1

10 1 14
                                    

-Leila-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Leila-

Telefonumla kurcalanırken bavuluma yaslanmıştım bir yandan.Tam da yeni okulumuzun bahçesinde,Razia'yla anlaştığımız gibi tam da bahçe kapısında duruyordum.Hala gelmemişti.Oysa diğer çocuklar birbirleriyle tanışıyor ve bahçede geziniyordular..sanırım fazla soğuk ve yalnızım.Tabi Razia olmadığı süreçte.

"Günaydın~"-sesi tanıyordum ki Razia gelmişti.Bahçe kapısına geldi ve koluma girdi.Kulaklığını boynunda tutarken bavulunu taşıyarak:"Huh!Ağırmış."

"Yardım edeyimmi?"-derken güldü:"Hayır yaa.Senin de bavulun var."-nefes verip etrafa bakındı:"Burası çok gürültülü.."

"Sen kulaklığını tak.Benim koluma gir birlikte gideriz ha?Zaten bu gün ilk gün diye ders yok.Sadece yerleşiceğiz ve aşağıda küçük bir parti olucakmış."

Bana gülümserken:"Peki.."-kulaklığını taktı.Aslında kulaklıkla gezmek sorunda.Güçleri yüzünden pek kontrolde değil ve seslerle duyguları hiss ediyor.Bununla da cildini bile değişe bilir.Evet,onun güçlerine hayranım.O da bana hayran olduğu gibi.Birlikte bahçede gezinmeyi severdik.Güçlerim toprağa imrendiğinden doğa elimde.Bu yüzden yeşil renge aşık olan bir kız için neden güzel olmasın ki?

Birlikte giderken bir kız:"Hey!Kızlar!"-derken bize seslenmişti.Yanında bir kız daha vardı.Oldukca beyazımsı sarı saçlarıyla olan kız gülümsedi:"Siz Leila ve Razia olmalısınız?"

"Evet?"-dediğimde kız elini uzatmıştı:"Ben Dahyun.Bir işık perisiyim."-elini tutup selamlarken yanındaki kızı da tanıtdı:"Buysa Lisa,
o bir hava perisi."

Lisa tatlı şekilde gülüyorken:"Merhaba!Hem de sizin oda arkadaşlarınızız diye biliriz."

Dahyun:"Birlikte iyi geçineceğiz,eminim."

Razia kulaklığını çıkarmıştı ki:"O zaman içeri geçelim ha artık.Burası fazla gürültülü."

Lisa:"Sen ne perisisin?Güçlerin ne?Kaç yaşındasın?Saçların kızıl ha?Vay be tarzın çok havalı--"--

Razia:"Lütfen,soruları kesermisin?"-anlık durduğunda kaba olduğunu anlayıp Lisanın koluna vurdu gülerek:"İçeride anlatıcağım tatlı kız.Şu an başım seslerden dolayı ağrıyor."

Birlikte koridorla giderken Dahyun:"Daha iki çocuk da olacakmış.Müdüre hanım bayan Jessi öyle demişti."

Odaya vardığımızdaysa büyük ve olsukca genişti ki içeride daha 3 küçük yatak odasına ayrılıyordu.
Sevimli ve hoş bir yerdi.Dahyun:"Nasıl desem,mesela Razia ve Lisa diğer odada,sen ve ben burada,daha gelmemiş olan ikiliyse orada kalıcak belli ki."

"Peki o zaman.Bavullarla kalmadan odamızı düzeltelim."-aniden kapı açılınca dördümüz de bakmıştık.
İki çocuk gelmişti.Önden gelen koyu siyah saçlarının arasında mavi renkler olan,ince yüz hattları ve oldukca bol giyinen çocuk:"Merhaba.."-demişti sakince.

Still Dont Know My NameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin