Šunka 2

1K 31 2
                                    

xX Pohled Dejzroviče Xx

Probudil jsem se brzo ráno ale ne ve 'svém' pokoji. Ležel jsem v obýváku. Uvědomil jsem si že ležím na něčem měkkém. Nadzvedl jsem hlavu a první co jsem uviděl byli rozvalený Sam a Vítislav po skoro celé sedačce. Po té jsem hlavu stočil na to na čem jsem ležel. V tu chvíli jako kdyby jsem zkameněl. Ležel jsem na Matyho hrudi. A sakra. Začal jsem nekontrolovatelně rudnout. Opatrně jsem vstal z Matyho a pokusil se odejít. Ale to se mi nějak nepovedlo protože jsem cestou zavadil o Víťovu ruku a ten se s mrmláním probudil. 

V- Co děláš?

D- Vstávám

V- A to jsi mě musel budit?

D- Tak sorry no. Sem nechtěl.

V- Vždyť to je už jedno.

D- Tak když už jsi vzhůru nepodnikneme na ně něco?

V- Hmmm mohli bysme.

Oba dva jsme se potichu vydali do kuchyně a začali debatovat o tom jak je vzbudíme.

V- Co takhle pokličky?

D- To by šlo. Ale ještě něco.

V- Hmm tak to už nevím.

Seděli jsme tam ještě dobrých pět minut a přemýšleli. A pak mě něco napadlo. Vstal jsem a šel se podívat do lednice. YES!! Jsou tu! Vzal jsem do rukou dvě vejce a šlehačku a šel zpět za Víťou. Když uviděl co držím tak se záludně usmál. Vzal šlehačku a šli jsme za těma spáčema. Oběma jsem dal do pravé ruky jedno vejce.  A Víťa do levé nastříkal šlehačku. Jenom jsme se potichu zasmáli. Vrátili jsme se ještě do kuchyně a vzali si každý pokličky. Potichu jsme přišli zpět do obýváku a začali jsme odpočítávat.

V, D- tři, dva, jedna..... TEĎ!!!

V tu chvíli jsme začali mlátit pokličkama o sebe. Kluci se rychlostí světla vzbudili. Matyáš si do obličeje vpálil vajíčko a Sam šlehačku.

S- Čo robíte?!

Oba dva v tu chvíli si chtěli setřít z obličeje ten humus ale to nevěděli že si tak akorát vpálí další dávku.

M- Vy zmrdi!!

Zařval Maty a rychle se zvedl a běžel do koupelny. My jsme se s Víťou už neudrželi a začali se smát. Pak jsme si plácli a to už i Samo odešel do koupelny. Po deseti minutách smání se přišli už čistí kluci zpět do obýváku a dělali uražené. 

Já vím je to hrozně krátký ale já jsem teď neměla čas. Hele ale lepší než nic ne? A povině pustit to nahoře XD. Tak já už musím jít. Držte se a veselé svátky ať pod stromečkem najdete dezinfekci a roušky. Možná i Ježíškovskou Coronu. Bye bye!


JSEM GAY MATTEM A DEJZRKde žijí příběhy. Začni objevovat