2

6 1 11
                                    

-Razia-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Razia-

Kulaklığımı çıkarmış bahçeden çıkmıştım.Tam öndeki ormana girmiştim.Nihayet sessizlik...
Leila'yı hala hiss ediyordum.Evet doğada olmak böyleydi.

Biraz dolanıyorken aniden dalgaları almaya başlamıştım.Burada birisimi var..?Endişeli ve korkma hissini duya biliyordum ki,ireliledim.Yaklaştıkca kolumda ve karnımda hiss ettiğim acı yükseliyordu ki gördüğüm şeyle durdum.Bi adam yaralı şekilde nefes nefese,kanlarla kaplı duruyordu.
Tüm acısını hiss ederken sızlamıştım.
Ama güçlerimi durdurup yanına geldim.Bu okulda bir hocaydı ki sadece bir kere gördüm:"H-hocam..?Size ne oldu böyle..?"

Kokak gözlerim dolarken bana baktı:"K-kaç...kaç burdan.Onlar her an gele bilir..."-derken arkamdan hiss ettiğim derin ve boğuk kükremeleri duya bilmiştim..

-Leila-

Jay:"Bahs ettiğin arkadaşın gerçekten küçük kızmı?"

"Evet?Ne o?Hoşuna'mı gitti?Sizi ayarlaya bilirim abi :) "-gülüyordum sadece.

Jay:"Heey~bazen gıcıklığını kenara bırakıp abini düşünmen ne güzel.^^"

Dahyun:"Razia nereye gitti bu arada?"

Lisa:"Hmm,bence bahçededir.Hani güçleri yüzünden pek sesli yerde kalamıyor."-diyerken meyve suyu içiyordu.

Jungwon sadece su içiyorken sessizce sadece pencereye taraf baktı.Jay:"Neden sessizsin Jung?Ah yoksa bazıları yüzünden utanıyormusu---"---

Jungwon dudağının altından:"Ormanda birşeyler oluyor.."

Cümlenin ardından ağaçların fısıltılarını duymuştum.Haklıydı...
Tehlikeli birşeyler oluyor.

Dahyun:"Gidip baksakmı..?Ben endişeliyim."

Lisa:"Razia tehlikede ola bilir hem. Ormanın dışındaysa yanıklar ona saldıra bilir."

"Yanık..?"-ilk defa duyduğum şeyle duruksadım.

Jungwon koyu mavileşen gözleriyle bana baktı:"Yanık,bir yaratıktır ki fazla tehlikeli ve kesiğinden kurtula bilen insan enfeksiondan ölüyor.Perilerin kanıyla ömrünü uzatan bu şey peri avlıyor."-bize liderlik yaparak önde gidiyordu ki arkasından geliyorduk.Bahçeye çıktığımızdaysa ağaçların bağırtısını duya biliyordum.

Jay endişeli gözlerle bana baktı:"Nerde olduğunu bula bilirsin?"
Sadece kafamı salladım.Bunu bana yapraklar fısıldıyordu.

Bu sefer önde ben gidiyordum.Beni izliyordular ve sesler duyuyorduk.
Lisa:"Aman Tanrım...bu kükreme sesleri de ne?Korkuyorum.."

Dahyun:"Cesur ol salak kız.Ama bana baya acaip gelen şey buradan sıcaklık da geliyor.Burda tek ateş güçleri olan Jay sanıyordum."

Ağaçları atlatıp açık alana gelmiştik ki gördüğümüz şeyle hepiniz duruyorduk.Dahyun:"Bir dakika...bay Silva yaralı."

Still Dont Know My NameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin