xX Pohled Dominika Xx
Rozešli jsme se k tobogánu střední velikosti v červené barvě. Byl docela hodně zakroucený a dlouhý. Vyšli jsme schody nahoru a došli k tobogánu. Postavili jsme se do řady. Vítek první, Sam druhý, já třetí a poslední byl Maty. Víťa skočil dovnitř tobogánu a jel dolů. Pak šel Samo a za chvíli jsem byl na řadě já. Stoupl jsem si ke vchodu do tobogánu a čekal až se rozsvítí zelené světýlko. Na displeji najednou přeblikl z červené na zelenou a já skočil do tobogánu. Rychle jsem se rozjel a užíval si jízdu. Jednu chvíli tam byla červená barva pak modrá, bílá, průhledná, zelená a taky černá. A v ní to svítilo všemožnými barvami. Dojel jsem až dolů do bazénu a už jsme jen čekali až dojede Maty. Když dojel rozhodli jsme se že půjdeme vyzkoušet i ostatní tobogány. Po vydatném šplouchání se ve vodě jsme vylezli ven a šli jsme si koupit něco k obědu. S koupeným jídlem jsme si šli sednout na deku a vychutnávali jsme si naše pohoštění. A že nebylo vůbec levné. Ale co?
D- Co budeme dělat teď?
V- Nevím už jsme projeli všechny tobogány a nic dalšího už tu není.
M- Hele vzal jsem karty můžeme se zahrát?
V, S, D- Jo
Rozdali jsem teda karty a začali hrát. První kolo vyhrál Sam, druhé já a teď jsme šli na třetí. Měl jsem dobrý karty vypadalo t a výhru ale to by nebyl Maty aby se tak lehce vzdal. Vyhrál on.
S- Čo keby sme si zašli na zmrzku?
M- Dobrý nápad co vy na to?
Já jsem jen přikývl a Maty též a proto jsme se rozešli zpět ke stánku kde jsme měli v plánu koupit si zmrzlinu. Došli jsme tam a začali si vybírat příchuť. Začal jsem objednávat.
D- Dobrý den jednu čokoládovou, jednu malinovou, jednu vanilkovou a jeden černý rybíz prosím.
Všechno nám dala my zaplatili a odešli. Cestou jsme šli kolem dětského bazénku. Odněkud vyběhl nějaký malý chlapeček a nevšiml si nás. Proto narazil do Matyho který spadl na zem a s sebou vzal mě. Já protože jsem byl těsně před Samem tak jsem na něho spadl a taky ho porazil na zem. Jediný Vítek se stihl zachránit a uskočil. Když jsme se začali zvedat tak jsme si uvědomili že ani jeden z nás tří nemá svou zmrzlinu na kornoutku. Ohlédli jsme se a uviděli tři roztápící se kopečky zmrzliny na zemi.
M- Ale notaak dneska máme vážně smůlu. Chudák zmrzlina tohle si nezasloužila takovou krutou smrt!!
V- Neboj se pohřbíme je.
M- Si myslím protože si to zaslouží. Měla zemřít až o několik minut později tím že skončí v mém břiše.
D- Chápu tvoje trápení. Taky jsem z toho smutný.
V- ZMRZLINA TIMEEE!!
S- Wt-?
Jenom jsme se zasmáli a uklidili tu zmrzlinu kterou jsme následně pohřbili v záchodové míse.
Doufám že se vám dnešní kapitola líbila. Měla jsem taky na čase aby jsem udělala nějakou kapitolu. Opravdu se omlouvám za zpoždění a bye bye!!
-mravenecek_susenka-