xX Pohled Dominika Xx
Když se na mě usmál myslel jsem si že se nad tím skácím na zem. Ale neudělal jsem tak. Protože jsem si vzpomněl co mi udělal. Odvedl jsem ho do kuchyně a tam jsme si sedli naproti sobě ke stolu. Zamračeně jsem na něj koukal a přemýšlel nad tím co za výmluvu a lež z něj vypadne. Sedíme tady už dobré dvě minuty a on furt mlčí. Zanedlouho si povzdechl a já věděl že teď to začne. V žádném případě mu nesmím na nic skočit.
xX Pohled Matyáše Xx
Sedíme tady a já nevím co říct. Jak mám začít? Povzdechl jsem si a všiml si jak se Dominik napjal. Tohle neskončí dobře.
M- Domčo-
D- Neříkej mi Domčo.
M- Dobře.... Dominiku já vím že mě teď asi nebudeš chtít poslouchat ale prosím chci ti to vysvětlit!
D- Není co vysvětlovat. Viděl jsem co jsem viděl.
M- Ale tak to právě není!! Já miluju jen tebe!!
D- Tak proč jsi ji líbal?!?!
M- Protože jsem se chtěl ujistit že jsem gay!!
A je to venku. Tohle je důvod proč jsem to udělal. A potvrdil jsem si že miluju jenom Dominika. A tak to i zůstane. On se na mě jen zaraženě díval a nepobíral má slova. Díval jsem se upřeně do jeho tváře aby jsem zaznamenal alespoň sebemenší reakci. Ale zatím nic. Až po chvíli se pohnul.
xX Pohled Dominika Xx
Mohl by mi laskavě někdo vysvětlit co se tady děje? Cože to právě řekl?
D- Cože?
M- Prostě jsem se musel ujistit že jsem na tom jak jsem a že nemůžu milovat někoho jiného než tebe!
D- Jak ti mám věřit?
M- Hele ta holka které jsem dal pusu byla moje dlouholetá kamarádka. Potkal jsem ji u těch záchodů a zeptal se ji jestli to můžu zkusit na ní a ona mi na to kývla. No a pak si přišel ty a všechno se pokazilo. Klidně ti na ní dám číslo a můžeš jí zavolat.
D- A zjistil jsi co jsi potřeboval?
M- Jo a to je že tě miluju a nikoho jiného!
D- Ty jsi idiot.
M- Jo ale tvůj idiot! Omlouvám se.
Když mi t řekl podal mi tu bonboniéru a nějakou tašku v ruce. Když jsem ji podezřívavě otevřel zjistil jsem že v ní jsou tři šátky které rád nosím. Nad tím jsem se usmál a podíval se na svého přítele sedícího přede mnou. Matyáš se zvedl a přešel ke mě. Kleknul si přede mě a zadíval se mi do očí tak jako já jemu.
M- Odpouštíš mi?
(Ha ti kteří si mysleli že ho Matyáš požádá o ruku mají smůlu! Právě jsem vám zbořila představy do budoucna XDD)
D- Odpouštím ti.
Na to se Matyáš postavil a políbil mě. Byl to tak skvělý pocit! Jeho rty na těch mých. Zapadali do sebe jako kusy skládačky. Když nám docházel vzduch tak jsme se od sebe odtáhli. Dívali jsme si do očí a byli zticha.
D- Nechceš tu u mě přespat?
M- Moc rád.
D- A kde máš vlastně věci?
M- Noo tak nějak jsem přijel bez věcí.
D- Vyměnili jsme si role jak vidím. Něco ti půjčím ale myslím že to budeš mít malé.
M- To neva.
Připravil jsem mu oblečení na večer a začali jsme přemýšlet co budeme dělat.
Tááákže doufám že se vám dnešní kapitola líbila! Jediný člověk který uhádl proč to Mattem udělal byla Gloria9875!! Takže tahle kapitola je tvoje a máš tam i follow :>. Doufám že se vám to líbilo!!
Bye bye!!
-mravenecek_susenka-