Duvarların arkasını tahmin etmek zordur, zeki insanlar bu duvarlar gibidir. Hiçbir şekilde gerçek kimliğini belli etmezler, bu ekibin birçok yüzü vardı; kimsenin bilmediği, duymadığı ve aklına gelmeyecek kişiler olduğunu sevdiklerinden ve hatta herkesten saklamak zorundaydılar.
Burak ve Aras malikânenin balkonunda eski konuları açıp dertleşirken Emre ve Samet salonda belgesel izliyorlardı. Zeki ise siber odası dedikleri yerde Ateş ailesinin evinin kameralarına bağlanmaya çalışıyordu, çok güvenlik paneli olduğu için panelleri aşıp merkezi sisteme bağlanmak en az özel kuvvetlerin askeri siber ağına sızması kadar başarmak çok zordu.
Zeki kod yazıp bütün yazılım dillerini kullanıyordu, lakin çabasına rağmen bir türlü erişemiyordu. Aniden öfkelenip gözlüklerini çıkardığında aklına gelen tek şey operasyonun gidişatıdır. Çok korunan ailenin içine sızabilmekti amacı. Soğukkanlılığını koruması gerekiyordu, bunun içinde İstihbarat Genel Başkanı Timur Demirkıran’ı aramak istedi. Masanın üstünde duran telefonunu alıp sakin bir şekilde Timur Beyi aramaya başladı, birkaç çalıştan sonra telefon açıldı. Derin bir nefes alıp geceyi gerilim ve hararete doğru sürükledi.
“Efendim, iyi akşamlar. Kusura bakmayın, gecenin bu saatinde sizi rahatsız ettim.”
“Asla Zeki’m. Ne rahatsızlığı, buyur seni dinliyorum.”
“Her yolu deniyorum ama güvenlik kameralarına bağlanamıyorum, çok güçlü paneller olduğu için kırmak neredeyse imkânsız.”
“Size en başta dedim, bu operasyonun ne kadar zor olduğunu. Deneyeceğimiz birçok yolun başarısız olacağını ve yaşanılanlara rağmen pes etmek yok dedim.”
“Efendim, pes etmek gibi bir düşüncemiz ve niyetimiz yok. İşimizi kolaylaştırmak için izlememiz lazım.”
“Aslında bir yolu var Zeki. Sen beni aramasaydın ben sizi arayacaktım bu gece, çünkü gece gerilimli olacaktır.”
“Bir sorun mu var?”
“Var. Sorun var. Bu gece olabilecek bir sorun var. Ufak bir kriz, eğer krizi fırsata dönüştürebilirsek güvenlik kameralarına yahutta evdeki diğer ağlara sızabileceğiz.”
“Nasıl yani efendim?”
“Zeki hemen diğerlerini çağır ve üsse görüntülü arama bağla.”
Zeki paniklediğinde eli ve ayağı birbirine dolandı. Hızla telefonu alıp herkesi siber odasına çağırdı. Gözlüklerini takınca nefes alıp verdi. Odadaki LCD ekran televizyonu bilgisayara bağlayıp üsse görüntülü arama komutu verdi. Diğerleri odaya girdiklerinde şaşkın şaşkın yüzü kirece dönen Zeki’ye baktılar, hepsi içindeki tedirgini hissetti. Samet, Zeki’ye “İyi misin?” diye soracakken diğerleri Timur Beyin gelen sesiyle irkilip ekrana baktı.
“Çocuklar. Evlatlarım hoş geldiniz. Öncelikle şunu söylemek istiyorum, hepinizin şu dakikadan itibaren soğukkanlı kalmasını istiyorum. Özellikle sen Aras! Sakın gaza gelme.”
Aras tek kaşını yukarı kaldırıp Timur Beye keskin bir bakış atarak içindeki korkuyla beraber cevap verdi. “Umarım kötü bir şey yoktur.”
“Hayır, Aras. Şu an kötü bir şey yok ama bu gece olabilir.”
Emre anlatılanı kavramaya çalışırken sessizliğini bozdu. “Anlatmaya başlayacak mısınız?”
“Çocuklar tam üç saat sonra, Gökdeniz ve Ares’in Kocaeli’deki büyük ormanda olan 2 büyük evi bu gece büyük bir çatışma görecek, isbihbarattan aldığımız bilgilere göre Ares, Asya’daki bütün uyuşturucu ağlarını kendisine bağladı. Amerika’dan aldığı destek sayesinde ne demek biliyor musunuz?”
Timur Bey her cümlesinde çok net konuşurken odadaki herkes soğukkanlılıkla dinliyordu.
“Şu demek oluyor çocuklar. Irak’taki bütün uyuşturucu baronlarının aylık gelirden gelen parası Ateş ve Kılıç ailesinin elinde olacak. Yani demek oluyor ki, bu kişiler hazmedemediği için gece Ateş ve Kılıç ailesini bitirmek üzere 200’den fazla adamla gelecekler. Ben de isterim hepsi birbirini yesin lakin Gökdeniz ve Ares bize sağ lazım, siz de biliyorsunuz arkadaşlar. Bakın, ailenin içine sızmak için bir fırsat olabilir, eğer aileleri bu gece korursanız gözlerine girebilirsiniz. Bu operasyonda devlet size destek olamaz, ülkeyi ve planı riske atabiliriz. İki alenin devlette bizim bilmediğimiz birçok adamı var. Yaptığımız anlaşılırsa hepimizin canı tehlikeye düşer, bu geceki operasyonu uygulamak zorunda değilsiniz. Fakat şunu bilin, ilerlememiz için çok büyük bir adım olabilir. Ares ile Gökdeniz ailesini ve kendilerini koruyabilirler ama sizin de orada olmanız plan için işimize yarayacak. Çok riskli bir görev, farkındayım. Sonuçta beş kişi yüzlerce adamla çatışacaksınız. 2,5 saatiniz kaldı, Emre ne diyorsun görev için?”
Emre herkesin içinde en soğukkanlı ve duygularını işine yansıtmayan biridir. Timur Beyin’de gözünde önemli bir konuma sahipti. Her ne kadar ekibin lideri Aras olsa da arka planı yöneten hep Emre oluyordu. Emre, Timur Beye baktı, üç dakika boyunca sessizce düşünerek derin nefes aldıktan sonra kollarını bütün ağırlığıyla birbirine dolayıp sessizliği bozdu.
“İyi bir operasyon planı hepimiz için iyi olacaktır. Aras, Ares’in çevresinde olsun, Burak da Gökdeniz’in çevresinde. Çatışma sırasında birleşeceğiz zaten. Ben Ares’in evini keskin nişancı olarak uzaktan izleyeceğim, Samet sen de Burak’a destek olacaksın. Zeki geride durup kameralara sızmaya çalışacaksın, ben sana yardımcı olacağım. Sanırım bugün evin kameralarına sızmadın, uzaktan telsizle bize komut vereceksin. Yüzlerce adam gelecek.”
Emre gözünü dalıp giden Arasa çevirdi onu bu aralar dalgın ve Düşünceli görmesi hiç içine iyi hisler vermiyordu.
Aras 2 dk gelsene bi
Emre ve Aras odadan çıkarken arkalarından samette gitti beraber koridorun başına kadar geldikten sonra Emre Arasın yakasına yapışıp duvara sert bir şekilde çarptı Samet tam emrenin elinden tutacakken Aras eliyle dur işareti yaparak gözünü kendisini her şeyden çok seven dostuna bir diğer tabirle kardeşine döndü tam konuşacağı sırada Emre tüm içinde birikmişlerini kusmaya başladı
Bana bak hepimizin duyguları var 17 yaşımızdan beri bu ülkeye hizmet ediyoruz gerek siber de gerek çatışmada ölümlerden döndük bunun en büyük şahidi sensin beraber yaptık her şeyi yaşantımızdan her şeyimizden ödün verdik üzüldük evet Aras terk edildik sevdiğimiz o insanlar bile yeri geldiğinde çok güzel çekip gittiler canı acıyanlar oldu koştuk yanlarında olduk ya söylesene bana bizim canımız yandığında kim yanımızda oldu desene bana!! Her genç gibi bizde eğlenceli keyifli bir hayat yaşayabilirdik eeee Aras herkes böyle yaşarsa kim koruyacak bu devleti bu yolu biz tercih ettik şirketler kurduk büyüdük anladın mı biz çok büyüdük ama unutma bizden büyüklerde var hatırlatayım Aras istersen onlar ülkemiz için bir tehdit biz iş adamı görünen ama arka tarafta devlete çalışan istihbaratçılarız aşk sevmek bunlar bize göre değil şurada birkaç sene ömrümüz var zaten bizi sağ bırakcaklarınımı sanıyorsun bu kadar bilgiyle elinde sonunda öldürülcez
Emrenin gözleri dolarken Arasın gözlerinden damlalar akmaya başlamıştı bile Aras bir hırsla emrenin koluna vurup yakasından kavradığı gibi karşı duvara sertçe vurarak dökülmeye başlamıştı
Bana bak gözlerimin içine bak! Başımıza ne geldiyse bazı şeyleri çok sevdiğimizden geldi ben devletim uğruna 1 kere değil 1000 kere dar ağacına giderim sorun değil bunu sende iyi biliyorsun ben asele ulaşamayacağımı zaten biliyorum ama benim bir çocuğum olabilir Emre benim bir çocuğum olabilir o gece son gecemiz aresle evlenmeden 2 hafta önce ki gece o gün bizim aramızda bir şey geçti ve ne ilginç ki onun bir kızı var ya o benim kızımsa Emre söylesene bana sence biz ölmelimiyiz bence biz ölmemeliyiz hatta bu operasyon bitince istifa etmeliyiz tabi sağ kalırsak
Emre şaşkın şaşkın Arasa bakarken Arasın ellerini hafifçe indirmesiyle sarıldı çok derin ve tüm içtenliğiyle sarılmıştı sessizce kulağına
Aras kardeşim eğer o senin kızınsa amcası olarak söz veriyorum aresin eline bırakmayacağım