chapter 1

310 45 3
                                    

Third persons pov

Jeon jungkook chu class tan a hun tawh avang chuan business major ho awmna lampan in a kal a...jungkook kal hmu apiang chuan thla an lak sak loh emaw..an lo the teng thung a...
Proposal pawh tam tak a dawng mahse a ni chuan polite takin a lo hnawl zel...a nui vak ngailo a..a nui hmuh tawh in ti te chu mi vanei tak an ni...cold person a nih avangin a bul hnaiah an kal tha ngam lo..thawkrim tak leh hna thiam tak a ni a...jeon corporation Ceo la ni thuai tur a ni a..hmeichhe tam tak a nupui nih chak an tam ..relationship la nei ngai lo a ni a..a thian F4 ho bulah chauh a in hawng thin

F4 (in hriat f4 ang kha an nilo nia )

An thianho thut khawmna ah chuan a va kal ve a...
"O ..kook vawiin chu i va tlai ve..hun vawng dik tak i ni sia"jin namjoon bialpa (pasal hual )chuan nui sang hian a lo ti a..

Jin hi f4 member a ni lo mahse a bialpa Kim Namjoon hi f4 mi leh sa pakhat a nih vangin an bulah hian a awm thin a..heng ho tan chuan Nu pakhat ang a ni...mi tam tak jin din hmun luah chak hi an tam a nia..

"Jin hyung vawiin chu gym ah ka duh ai rei ka lo awm a lom " jungkook chuan nui deuh hlek si chuan a chhang a

"Awle kal tawh ila kan kim tawh chuan" ham bai2 pah chuan yoongi chuan a lo ti a...

F4 ho chu business class ah chuan an kal a jin poh designing lampan chuan a kal ve ta a...

F4 ho hi mi hausa awmkhawm an nih avangin business class ah pawh first class ah an thu thin a...an thian ni chak leh an bialnu ni chak pawh tam tak an ni..

~~~~~~

Taehyung chu a school kal hmasak ni ber a ni a..a nervous rual2 in a phur em2 bawk a...Art major a ni a...nature  te hi a ngaina in camera hi a keng kual reng zel...lemziak nalh tak2 mahse rawng eng lam hian a mit an la em2 thin...

Taehyung chu a thianhlui kum 3 vel lai a hmuh tawh loh a hmuh leh theih dawn avangin a phur tawh em2 a...college lian tak chu a thlir vawng2 a...Receptionist lam pan a kal a tum lai tak chuan..

"Tae" a hawi phei nghak vat a..tudang nilo in a thian chu a lo ni...

"Jimin " an pahnih chuan a kuah nghal a...ka ngai lutuk che tih pawh an sawi theihngilh lo...

"Lut ang hmiang art major ve tho i ni tiraw"

"Aw..chim lut ang"

Chu blonde hair boy leh silver hair boy che tla vel chu mi pakhat hian a lo en reng a...chu silver hair boy a hmuh chuan hmeltha a ti em2 a...zawi sap hian
"Angel thla neilo "a ti seuh sap a...

~~~~~

Jungkook chu a chauh em vang lrh crowded hmun a ngainat loh vangin a in lam ah hae a tum ta a...jungkook hi car khalh lai chuan attention a pe tha thei em2 mahse tun tum chu kha silver hair male nui hmel ringawt kha a rilru ah a awm a...
Cycle khalh a su tih a hriat veleh a harh chhuak nghak zawk a. ..

Taehyung chu school kal hmasak ni ber chu nuam a ti em2 a...a thian nen thil tam tak an sawi duna..mahse vawiin a pitar pakhat pui tu ravvene hair pa kha a rilru ah a rawn lang zawk a...car pakhat a va su deuh chhawr a...

Jungkook chuan a mi sut chu a that leh that loh a va en nghal vat a...a that hram nan a rukin atawngtai mawlh2 a..
Chu a mi sut chu tudang nilo in kha silver hair boy accounted lecture a neihlai a..a hmuh ngei kha ni...

"Ka tihpalh "soft tak chuan a ti a tae kawng a chuan vuan in a kaitho a..

Tae a hawi chho chiah chu mitmu dum nalh tak nen chuan an in melh nghal chat a..

A pawilo "a ti sam at a..

"Ni lo hei i kiu pawh a thi lawm"

"Mihring kan nia thil kan tisual theilawm"

Jungkook chuan tae cycle tlu chu a dahthat sak a..

'Ka tihpalh nawn leh e..Jeon jungkook ka nia"

"Kim taehyung"
Chu in handsake ho te chuan an pahnih ah chuan current thek ang mai hian an awm a..

"Kan in hmu leh dawn nia"

Tae chuan jungkook in inhmu leh ang a tih chhan chu a hre hoh lo a..

Chu small interaction te chuan an pahnih nun chu a in thlak danglam dawn tireng an hre lo. ..


A ngaihnawm dawn a nia aw...

Love at first sight Where stories live. Discover now