Zanrei tawh tak ah chuan laptop in chhu ri chiah hriat tur a awm a..Jimin chu a chhungte a biak zawh chuan a best friend taehyung date a jungkook nen a kal(according to jimin)chu phone a..
Poor silver boy lah chuan a best friend in jungkook nen a an awmdan zawng2 a hrilh chuan a thre le tawt thin a..
Jimin chu a Galaxy phone thar ah chuan University update vel a en a
New teacher? New F4 date....
MahsePark bogum in thlalak thar a upload
A mitmu te chu a mak tih vang chuan a rawn pawng chhuak vek ..thlalak ah chuan taehyung Mercedes benz a tang a rawn chhuak lai a ni...
A captiona chhiar leh chhiah chu thinrim na in a khat nghal
Kan university a mi zahawm ber jeon jungkook a date a..tunah car man to tak a atanga a rawn chhuk lai hmu leh a ni bawk hetiang hi university in kan duh lo Taehyung kim Ang hi..
Naktukah chu Park bogum chu a sawisak ib peih sa reng in a awm a..Engtin nge A taehyung innocent lutuk chungchang ti khan a sawi theih
Taehyung chu hrilh rih lo chu a duh ta zawk a...
~♡~
Jungkook chu jeon Ceo la ni thuai tur a nih vangin zanlam pawh a mu tha vak lo a..
A chair dum lian tha ve tak ah chuan thuin computer ah chuan thil a type a..mahse nidang angin a concentrate thei lo a chhin apiangin brunette hmel kha a lo lang zel si..
A mitmeng brownies ah a melh dan te..a nui hmel mawi tak te chuan a mah ah chuan hlimna nasa tak a pe a..
A Ipad chu la kangin social media account tu vak mahin an hriay loh ah chuan a lut a ..a
Newsfeed ah chuan familiar figure car dum nalh tak a tanga lo chhuk lai ai mah chuan a caption zawk chuan a attention chu a la zawk a...
A hmel ah chuan cold jungkook nihna rawn chhuak leh tawh..a hmelah nui hmel awm lo
A chahbi leh coat chu la in car lam a pan ta a..
Tu emaw chuan a tuar ang
Thawnthu hi episode khat a sei vak thei dawn lo a in hrethiam mai dawn nia
YOU ARE READING
Love at first sight
RomanceJeon jungkook Chhungkaw hausa atang a rawn chawr chhuak a pa thi vang a cold ta em2 school heartrob engkim perfect chuan Kim taehyung mipa mawina a khat laka a luangliam chancin hi han chhiar hram teh u... Inspired by - love 020 (Cdrama)