky, a já jsem si  najednou velmi dobře uvědomila jeho přítomnost.

Vytáhla jsem si telefon z kapsy, abych ukázala Tomovi svou zamykací obrazovku. „Dneska jsem viděla ty fotky, a protože nemáme žádná roztomilá fotky spolu, napadlo mě, že bych mohla použít jednu fotku z nich." Zasmála jsem  se, zatímco Tom se díval na obrazovku mého telefonu.

„Co kdybychom si teď nějaké udělali?" Navrhnul a přisunul se ke mně blíž.

„Jen, když na té fotce bude taky Tessa." Snažisl jsem se skrýt ruměnec na svých tvářích, tím že jsem se podívala na Tessu. Tom se zasmál a poplácal na místo mezi námi a tím, přilákal Tessu mezi nás.

„Jinak bych to ani nechtěl." Usmál se na mě a já mu podala svůj telefon, protože měl delší ruce. Zatímco Tom držel pravou rukou můj telefon, jeho levá paže si mě přitáhla blíž. Obmotal ruku kolem mého pasu na bok. Opřela jsme se o něj, zatímco Tessa se dívala mezi nás dva. Tom udělal pár fotek, kde jsme se jen usmívali do kamery, ale pak se přiblížil svým obličej blíž k tomu mému a políbil mě na tvář. Byla jsem překvapená, ale můj úsměv se jen víc zvětšil. Když jsem otočila obličejem, abych se na něj podívala, jeho tvář byla tak blízko, že se můj nos skoro dotýkal jeho.

Kdyby to bylo normální rande nebo kdyby byl Tom normální chlap, políbila bych ho. Ale tohle všechno bylo falešné. Fotili jsme je, abych přesvědčila rodiče, že spolu chodíme. Nedal mi ten polibek na tvář, protože mě má rád, udělal to kvůli fotce.

More Than I Know (Tom Holland) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat