Jungkook szemszöge
- Megjöttük. - mondom a szőkenek és felé fordulva újra megcsodálom. Hogy lehet valaki ennyire szexi, aranyos és szép egyszerre?
- Kicsit izgulok. Tudod én meg soha nem voltam ilyen buliba. Igazából semmilyen buliba nem voltam. - vallja be nekem. Nagyon édes istenem, nagy erő kell hogy tűrtőztessem magam. A végén még letámadnám.
- Nem kell félned. Minden rendben lesz, egy jót bulizunk és kész. - mosolygok rá, majd ki is szállok a kocsiból és az ő felére sietek hogy kinyissam neki az ajtót.
- Óh micsoda kedves vagy. - hajtja le a fejét szégyenlősen, de előttem nem tudja elrejteni a pirt az arcán. Istenem már ezért megérte eljönni.
- Na mehetünk. - bezárom a kocsi ajtaját és a ház felé biccentek a fejemmel.
- Igen. - válaszolja, majd el is indulunk be a házba. Mindenhol emberek vannak, a levegőben cigi füst és pia szag terjeng ami egy bulin megszokott. Bár az én orromnak elég szokatlan. Én sem vagyok valami bulizós fajta.
- Jungkook! - hallom meg Nam barátom hangját és még is pillantom felém haladni.
- Szia Nam. - köszönök neki és egy haveri ölelésben részesítjük egymást.
- Nahát hoztál magaddal valakit? Ki ez a cuki fiú? - kérdezi tőlem, majd Jimin felé fordul.
- Ő itt Jimin - mutatom be a szőkét.
- Szia Jimin én Namjoon vagyok, de csak nyugodtan szólíts Namnak. - hajol meg előtt egy kicsit barátom.
- Örülök hogy megismertelek. - mosolyog rá aranyosan az én kis szőkém.
- Keressünk valami piát. - mondja barátom. - Gyere Jimin igyunk egyett együtt. - karol bele szegény fiúba és elkezdi valamerre húzni. Én csak követem őket egészen a konyháig ahol is temérdek pia vár minket.
- Huu itt aztán van sok pia. - adok hangot gondolataimnak.
- Igen. Egy feles mindenkinek és kezdőthet a buli. - önt ki hármunknak piát Nam és a kezünkbe is adja.
- Egeszségetekre. - mondom és összekoccintom a poharakat, majd le is húzom a srácokkal együtt. Jimin egy fancsali képet vág ahogy én is, mert az íze szörnyű mint mindig.
- Hú hát akkor most mehetünk táncolni. - fog kezemre Nam és Jiminére is és kiráncigál minket a nappaliba ahol is sokan táncolnak a hangos zenére. Nem gondoltam volna hogy Nam ráncigál majd minket.
- Akarsz táncolni? - Lépek oda Jiminhez és a füléhez hajolva megkérdezem.
- Igen van, bár nem tudok, de szeretnék. - kuncog fel. Már is becsicsentett? Ennyire nem bírja a piát? Basszus akkor nem szabad többet innia. Majd én vigyázom rá.
- Rendben akkor táncoljunk. - mondom neki és a zenére el is kezdek mosogni ahogy Jimin és Nam is teszi. Nagyon jól érzem magam Jiminnel tánc közben, bár nem nagyon tudok koncentrálni a mozgásomra mert Jimin csipőjének mozgása és az egész lénye teljesen elvarázsol. Hihetetlen hogy nem vettem eddig őt így észre. Olyan tökéletes. Őt nekem szánták a fentiek. Ebben biztos vagyok.
- Gyere közelebb hozzám. - lép oda hozzám Jimin és pipiskedve a fülembe suttog. Lehelete megüti bőröm amitől a vérem száguldozni kezd a levegőt pedig kapkodva kezdem el venni.
Teszem amit mond és derekára fogva közelebb húzom magamhoz. Ő közben megfordul karjai közt is feneke néha néha elég rossz helyet súrol. Az a kérek kis fenék amit a lányok is megirigyelnek.- Jimin ha így folytatod akkor nem fogok bírni magammal. - mondom fülébe, majd egy leheletnyi csókot is hintek rá.
- Gyere velem. - fordítja felém a fejét és a kezemnél fogva elkezd húzni a mosdó felé, ám ekkor egy váratlan pillanatban nekünk jön valaki. Vagyis szegény Jiminnek, így őt éri a baj. Ráborult az illető itala így teljesen eláztatva Jimin szexi ruháját.
- Basszus. Sajnálom. - hajol meg a csajszi, majd el is slisszol.
- Héé gyere vissza. - kiabálok utánna.
- Jungkook ne is foglalkozz vele. - mondja nekem Jimin. - Letörlöm maradj itt, mindjárt visszajövök. - mondja nekem és már el is megy a mosdóba gondolom. Basszus pedig majdnem történt valami. Bár még történhet, ha vissza jön. Vajon mi lesz? Csókolozunk, vagy esetleg tovább is megyünk? Úristen akkor én lennék a legboldogabb ezen a földön. Egy főnyeremény ez a fiú.
- Jungkookie! - hallom meg a nevem a legidegesitőbb hangon.
- Arin. - nyökögöm ki a kis fruska nevét.
- Hát eljöttél úgy örülök. - mosolyogva jön oda hozzám és a nyakamba ugorva megölel. Istenem ez a csaj.
- Igen el. - Csak ennyit mondok neki.
- Láttam valami fiúval jöttél. Kicsoda ő.? - kérdezi meg és továbbra a is a nyakamban lóg.
- Egy barátom. - nem kell tudnia a nevét.
- Akkor jó. Amúgy Jungkookie el kell mondanom hogy nagyon kedvellek. - mondja nekem én meg teljesen lefagyok hogy csak ilyen nyíltan kijelenti. És ennek még is van az ára. Nem tudok olyan gyorsan reagálni arra ami a következő tette.
Megcsókolt. Mozgatta ajkait de az enyémek meg sem mozdultak. Undorító.
- Jungkook? - hallom meg a nevem egy szomorú hangon, és pont most hallgatott el a zene is ezért hallodtam csak még ezt a halk szerény hangot.
- Jimin. Ez nem az aminek látszik. - próbálok kiszabadilni a nőszemély karjai közül és sikerül is végül, de Jimin már rég eltűnt a szemem elől.
- Jimin! - kiáltok a nevét.
Kifutok a házból és ott látom meg hogy éppen sírva áll a járdán. Basszus ezt jól elbaszta az a liba.
- Jimin. Ez nem az volt aminek te hiszed. Az a csaj kapott le. Lefagytam és nem tudtam mit csináljak. - állok elé és fordítom magam elé, de ő olyan mintha még sem hallaná a szavaim.
- Kérlek bocsáss meg én nem akartam ezt.- Jungkook.... Én kedvellek - nyögi ki sírva Jimin és a karjaiba borulva kezd el hangosan zokogni.
ESTÁS LEYENDO
Átlagos srác - ✅|Jikook ff.| BEFEJEZETT
Fanfic18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) Jimin szemszöge :@Virg_224 Jungkook szemszöge :@kiilex7 Két átlagos srác, két átlagos élet. És egyszer össze keverednek és sok bonyodalom és szerelem lesz belőle. Ha kíváncsi vagy néz bele és tarts velünk és J...