"İkinci, ikinci ... ... sen?"
"tamam."
İmparator Linell'in sesi sinir bozucu bir kavga değildi, ama çok arkadaşça da değildi. Söylemesi zor, derin, alçak bir ses. İki elimle slip eteğimin eteklerini tuttum ve tekrar ayağa kalktım.
"Gece erken mümkün mü... ... "
Kahretsin, düşündüğüm kelimeler çıktı.
"Beni sevmediğini biliyorum."
İmparator Linel bir an kaşlarını çattı ve ardından beklenmedik bir konuşma yaptı. Bu sözler o kadar saçma geldi ki bilmeden başımı eğdim ve yüzüne baktım. O yüzü nasıl sevmezsin? Kendi görünüşüme karşı çok sertim.
"Ben de senden hoşlanıyorum... ... "
"?"
kahretsin, ne neden konuşmuyorsun O ana kadar konuşan imparator, belki de bakışlarım yüzünden sözünü kesti. Bakışları garip bir şekilde birbirine dolandı. Onunla ne kadar uzun süre yüz yüze kalırsam, o kadar rahat hissediyordum. Bu tuhaf. Yüzünüz çok gerçekçi değilse, size gerçekten huzur veriyor mu? Ne zaman başını kaldırmasını istesem, ona baktığımda bu sefer önce başını salladı. Ve bunu bahane olarak söyledi.
"Yani demek istediğim. Sen çok, çok, çok... ... Kalbinin patlamak üzere olduğu kadar çok sevdiği türden bir eş olmadığını söyledim. Henüz değil."
... ... Ne dedim? bir şey söylemedim mi? Utanç verici. Ben de 'İyi misin? Ah, hepsi bu, sonuçta. Sadece kendi sonuçlarımı çıkarıyordum, ama onu kaşlarımı çatmadan dinlediğime yemin ettim. Tuhaf bir öksürük bıraktı, sonra tekrar ağzını açtı.
"Birbirimizden hoşlanmasak bile, biz zaten evliyiz."
Oh, bunu şimdi yapamam. İmparator Linell'in sözlerine ciddi bir şekilde başını salladıktan sonra aniden bir esneme ortaya çıktı.
'Ha-am-.'
Ona bu kadar sadakatsizlik etmesini istemedim, bu yüzden başımı çevirdim ve gizlice esnedim.
"Beni dinliyor musun?"
İmparator Linell sanki onu görmezden geliyormuş gibi parmaklarıyla çatırdayan bir ses çıkardı ve dikkatimi tekrar ona odakladı.
"Evet bu doğru. Her kelime derinden oyulmuş. "
"... ... Ağlayacakmış gibi görünen o ifade ne? "
Gizlice esnediğimde gözyaşlarım geldi.
"Afedersiniz."
Sadece yanlış anlamasına izin verdim. Açıklarken yine esneceğimi düşündüm.
"Seni ve beni bağlayan Tanrı'nın aklında ne vardı bilmiyorum ama Tanrı'ya yemin bile ettik."
Memnuniyetsizce mırıldandı ve yataktan bir metre uzaktaki bir sandalyeye oturdu.
"Kahretsin. Tanrı'ya mı yoksa rahiplere mi hizmet ettiğimi bilmiyorum. Geleneksel olarak, İmparator'un ilk günü canavar gibidir... ... "
Sözleri üzerine gözlerimi büyüttüm. Tepkim biraz bıçak gibi bir kelime oldu. Canavar kelimesi çocukluğumdan beri Chateau-Neil Krallığında çok duyduğum bir kelimedir. Sağ yüzümdeki yanık izinden hemen sonra. Ama dün geceden beri yanık izi tamamen yok oldu. Tabii ki, sihirli bir iksir alarak geçici olarak ortadan kayboldu. Yanık izleri gitmişti, ama ellerim hala alışkanlık olduğu kadar bölgeyle oynuyordu.
"'Canavar' kelimesi senin için değildi. Bu sadece rahiplerle kendi kendine bir konuşmaydı. "
Söylediklerini yanlış anladığımı düşünerek hafifçe bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's the deputy empress, but she spent her first night [ NOVEL ÇEVİRİSİ]
Storie d'amoreMajesteleri, ilk gece mümkün mü?!" dedi. "İmparatoriçe, ne bir görüş ve ne ses, ne kadar sağlıklıyım?!" dedi. Duyduğun gibi değil! İmparator bir kadınla ilgilenmediği için rahatladı ve taşıyıcı imparatoriçe oldu! Bu arada, kimliğimi sonuna kadar sak...