burası benim dünyam

145 41 87
                                    

Benim dünyamda yabancılara yer yok!

Hayat benim için 8 yaşında başladı, gizemli bir adamın hayatımıza girip, annemi benden almasıyla. 8 yaşıma kadar herşey çok güzeldi taki o güne kadar ...

Ben mahur soydere soylu bir ailenin tek kız çocuğuyum, babamın tek mirascısı, annemin ise umuduyum, ben mahur soydere soyunuzu kurutmaya umutluyum ...

< 8 yaşından önce >

Herkes gibi normal bir çocukluk geçirmiyordum, babam çok kuralcı ,Annemse bi o ' kadar umursamazdı, hiç anlaşamazlardı annem sanki kendi evinde zorla tutulmuş bir mahkum gibiydi,
Babamı sevmediğini çok iyi biliyordum ,annem ağzıyla söylemesede gözleri haykırıyordu,babam dokunmaya kalksa sanki bir mikrop eline değmiş gibi ellerini ovmaya başlardı, ve babamdan uzaklaşırdı, babam anneme çok âşıktı annem babama böyle tavırlar sergiledikçe, babam kendini içki masalarına atar teselliyi rakılardan bulurdu, babam kanunlar kadar zengin olmasına rağmen annem çok para harcamanın iyi bişey olmadığını söyler,  herşeyden kısardı, her istediğimiz alınmaz her istediğimiz yenilip içilmezdi, bu durum babamı rahatsız ediyordu, annemin rahatsız olduğu babamın parasını yemekti. Babamdan nefret ediyordu.
Babam her gece eve içip gelirdi , annemi sarhoşken bile dövmezdi ama beni döverdi, beni âşşağlamak onun en zevk aldığı durumlardan biriydi, beni döverken rahatladığını içindekilerini attığını görürdüm gözlerinde, ve o günden sonra birdaha bana da el kaldıramadı,

o gün nemi oldu?

Dayak yemekten artık dayak arsızı olmuştum dövse canım acımaz hal almıştı ,hatta bu durumdan zevk bile alıyordum. Babamın meşhur kemeri vardı o en çok canımı yakarken kullandığı aletiydi. Ama bi zaman sonra oda can yakmamaya başladı,  bu durum babamı sinirlendiriyordu bazen vururken gülmem onu delirtiyordu  daha şiddetli vurmasına sebep oluyordu.
Bazen bayılırdım bazen babam yorulur dövmeyi bırakırdı,  ama o gün ne o yoruldu nede ben bayıldım.

Normal sabahlardan biriydi bir gün öncesinden yediğim dayakların  kurumuş kanlarını temizliyordu annem, babam beni döverken annemi oda'ya kilitlediği  için annem sabahında anca kanlarımı temizleyebiliyordu ağlayarak, onunda canına tak etmişti bana bugün kaçıçaz diye birşey söyledi.  Şaşkınlıkla anneme bakıp .
Anne gerçektenmi diyip sevinç çığlıkları atıyordum ama bu sevinç fazla sürmedi ...

Babamın eve gelmesine 3 saat vardı annem hemen eşyalarımızı hazırladı hızlı hızlı, annemin bi arkadaşı vardı arkadaşıyla telefonla konuşup ayarlama yapıyorlardı annemin arkadaşı yasin diye biriydi o bize yardım edecekti .
Ben hem çok korkuyorum hem çok gitmek istiyordum, bilseydim böyle olcak istermiydim,  ben böyle olsun istemedim yemin ederim istemedim.

Aradan biraz zaman geçti annem vakit geldi hadi gidiyoruz diyince hemen kendimi koşarak dışarı attım ve karşılaştığım manzara hiç hoş değildi , babam işten erken dönmüştü ben korkudan donup kalmıştım sesim içime düştü sanki , ben orda anne babam deseydim annem belki eşyaları saklayacaktı ve biz yakalanmayacaktık.

Annem kızım hadi diye kapıya çıktı babam kaçıyorsunuz ha diye çığlık çığlığa bağırmaya başladı.annemi dövecek diye korkudan ağlamaya başladım ve öylede oldu.babam annemin saçlarından tutup tekme tokat saldırmıştı, ilk defa dövmüştü annemi , annem dayak yemeye alışık değildiki, acıyla bağırıyordu. Yapma yapma diye. Bana bakıp kaç demeye başladı bir an bile düşünmedim gitmeyi durup annemi kurtarmanın peşindeydim. Babamın sırtına atladım saçlarını çekmeye başladım istediğim olmuştu babam beni dövmeye başladı,  ve siniri geçene kadar beni dövdü. Kapıları üzerimize kitleyip çıkıp gitmişti tekrar içmeye gitmişti. Annem ağlaya ağlaya yatağa  uzandı annemin yanına gidip anne babam şimdi içmeye gitti ya dönünce beni yine dövücekmi diye sordum.
Annem haykıra haykıra ağlamaya başladı

MY WORLD Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin