xX Pohled Matyho Xx
Sedl jsem si na postel a přemýšlel jsem. Po troše přemýšlení jsem si vzpomněl že jsem měl dát Dominikovi moje oblečení na půjčení.
Šel jsem teda ke skříni a vytáhl jsem něco co mi bylo malé nebo to co jsem si už nebral na sebe. Vzal jsem ty věci a šel jsem k Dominovi do pokoje. Když jsem se u jeho pokoje zastavil tak jsem si všimnul že je tam nějaké velké ticho. Neřešil jsem to a zaklepal na dveře (Ne na ovci :D)
Z pokoje se ozvalo takové tiché "Dále" tak jsem vešel. Hned co jsem vešel do jeho pokoje jsem si všiml že se mu rozzářili oči. Nevím proč ale mám takové divné podezření že je.... Ne to né to je divný.... Nebo jo? No to je teď jedno. Než jsem mu dal to oblečení tak jsem mu řekl trochu s pobaveným obličeje: "Nevím jestli ti to nebude velké" ale on mi na to řekl jenom: "To nevadí."Dal jsem mu to oblečení a šel jsem dolů do obýváku.
Zapl jsem si televizi a díval se (Né vážně?). Za nějakou tu dobu za mnou přišel pan Dejzřič a sedl si vedle mě. Nemohl jsem to vydržet a musel jsem se na něj podívat. Jenže když jsem se na něj podíval nemohl jsem se od něho uhnout pohledem. Nevím proč. Vlastně vím ale nechci to rozebírat.
Nehlídal jsem si svůj pohled takže to i tak špatněji dopadlo. Dominik se na mě podíval a já jsem konečně tím pohledem trhnul směrem k televizi. Dělal jsem že se na ni dívám ale při tom na něho myslím. Všiml si toho? Asi jo protože na mě kouká jak na debila. No super. Co když mu to dojde?
Snažil jsem se přestat na to myslet ale moje mysl zabloudila do jeho pokoje když jsem mu tam nesl oblečení. Proč mi tam zabloudila? Protože jsem si u toho všiml že tam byl notebook. Tak jsem se ho zeptal: "Máš tady notebook nebo něco?" chtěl jsem si s ním zahrát minecraft.
"Jo mám proč?" zeptal se mě a já měl jednoduchou odpověď. "Nepůjdeme něco natočit? Mám tu nějaký mód tak jestli by sis nechtěl zahrát." řekl jsem mu a on souhlasil. Šel si do pokoje pro ten notebook a jsem už šel do mojeho studia. Sedl jsem si za počítač a zapl jsem minecraft. Slyšel jsem jak se otevřeli dveře mého pokoje a znovu zavřeli. Věděl jsem že to byl Dominik (Jak jinak). Ale mezi tím než zavřel dveře úplně tak něco řekl v tom smyslu ať mu zavolám přes TSko. Moc dobře jsem ho neslyšel. Tak jsem mu zavolal a řekl jsem mu o čem je tenhle mód.
Když jsem to do vysvětloval tak jsme se začali dohadovat u koho to budeme točit. na konec jsme se dohodli že se z toho pokusíme udělat sérii. První díl bude u mě a druhý u něho. Začali jsem točit. Bylo to sním super. Když jsme dohráli tak jsme začali stříhat. Když jsme dostříhali tak byl čas oběda. Šli jsme samozřejmě do Mekáče kde jinde bychom šli. Objednali jsme si a šli ke stolu kde jsme se do toho pustili.
Pak když jsme dojedli jsme šli domů kde jsme zalezli každý do svých pokojů a něco dělali. Já osobně jsem skoro všechen čas strávil na internetu a zbytek přemýšlením. Když už by večer tak jsem si uvědomil že je čas na večeři. Nikde se nám nechtělo jít tak jsme se rozhodli něco uvařit sami. Jenže to byla chyba. Dominik se řízl do prstu a já málem podpálil barák. Když jsme to vzdali tak jsme si vzali suchý chleba. To bylo vše co jsme dokázali teď udělat.
AHOJ lidi!! doufám že se vám tato kapitola líbila. Já vím není to nic moc ale snažím se.
Chci se omluvit že už dlouho nevycházela kapitola takže e vám omlouvám.
Teď vám chci ale poděkovat za podporu. Já jsem nevěřila že to tolik lidí přečte děkuju moc nemám slov. DÍÍKÝÝÝÝ.
A u další kapitoly čau.
PS: Možná se pokusím udělat další příběh. :D