xX Pohled Matyáše Xx
Nestihl jsem to... Odjel. Ještě než mi vlak zmizel z dohledu jsem viděl Dominika s naštvaným výrazem. Trhalo mi to srdce. Proč jsem to jenom dělal? Kdyby si to nechal alespoň vysvětlit. Ale chápu že odešel. Kdo by taky po tomhle zůstával. Musím něco udělat. Musím se mu omluvit. Ale ne tak že že mu budu dvě hodiny volat s tím že se mu chci omluvit. Ani by to nezvedl. Chce to něco většího. Už vím! Pojedu za ním!!
Definitivně jsem se rozhodl že za ním pojedu a běžel si koupit lístek na vlak. Snad si ještě dobře pamatuju kde bydlí nebo budu ztracený a to se mi zrovna nechce. Vlak měl jet až za tři hodiny takže jsem měl hodně času. Odešel jsem tedy ještě do města aby jsem mu tam něco koupil. Ale nevím co.
Obcházel jsem obchody už nějakou tu hodinu a půl až jsem narazil na to pravé ořechové. Jak jistě všichni víme Dominik je ujetý na šátky. Tááákže jsem mu koupil jeden tmavě modrý, tmavě zelený a černý. Neměl jsem co dělat tak jsem odešel do parku. Procházel jsem se zrovna kolem fontány uprostřed parku když mi někdo poklepal na rameno. Otočil jsem se a uviděl Káju mojí kamarádku už od školky.
K- Čau Maty tak jak to šlo? Promluvil sis s ním?
M- Ne. Nestihl jsem to. Když jsem došel ke mě domů zjistil jsem že kluci jsou pryč takže mě napadlo že šli na vlak a když jsem tam došel.....už byli ve vlaku a ten se rozjížděl.
K- Tak to mi je hodně líto. Proč sis to ale nezjistil jinak? Víš že jsi idiot?
M- Jo jsem a nevím proč mě napadlo zrovna tohle ale prostě mě to napadlo a tak jsem využil šanci. Jeno jsem nevěděl že nás u toho Dominik nachytá.
K- Co máš teď v plánu?
M- Pojedu za ním a všechno mu vysvětlím.
K- No a v kolik ti to jede?
M- Mmmm počkej...... O MŮJ BOŽE ZA 15 MINUT!! TO NESTIHNU!!
K- Já tě tam hodím poblíž tu mám auto.
M- Díky hrozně ti děkuju!!
K- Nemáš zač.
Došli jsme k autu a nasedli. Následně jsme se rozjeli směrem k nádraží. Během jízdy jsme si povídali a já jsem zjistil že si našla přítele. Byl sem za ni rád.
K- Tak jsme tu. Hodně štěstí!
M- Hrozně ti děkuju a za odvoz a jenom doufám že to vyjde.
K- Neboj se. Vyjde to.
Rozloučil jsem se s ní a odešel na nástupiště kde už zastavoval vlak. Rychle jsem do něj nastoupil a po pěti minutách jsme se rozjeli.
*O 2 hodiny později*
Byl jsem v jednom hotelovém pokoji protože za prvé nebudu na Dominika klepat kolem tří ráno a za druhé kdyby to nevyšlo tak ať mám kde přebývat. Přešel jsem k posteli a lehl si na ni. Byla tvrdá ale to mě teď netížilo. Usínal jsem s myšlenkou na Deyra.
*10:00 ráno*
Stojím před Dominikovým domem a bojím se zazvonit. Co když mi zavře dveře před nosem? C pak budu dělat? Bez něho to nemá cenu. Po dlouhém přemlouvání sám sebe jsem zmáčkl zvonek a uvnitř domu jsem zaslechl dupání nohou.
xX Pohled Dominika Xx
Je ráno a já vstávat s kruhy pod očima. Vůbec jsem se nevyspal. Dal jsem si ranní čaj a převlékl se. Chtěl jsem si po celém připravování na den jako hygiena atd. sednout na gauč a pustit si televizi ale někdo zazvonil. Kdo to může být? Dneska nikoho nečekám. Zvedl jsem se tedy a odešel ke dveřím. Když jsem je otevřel začali se ve mě míchat emoce jako omáčka. Před dveřmi stál on.
D- Co tu pohledáváš člověče?
Maty se trochu uchechtl ale pak zase zvážněl.
M- Přišel jsem ti to všechno vysvětlit. Není to tak jak to vypadalo!
D- A jak to teda bylo? Řekl sis "mám chuť políbit někoho" a první koho jsi viděl byla ta holka?! Ne díky vím co jsem viděl.
Chtěl jsem zavřít dveře ale Matyáš stihl prostrčit ruku dovnitř což muselo hodně bolet protože jsem dveře zavíral docela rychle.
M- Prosím.. Nech mě mluvit.
Stál jsem tam a díval se na něho. Kruhy pod očima jako já. Asi taky nespal. Povzdechl jsem si, otevřel dveře a odstoupil jsem od nich aby mohl Matyáš vejít. Jenom se na mě usmál a vešel dovnitř.
Táááák doufám že se vám to líbilo a příští kapitolu zjistíte proč to Matyáš udělal. Můžete mi do komentářů napsat proč to udělal a ten kdo to uhodne jako první bude mít příští kapitolu věnovanou. Všimla jsem si že většinou vydávám v neděli tak se toho pokusím držet. No tak se uvidíme u příští kapitoly!
Bye bye!!
-mravenecek_susenka-