Visual couple te chu cafeteria ah an lut a..F4 ho thutna thin bik lamah an kal a
Sleepy yoongi leh hyped up hoseok leh namjin couple te chu an lo thu hlawma..Jungkook chuan taehyung thutna tur a pawh hawn saka..Taehyung pawh lai takin hoseok bulah a thu a..
"Hoseok ka nia..min hre tawh ngei ang..chuan ka bula mi hi a pian leh hunah chuan lungpui nih a duh a..Yoongi nih hi..chuan kha lai in ei lo chauh te kha Namjoon leh seokjin an nih kha.."
Jin chuan lo chhang vatin
" keimah pawn ka introduced thei..
Chibai le..World wide handsome jin ka nia..nang vele beauty kan vur tlang liana lo ti nem tu chu ""Kim_kim taehyung "
Mi hausa ka hriat tawh zawng a la nelawm ber an ni..
Ngati nge i zahzum em2 a"Zak duh suh...kan jungkook a i laka luangliam hi chu mak vak lo e.."
Namjoon chuan jin kuah hnu2 pah chuan rawn ti ve bawk aRei lo te chhung chuan jungkook thiante ho leh taehyung pawhchu an in ngaih nghal em2 a
"Taetae..saw2 i thian pa ni lawm "
" aw..jimin ni saw.."
" please in lokal tir ve teh "
Yoongi a ngawi chawi deuh chuan rawn ti thum deuh bul a.""A..a..awle"
Ngati nge i shutter ziah a
Taehyung chu jimin nen F4 ho thutna ah chuan a rawn kir a.
In hmel hriat tirna te an neih hnu chuan an inkawm tlangnel em2 a..
"Chuan i pa chu Park entertainment neitu maw ni a.."a sandwich ei mial2 pah chuan hoseok chuan an zawt vela..
"Aw ni e..i hre em lam(dance ) lam i tui i ti a..I la naupang bawka trainee nilo va luh dan ka pa ka lo sawi pui dawn che em ni"
"I ti tak2 tiraw.."
"Thian kan ni tawh ni lawm ni"
Chu mi nileng chuan University naupang ho chuan chung mipasarih te awm ho chu an hmu vek a...mahse an ni erawh chuan an khawvel chauh an buaipui thung a..
~♡~
Update loh aiah....
Story dang ka ziah duh vangin heihi ka unpublished maithei a...story hi angst lam a nilo a..fluff lam deuh vek a nia...
Chuvangin ka unpub loh pawn a thawnthu hi sei lo vang...Engpawh nise in lo nghah vangin ka lawm em2 e..
YOU ARE READING
Love at first sight
RomanceJeon jungkook Chhungkaw hausa atang a rawn chawr chhuak a pa thi vang a cold ta em2 school heartrob engkim perfect chuan Kim taehyung mipa mawina a khat laka a luangliam chancin hi han chhiar hram teh u... Inspired by - love 020 (Cdrama)