4. BÖLÜM

164 9 0
                                    

"Bunu neden yapıyorsun? Bu garip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu neden yapıyorsun? Bu garip... ... "

İmparator Linell bana birkaç öpücük verdi, sonra başını eğerek mırıldandı. Bunu neden yapıyorsun? Hayır, nesi garip?

"... ... ?!"

Yaklaşırken İmparator Linell'in güzel yüzü beni şaşırttı, dudaklarım farkında olmadan açıldı. Hey, öpücük istemedim, değil mi? Dudaklarım bir anda dudaklarının arasına düştü. Şimdi, yakışıklı heykel aklımı paramparça etse de tepki veremedim. Ruhum, kendinden geçmiş dokunuşla ona doğru sallanmaya başladı. Tatlı sesleri dinlerken dans ediyormuş gibi hissettim. Yaşadığım hayat kadar baş döndürücü. Sanki her sinir hücresi uyanıyormuş gibi, beş duyu daha hassas hale geliyordu. bu arada. Neden dudaklarımın arasında beni kontrol etmekle bu kadar meşgul? İmparator Linell'in bunu neden yaptığını bilmiyorum ama durumumun olumlu olmaktan başka seçeneği yoktu. Mucizevi bir şekilde, vücudunun her yerini yakan ağrı gitmişti. Farkında olmadan iki elimle ona sarıldım. Sadece yaşamak için ortaya çıkan bir eylemdi. Birbiriyle temas halinde olan iki dudak arasındaki boşluk aynı anda büyük ölçüde hareket etti. İronik olarak, rahipler yatak odasından çıkarken bile öpücük daha tutkulu hale geldi.

"Hımm... ... "

Önce İmparator Linell konuştu. İmparator benim ona umutsuzca yapıştığımı görünce oldukça şaşırmış görünüyordu. Beklenmedik cüretkar davranışıma ben de şaşırdım. Ama duramadım. Bedeninin dokunduğu tenimin serinliği tenime işledi ve bana kelimelerle ifade edilemeyecek bir ferahlık hissi verdi. Giderek daha da ısınan nefesinin sesinin aksine, nefesim daha da tazeleniyordu. Yanılmıyorsam İmparator Linell'in yüzü de canlıydı. yine de benim Neden yaşıyor? Soğuk enerjiyle damlayan yüzü kızarıyordu. Bu adam bir şeylerden şüpheleniyor. İmparatorun ensesinde ve beni hapseden kollarında bile damarlar o kadar yakındı ki hafifçe bastırsam patlayacakmış gibi geliyordu. Yüzün neden kırmızı? Neden sürekli dudaklarını ısırıyorsun? Nefesini bilerek mi tutuyorsun? Yatak odasında sadece ikimiz vardık ama ironik bir şekilde İmparator Linell'in dumanı giderek yükseliyordu. Başını yana yatırıp beni öptü. Gerçekten garip hissediyorum! Şimdi, onu bana doğru çeken güçlü bir güç hissettim. Tükürüğümü yuttuğum an. Beklenmeyen bir şey... ... oldu

Gittikçe başım dönüyordu. Sanki bir süredir tüm bu zaman ve mekandan kopmuşum ve geri döndüm. Ve uyandığımda kaynamakta olan vücut ısım normale dönmüştü. Karşı konulmaz bir güçle kuşatılmış gibiydim.

"Tenin İmparatoriçe'ye dokunduğumda neden böyle tepki veriyorsun? ... Vücudum neden bu kadar ısınıyor?"

Kulağıma sorar gibi soran İmparator Linell'e de sormak istedim. Tenim sana dokunduğunda neden bu kadar tazelenmiş hissediyorum ve vücudum neden tekrar bu kadar serin hissediyor? ... .

"... ... Ben böyle düşünüyordum, böyle değil... ... "

İmparator Linell çok üzgün bir sesle, utanmış bir ifadeyle fısıldadı. Ben de aynı fikirdeyim. Biz, bu nasıl oldu?

It's the deputy empress, but she spent her first night [ NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin