"yüzünü kaldırabilir misin?"
kocam bugün beni ilk kez gördü.
kocama gelince, linel guardian edfa. kuzey kıtanın en güçlü ülkesi olan rafion imparatorluğunun imparatoru olacak.
bugün düğünün yapıldığı büyük salonda imparator linell'in yüzünü ilk görür görmez gelinliği çevirip kapmak istedim.
aslında dün gece imparatorluk sarayının dışında gizli bir yerde tanıştık. ama şans eseri beni tanımıyor gibiydi. lütfen, unutmaya devam edin.... yinede düğün töreni sırasında biraz rahatlayabildim. kılık değiştirmeye yakın makyaj ve kendimi bile tanıyamadığım muhteşem gelinlik sayesinde. ama çok geçmeden gece oldu ve silinen makyajla tekrar tazelenmiş hissetmeye başladım.
yatak odasındaki mermer okadar güzeldiki başımı eğdim. zaman geçtikçe kalbim dahada çömeldi. aslında, dün gece onunla tanıştığımdan şeyden daha büyük sorunlar vardı. hayatımın bağlı olduğu gerçekten önemli bir konu. ben imparatorun gerçek karısı değilim.tek kelimeyle, imparatoriçe yardımcısıyım. peki ya bu gerçek orataya çıkarsa. oh, sadece düşünmek bile korkutucu. kısacası önümde portre gibi oturan adam acımasızca saçlarımı çekecek ve ülkem olan shat'o'neil krallığına doğru küfredecek (burda gachasete diyordu tam anlamadım böyle çevirdim :) ) soğuk, mavi gözlerine baktığında yine de harika bir adam gibi görünüyor. ancak ne yazık ki imparator, bu tür acımasız eylemlerde bulunduğunda bile güzel görünecek bir görünüme sahipti.
"suçlu musun?"
"!"
ardından bir soru daha geldi
"benden birşey saklamadığına emin misin?"
vicdanımı sızlatan bir soru. yatağın kenarından ince bir kayma içinde tehlikeli bir şekilde oturdum ve sözleriyle irkildim neredeyse yere düşüyordum. evet! içten içe bunu hemen yaptım ama dudaklarım daha sıkıydı. sadece eğik başım doğruyu söyler. imparatoriçe yardımcısı. şu anda benim varlığım bir günah. böyle müthiş bir şeye nasıl dahil oldum ? birkaç gün öncesine kadar, Shatt o'Neill kraliyet ailesinin bir banyo temizleyicisiydim. kahretsin, hepsi düğünlerinden önce paralı asker şovalyesi ile kaçan prenses lecillia yüzünden! Shatt o'Neill'den ayrıldığım günü hatırladım, gözlerim gerginlikle açıldı.... beş gün önce Shatt o'Neill krallığının kraliyet ailesi.
"imparatoriçe yardımcısı olmamı mı istiyorsun?"
şimdi ne duydum, ilk başta prens tasler'nın saçma sözleri beni güldürdü. uzun bir süre güldükten sonra alışılmadık bir atmosferde ağzımı kapattım.
"sen.... ciddi misin?"
"zelda von trova. güvenebileceğim tek kişi sensin!"
güvenebileceğin tek kişi bensem bu durumdan vazgeçmen daha iyi olmaz mı? prens tasler sanki dünyanın en güvenilir insanıymış gibi konuştu. sonra elimi tuttu ve dudaklarına götürdü. garip bir tavırla elimi hızla geri çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's the deputy empress, but she spent her first night [ NOVEL ÇEVİRİSİ]
RomanceMajesteleri, ilk gece mümkün mü?!" dedi. "İmparatoriçe, ne bir görüş ve ne ses, ne kadar sağlıklıyım?!" dedi. Duyduğun gibi değil! İmparator bir kadınla ilgilenmediği için rahatladı ve taşıyıcı imparatoriçe oldu! Bu arada, kimliğimi sonuna kadar sak...