-Leila-
Sınıfdaydık.Müdüre bayan Jessi ilk dersi kendisi bizimle yapacaktı.
Birlikte bahçedeydik.Dik kayalar vardı daire şeklinde.Ortadaysa oturmamız için.Kızlarla yan yana oturmuştuk.Ortamızdaki mas şeklinde kayanın üstünde demirden tencereler vardı.İçlerindeyse sadece toprak.Müdüre Jessi masanın başına geçip bize baktı:"Bu günün ilk dersindesiniz.Şu an hiçbiriniz güçlerinizi kontrol edemiyorsunuz.
Ama o sizi kontrol ediyor.Bu yüzden bu tehlikeli."-kısa süreliğine durup hepimize baktı.Devam etti:"Bildiğiniz gibi,bizim dünyamızda 5 sihir elementi vardır."-önce bize bakıp öne çıkmamızı işaret etti.Sonraysa Jay ve Jungwon'u öne çağırdı.Hepimiz ayrı ayrı dizilmiştik.
Jessi ilk Jay'e baktı:"İlk element,gücün ve hırsın semvölü ateş."-gülümsedi Jay'e:"Bize gücünü göster."Tabi bu onun için kolay bir şeydi.Kontrol etmeye çalışıyor ve yine de başara biliyordu.Müdüre Jessi ise çocuklara bizi örnek göstererek:"Bir ateş ne kadar güçlü olsa da kontrolden çıktığı an zayıf oluyor. Bu yüzden de bir sihiri için önemli olan duygulardır."-Raziaya baktı.
Razianın güçleri duygularla alakalıydı,evet.Kısa kızıl saçları parlarken kulaklığını Lisaya verip ortamdaki ses dalgalarını ve zihin duygularını bir ortama toplamayı başarmıştı ki Jay'in yaktığı ateş sönmüştü.
Jessi:"Demem o ki,duygularınızı kontrol edin.
Hırs,korku,mutluluk,hüzün..
Sihiriniz onların elinde."Razia gülümsedi hafifce.Jessi:"Aferim küçük kız."-sırttı dolgun dudaklarla:"İyi iş çıkardın."-derken utangaç gülüş sundu.Jay de Raziaya gülümserken Lisa:"Ehehe~"
Jessi Dahyuna bakıp:"Göster kendini."-Dahyun zaten bunda bizden iyiydi.Yapmıştı.Jessi yine bize döndü:"İşık,güneşdir.Sıcak ve can veren.Ama bir o kadar da gözlerinizi alacak kadar parlak.Duyguların eline geçerse tehlikeli olur,tüm sihirler gibi."-Dahyuna bakıp:"Aferim kızım."-gözleri Lisaya döndü.
Lisa kıpkırmızı rujlu dudaklarını kıvırıp güldü.Parmak uçlarından biebirlerine öten küçük şimşekleri görünce heyecanlanmıştım aslında.
Jessi:"Hava.Şimşek ve fırtınalar gibi olayların olduğu tehlikeli bir sihir.Aferim Lisa."-Dönüp Jungwona baktı.
Jungwonun topraktan oluşturduğu su kütlesini göre bilmiştim.Git gide her damla topraktan kalkıp o su kütlesine doluyorsu.Jessi:"Su.Okyanuslar,Denizler ve başka göller.Her sihir gibi tehlikesi vardır.Nefesinizi alır,bazen ise parçalar."-Jungwona bakıp:"Gücünüzü ne kadar mok verirseniz o kadar tehlikeli olur."-nefes verdi ve gözleri bana baktı:"Ama hiçbir aihir doğa anayı geçemez."
İşimi biliyordum.Topraktan çıkan küçük yeşillik aniden ve hızla büyüyordu.Her kesin gözleri zamanın hızına odaklanırken gülümsedim istemsizce.Sarmaşık büyürken çiçekleri açtı.Jessi:"Toprak.Kısaca yani hayat.Ateşin,güneşin,havanın ve duyguların birleştiği yer."
Jessi:"Aferim kızım."-gülümsedi hafifce.Hala beni izleyen koyu mavimsi gözleri hiss ederken aniden Jungwonla göz göze geldim..Gülümsedi sadece ki gamzeleri belirmişti.İçimdeki garip hiss neydi bilemiyorum ama midem bulanıyor gibiydi...hoşuma gidiyordu.
°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°
Kantinde oturuyorduk.Razia kulaklığını çıkarıp kurabiyelerden yerken Lisa:"Burada kimlerin nasıl hiss ettiklerini bile bilirmisin yani?"
Razia:"Kantincinin kol ağrıları var. Zorlanıyor....şuradaki siyahi çocuk korkuyor.Heyecanlı gibi hiss ediyor ama korkuyor.---"--gözlerindeki gücü kalıyorken duruksadı.
Jay:"Hey?Ne oldu?"-Sanki korkmuş gibiydi.Razia nefes verip konuşacaktı ki yanımıza gelen bir çocuk:"Merhaba,otura bilirmiyim?"
Razia ondan gözlerini kaçırıyordu.Onu hiss etmişmiydi ki?
Peki onu korkutan ne..?Yanımıza oturdu ve yüz yüzeydik.Dahyun:"Merhaba,adın ne?Hangi sınıfsın?"
Siyah saçlarını parmaklarıyla arkaya tararken:"Heeseung,A sınıfı."-soğuk kanlıydı.
Lisa:"Güçlerin ne?"
Heeseung:"Zihin,cilt değişimi,zaman."
Razia kulaklığını taktı.Ne yani..?
Sesi onu tedirgin ediyordu?
Jay bunu görünce Razianın hatta elinin bile titrediğini görünce tutmuşdu:"Benimle gel.."-birlikte kalkmıştılar masadan.
Lisa:"O iyimi?"Dahyun:"İyi, iyidir.Ee?Biraz kendini anlat Heeseung."
Heeseung bana bakmıştı,Dahyunu görmezden gelip:"Sihirlerini gördüm."-sırıttı ama bu tatlı şekildeydi:"Başarılısın."
Gülümsedim:"teşekkür ederim."
Jungwonun gözleri delici halde İkimizi süzdü.Sırtını yaslanıp,diliyle yanağına darbe indirirken Heeseung'u süzdü.
-Razia-
Boş sınıfa gelmiştik.Jay:"İyimisin?Kulaklığını çıkar ve rahat ol."
Yavaşca kulaklığımı çıkardığımdaysa titreyen ellerimden yere düşmüştü.
Jay iki elimi de tutarken önüme geçti:"O herif birşeymi yaptı?Ne oldu?İyimisin?"Nefes verdim:"Güçleri...o çok kararlı hiss ediyordu.İntıkamı varmış gibiydi..Güçleriyle beni incitti.Sanki susacağımdan emindi!"-söylerken gözyaşlarım akmıştı:"O acıyı derin hiss ettim.Ve hala her yerimde."
Jay:"B-bu---nasıl yani--"-sinirle kapıdan çıkacakken kolunu tuttum:"Dur!Bu ani ve düşüncesiz.Şu an sinirli hiss ediyor ola bilirsin. Ama o çocuk haklında bilmemiz gerek..."
Jay:"Nasıl yani..?"
"Neyin peşinde olduğunu..bilmemiz gerek."-dedim nefes verirken.