"Taetae tho tawh rawh le..i tlai ang e"
A nu chuan duat takin choka tang chuan a rawn au a..Breakfast tan pancake a lo siam malh2 bawk a.."Minutes 5 leh chiah"
A blanket fluffy taka in khu that sat2 pah chuan a chhang let a"KIM TAEHYUNG "
"Ka tho ka tho ..."
Mut chhuak deuh chung chuan bathroom ah luta A nu thusawi awih hi tunah chuan a tha ber ni...Morning routines a tih zawh chuan University kal tur chuan a in siama
Hoodie fluff over size leh jeans kekawr tight ve lam pang a ha a chuan superstar a bun bawk a..mi angin thawmhnaw man to pui2 a nei phah lo mahse a neih tawk a a lawm em2 thung..
Breakfast a ei a a bag a ak tha sawt2 a ..tichuan university pan tur chuan a kal ta a..
Mahse kawngkhar a hawng chu a mit mu chu mak ti vang in a lian vek a..sawi tur lawh a hrelo..
Tudang nilo in Jeon jungkook a lo awm vang a ni..
Minutes 5 ai a tam deih a en char2 ringawt a..
Ravenneth chuan taehyung reaction chu cute a ti em2 thung a..a nuih deuh seih a..
Taehyung khabe chu zawite in a khawih a a hmui makti na vang a ang phuai chu
...Taehyung chu harh zawkin a hnaih taka ding chu a en leh a..
"Ju_jungkook"
"Hello...love"
"Hetia kan ding reng chuan kan tlai dawn nia.."Taehyung la pangai theilo jeon jungkook chu an in hma ah model pa tak ang mai a lo ding chu a ni chuan a la refresh theilo..
"Class hmasa ber tlai i duh em ni..?...love"
A duh lo tih lan nan taehyung chuan a lu lo thing sap a..
Jungkook chuan taehyungkut chu la in a car lam a pan pui ta a..
Passenger seat lamah chuan taehyung chu a thut tir a a hnuah a mah pawh chu driver seat ah a thu ve nghal a..
Taehyung chuan jungkook chu a en leh deuh vang2 a..Car chu chak lutuk ni silo muang bawk silo in a khalh a..kawng chu a ngil in a view pawh a nalh em2 a..
"Jungkook. ..umm....eng tia rei nge min nghah tawh..?"
"Darkar khat "tih tawp chuan ravenneth chuan a chhang a..
"Darkar khat maw!!ngati nge chutia tih..min lo phone tur che lawm.."
A in thiam lo hle tih a hriat theih ..jungkook in pawn a nghah laiin a ni tui takin a mu hil suk2 a.."Engmah ka ti hlei hnem?"
"Mahse min lo kaithawh tir mai tur che lawm..jungkook"
"Tae ka sawi kha i hre tawh lo mi..Keimah chiah hian engtik lai pawn ka nghak reng dawn che..Ka ti kha.."
Taehyung chuan sawi leh tur pawh hre tawh lo ...a lai lutuk thup nan car tukverh lam a hawi deih a..a vawi thumnan Jungkook chuan a cheesy word hmangin a hneh leh ta a..
~♡~
Jungkook chuan a nui hmel chu a thup daih a ..a cheesy comments vanga taehyung lai vamg chuan..
Reilo te hnuah university chu an thleng ta a..
Taehyung chhuk tum chu jungkook chuan a banah man in a li ti tawp a..Ravennethcar a tanga chhuk chu taehyung chuan confused takin a lo en ringawt a..
Jungkook chuan passenger seat chu hawn sakin taehyung chu lalfapa te tih danin a kai chhuak a..
Chuthil ho te chu brunette pum chhunga phengphehlep thlawh kual tir sep2 turin a tawk hle..
Taehyung chu a lai nasa lutuk chu jungkook pawh en lo in lei chu a melh deuh chawt a..
University naupang a bikin hmeichhe te chuan ravenneth car a tanga lo chhuah veleh thla an lo laksak nghal chuai2 a..mahse passenger seat atanga taehyung lo chhuah chiah chuan an phun nghak sep2 a..
Chuthil chuan taehyung awm a ti nuam lo..a ti nuam lo tak zet mahse a kut chu a ma kut aia lian leh sei zawk chuan rawn kaiin a nuih sak a..
University gate an thlen chuan taehyung chuan jungkook nenq an in kaihna chu a phelh a..
"Kookie..ta tang chuan keimah in ka kal thei tawh ang "
tih leh kal a tum nghala..Mahse ban chak tak chuan pawt let in a awm khauh tha tak ah chuan a in su chawr a..
"Khawnge kal i tum a kitten?"
"Umm...class___class__ah..."
" Hun a la awm a cafeteria ah kal ang hyung te ho pawh an awm tawh ang"
"Kookie..ka thei lo ang...miin Kei mah vanga an sawi che ka duh lo...kan inkar ah eng nge maw a awm an tih ka duh lo?"
"Tunge kan inkarah thil awm a awm lo ti?love"
Taehyung chuan jungkook chu a melh nghal vata a hawi chho chu a in chhir let ling zawk a
Jungkook hmui leh a hmui chu a in si thawi fua a..a thin phu ri pawh helicopter ang mai a ni..
Jungkook chuan taehyung chu kai in café lam a pan pui ta a..Taehyung chuan an in kaihna chu kawng pawh en lo in a melh ngawt2 ve thung a..
YOU ARE READING
Love at first sight
RomanceJeon jungkook Chhungkaw hausa atang a rawn chawr chhuak a pa thi vang a cold ta em2 school heartrob engkim perfect chuan Kim taehyung mipa mawina a khat laka a luangliam chancin hi han chhiar hram teh u... Inspired by - love 020 (Cdrama)