Ben mahur soydere küçük yaşta şiddete maruz kalmış annesinin terk ettiği o zavallı çocuğum ...
Annemin gidişinden sonra babam her akşam beni dövmeye devam etti , ama eskisinden daha az dövüyordu sanki annem ölmüşte beni babama emanet etmiş gibiydi , babam her akşam içiyordu ama busefer gündüzleri'de içmeye başlamıştı.
Erkenden içip gün boyu uyuyordu, uyanınca yemek yiyip içmeye devam ediyordu, bazı günler yüzünü bile görmez oluyordum.
Annem gittiği için çok yanlız ve çaresizdim, ama bi yandan o kurtuldu diye seviniyordum, babamdan kurtulmuştu.1 ay sonra
Babam içmeyi azaltmış beni dövmez olmuştu, sanki o babam gitmiş başka bi adam gelmişti, benimle annemden çok ilgilenmeye başlamıştı, beni okula her sabah bırakacağını dönüşte alacağını söylemişti, ve öylede yapmıştı her sabah elimden tutup okula götürür, çıkışta gelip alırdı. Eve gittiğimizde babam dışardan farklı farklı yemekler alırdı, ben başıma geleceklerden habersiz babamın bu haliyle her şeyi unutuyordum kötü bir insan olduğunuda.
Okulda pek arkadaşım yoktu ben içine kapanık sessiz sakin kendi halinde bir kızdım kimse benle uğraşmaz bende kimseye bulaşmazdım.
Sıra arkadaşım çok tatlı çok güzel benim gibi kendi halinde bir kızdı, onunla çok iyi bir arkadaşlık kuracağımızdan emindim , onda kendime benzettiğim özellikler vardı hissediyordum o benim hayatımda hep olacaktı.
Okula en çokta asena için gitmek istiyordum onunla konuşmak oyunlar oynamak bana iyi geliyordu.Bu asena güzelliğini anlatmama gerek yok sanırım.
Okulda pek fazla arkadaşımız yoktu hatta bizim bizden başka kimsemiz yoktu, asenanın annesi babası bizimkiler gibi değildi, birbirlerini severek evlenmişler asena tek çocuk ama tek çocuğa göre ilgi görmemiş bi insan, annesi bütün hayatını kocasına bağlamış başka kimse umrunda olmamış, ha bu arada asenanın babası hep oğlu olsun istemiş ama asena zorlu bir doğum sonrası hayata gelmiş, ve annesinin rahmini almak zorunda kalmışlar, annesi bi oğlu olamayacağı için bütün sinirini asenadan çıkartıyormuş ve asena her zaman bi oğlan gibi yetiştirilmiş ne korkunç bişey, asena biraz erkeksi bir kızdı gerçi benimde ondan eksik kalır yanım yoktu , yediğim dayaklardan olsa gerek dövüşmeyi çok severdim , asenada öyleydi bir döverdi insanları hayrete düşerdiniz.
Bu hayatta insanın başına her zaman kötü şeyler gelicek diye bişey yok asena benim başıma gelmiş en güzel şeydi.