Taehyung a rilru ah chuan ravenne hair male chauh khaa awm a..a ngaihtuah naa kawm lai chuan
"Taetae.."
"Aw eng nge ni? "
"Eng nge i ngaihtuah a..ka au char2 che a mahse i hrethei lo a...tibuai tu che an awm em ni?"
"Eng mah nilo heta ka kal hi ka lawm? Ka nu i chungchang ka hrilh a chimchim meng sen2 kha maw a ti che" nui tut2 pah chuan a sawi a
"Taetae! "Hmui tikhaw deuh tar in a sawi a
"Awle ka nu sawi dan lawm"
"Awii...ka ngai lutuk che ka hmu leh che hi ka lawm lutuk " tihpah chuan a kuah nghet tawlh2 a..
"Hyung...ka ...thawh theilo"a hnung beng pah chuan a sawi a..
"Tihpalh kal ila"
Cafeterias lampan chuan an kal dun a
@cafeteria
Cafe ah chuan tae leh jiminchu2 eng nge maw sawi in an nui dun keuh2 a...
Cafe pum chu a reh thuap mai a..
Jimin pawh mak tih hmel takin tae hnung lam chu a en a..Taehyungpawn jimin awm dan mak a tih em vang chuan a hawi phei ve nghal a...A hnung ahchuan nimin a motor a su tupa leh a thiante F4 ho chu an lo ding a...jungkook chuan a kekawr dum ipte a a kut zen pah chuan tae chu a en a..
Boruak awkward lutuk tih reh nan tae chuan inthlahrung tak chuan
H__ii..."Taehyung eng vangin i khurh vel a
A rilru chuan a ti mawlh2 a nimin a a hmuh jungkook kha a ni tawh lo emaw a ti zawk ..
F4 hi chu cafe ah thil an ei ve ngailo a an ni chu an class ah a bik a pek thin an nih vangin...Mak ti taka an en na chhan pawh...business major first class phei chu cafe hi a melh pawh an melh ngailo. ..ka hau a lo en tu te mak tih leh zual tu chu jungkook a tawng vang ani..
"I kut chu a la na em?"nui miah lo chuan a zawt a..
Nimin a mi bunny pa kha ni miah lo
"A ...na..tawh..lo. ."
I shutter leh tawh..zam suh
Tae chu khurh nasa kher mai jungkook in an inkar a tizim zel a tae zawn velah thu thla in a ban chu a khawih sak a..
"Doctor?"
"Aih...ka..nu"
"Tihpalh"
"A...pawi...lo..."
Tae leh jungkook in be vel chu an en thup a ni ber...thikna mitmeng tamtak leh makti hmel tak2 an awm a..
"Naktuk university banah i hman em ? "
"Aw...hman.."
Jungkook chu a nui suk a...tae awmdan chuana nuih a ti za zawk a..
Cafe mi te zawng2 mai bakah a thiante thleng in jungkook nui hmel an hmu chu an mumang a maw an ti hial a.."Kan in hmu dawn nia ka rawn lam ang che"
"Awi ka puak keh dawn in ka hria"
Jimin chuan a thin dawm vung2 pah chuan a ti a.."Engtin nge Great jeon jungkook nen in in hriat a?"
"Great jeon jungkook. !"hriat loh hmel deuh chuan tae chuan a zawta
"Jeon jungkook i hre lo em ni...F4 member pakhat a nia..jeon ceo la ni thuai tur ...hmeichhe tamtak a nupui ni chak an tam asin ..mahse relationship a la nei ngailo hrim2 mifing leh hausa tak a nia...F4 member hi chu mi hausa awmkhawm a lawm an nih"
"Ka tel ve na chi nih loh tawp chu"
"Tae...i vanneih zia hi jeon jungkook an date a sawm che nia...min chhang tawh rawh..engtin nge in in hriat? "Hriat chak tak chuan a zawt a..
Tae chuan a hrilh vek a...Jiminchu tawng tu ang maiin a lo ip chawi2 a...
"Date i nei dawn nia?"
"Jimin date anilo"
"A nih leh eng nge"ngeiawm deuh chuan a zawt a..
"Ka kal dawn "tih leh thawh arual
"Min lo nghak "
Next day
Tae nun chu a normal thei tawh lo..a school kal hmasakni ber ah motor in a su a...chtah a su tu chu school heartrob la ni zui a ...body slim tak chuan Cafe lampanin a kal a..
Khawnge jimin hi awm le?
Taehyung chu thawhak a cafe chhung ah chuan a lut a mahse nimin a a thutna ah chuan the jeon jungkook chu a lo thu a..
Purple you
YOU ARE READING
Love at first sight
RomanceJeon jungkook Chhungkaw hausa atang a rawn chawr chhuak a pa thi vang a cold ta em2 school heartrob engkim perfect chuan Kim taehyung mipa mawina a khat laka a luangliam chancin hi han chhiar hram teh u... Inspired by - love 020 (Cdrama)