Jimin szemszöge
By: @Virg_224Eljött a buli estéje és én tanácstalanul állok a szekrényen előtt egy szál törölközőben, és nem tudom mit vegyek fel. Elkezdek kutakodni és meg is találom a szekrényem legalján amit kerestem. Még régen anyával vettünk egy fekete feszülő bőrnadrágot és mellé egy fekete selyem inget. Ezt veszem fel ma este.
Amint magamra öltöm a ruhámat megnézem magam a tükörbe. És akkor esik le, hogy én ebbe biztos nem megyek ki a házból. Úgy nézek ki mint egy útszéli és ekkor szólal meg a csengő, ami azt jelzi, hogy Jungkook megérkezett.
Bazd meg már nincs időm átöltözni...Így a szerelésemben mentem ajtót nyitni. Amikor kinyitottam neki a falapot a szemei duplájára nőtek és alig vett levegőt. Ez nagyon kínos tudtam, hogy nagyon gáz, de hogy ennyire?! A kínos csendet végül én törtem meg.
-Szi...szia Jungkook. - köszönök neki dadogva. Mire feleszmél és enyhén megrázza a fejét.
-Szia Chim. Nagyon jól nézel ki. - jegyzi meg nekem, amitől nem kicsit jövök zavarba. - Mehetünk? - kérdi.
-Öhm adj 5 percet mert át szeretnék öltözni. - válaszolok neki kínosan.
-Nem kell. Jó ez a ruha és különben is nekem nagyon bejön. Járhatnál sűrűbben ilyesmikben.
-Hát… - nem tudtam befejezni a mondatot mert csuklómra fogott és úgy húzott ki a lakásból a kocsi felé.
-Nincs hát Jimin, eszméletlen jól nézel ki. És nem engedem, hogy átöltözz.-mondja én meg meghökölök a kijelentésén, mert ilyet még soha senkitől nem kaptam. Így csak lehajtottam a fejem és úgy válaszoltam neki halkan.
-Köszönöm. - motyogom az orrom alatt.
-Ne köszönd ez az igazság. - nyúl az állam alá és emeli fel a fejem, hogy a szemembe nézzen.
-Menjünk mert el fogunk késni. - nyitja ki nekem az ajtót és ültet be az anyósülésre. Majd óvatosan a nyakamhoz hajol és nekem a pulzusszámom már a plafont verdesi. De csak a biztonsági övet csatolta be nekem. Amitől nem kicsit jöttem zavarba. Hamar ő is beszáll és be indítja a kocsit. Remélem minden rendben lesz abba a buliba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Átlagos srác - ✅|Jikook ff.| BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) Jimin szemszöge :@Virg_224 Jungkook szemszöge :@kiilex7 Két átlagos srác, két átlagos élet. És egyszer össze keverednek és sok bonyodalom és szerelem lesz belőle. Ha kíváncsi vagy néz bele és tarts velünk és J...