???:Her gün kapılarının önünde çıkmalarını bekledim.Ablaları olmasa da belki o çocuk çıkardı.Bir ümit beklerken bir hafta sonunda demir parmaklıklı kapı açıldı.İkiz olan ablaları ve o.
???:O kadar heyecanlandım ki yerimden kalkıp yanlarına koştum.Benim heyecanıma karşılık onlar bana soğuk bakıyorlardı.Ama olsun baksınlar beni üzmezdi böyle şeyler.Onlar beni bende onları süzerken ikizlerden biri çocuğa yanına gelmesini yoksa benden bit geleceğini söyledi.Bit neydi ki?6 yaşında bir çocuk olarak bitin ne olduğunu bilmiyordum ama söyleyiş tarzından ve hatta yüzünün halinden pis bir şey olduğu belliydi.
???:Benden uzaklaşıp kendi aralarında oynarlarken bende uzakta kaldırıma oturup, dizlerimi kendime çekip, onları izledim.Bu günlerce böyle devam etti.Beni aralarına almadılar.Taki o cumartesiye kadar.İşte bütün hayatımın hikayesi o zaman başladı...
Sabahın köründe yanıp sönen bildirim ışığını görünce zorla doğrulup telefonu elime aldım.Yine mesaj göndermişti gizemli kişi.Ama ben onun gizemine başlayacaktım.Numaranın kime olduğunu buldurduğumda soracaktım hesabını.
Ali Kemal:Sabah sabah bu ne yaa! Hiç uyumaz mısın sen?
???:Sen yanımda olsan belki uyurum.
Ali Kemal:Dur sen,bir bulayım seni uyutucam merak etme! Ebedi uykuya yatıracam seni.
???:Beni ölümle mi tehdit ediyorsun gerçekten?
Ali Kemal:Evet ettim ne oldu.
???:Hiç. Sadece ölüm korkacağım en son şey bile değil.Ben senin yokluğunla sınandım.Ölüm boş geliyor artık.
Ali Kemal:Kimsin söylede uğraştırma beni.Nereden tanıyorsun beni.
???:Yazdıklarımı okuyor musun? Okumuyorsun değil mi? Evet okumuyorsun.Çünkü okumayı sevmezsin.Dinlemeyi seversin ve dinlenilmeyi...
???:Ama oku lütfen yazdıklarımı bu benim hikayem belki de...
Ali Kemal:Benim kim olduğumu biliyorsan ne belalı insan olduğumuda bilirsin. Evet Okumayı sevmem bunu herkes bilir ama senin canına okuyacağım bekle sen..
???:Canıma okudun zaten!Senin canına benim canım feda olsun al yanak.
Al yanak mı?Nerden hatırlıyordum ben bu sözü. Kafam bir dünya olmuştu artık. Bir sapığım eksikti oda tamamlanmıştı.Pelin hemşire içeriye girip kontrolleri yaptıktan sonra hizmetçi kahvaltımı getirdi. Daha saat yedi olmadan herşeyimi halletmiştim.Üstüme yeni pijamalarımı yeni giymişken kapı tıklatıldı.Gelen babamdı. Aynı evde bir haftadır onu görmüyordum. Gerçi göresimde yoktu ya..
"Nasıl oldun Ali Kemal? "Babam bastonuyla yavaş yavaş gelip karşımdaki koltuğa oturdu.Yıllarca bu camianın kralı olan adam bir eli ve ayağı felçli titreyerek karşımda oturuyordu.Hey gidi Sadık Ali Bey hey.
"İyiye gidiyorum.Adamlar Mehmet'i arıyorlar, bir de kanıma karşı kanını alsam daha iyi olucam. "
"Merak etme o köpek hangi ine girdiyse elbet birgün çıkacak o zaman yaptığını burnundan fitil fitil getirmesini biliriz.Hayır hangi cesaret benim oğlumu kurşunlatıyor bu puşt onu anlamıyorum.
"Babamın sinirle zorla konuşması benide germişti.Vurulalı bir buçuk sene olmuş daha adamı bulamamıştık. Adam beni evimin önünde bacaklarımdan ve karnımdan vurmuş böbreklerimi kaybetmeme neden olmuştu.Kaç ay komada kalmış zorla bir böbrek bulunmuştu.Hatta böreği veren kişi ameliyattan bir gün sonra ortadan kaybolmuştu.Bense bunu bir aydır biliyordum.Daha bir aydır yatağımdan kalkıp tuvalete gidiyordum."Baba bırak sinir olmayıda ne demeye geldin odama onu söyle?"Yoksa kolay kolay gelmezdi odama ne derdi vardı kim bilir.
"Derya ablanın kocası olacak şerefsiz yine kumar oynamaya başlamış bir el atsan iyi olur.Dün ablan anana ağlamış gece geç geliyormuş adi herif. "O adama verme diye, yerlerde sürünen ablamı bu hayatı sen reva gördün adi sensin diye bağırasım vardı ya, baba diye susuyordum.Zengin oğlu diye verdiğimiz adam malını mülkünü yemiş sıra ablamınkine gelmişti.Aslında bir güzel dövdürsem bacaklarını kırdırsam içim rahat edecekti ama ablam elimi kolumu bağlıyordu.Kıyamıyordu bu şerefsizin oğluna..
"Tamam ben hallederim onu merak etmeyin siz.Ablamda üzülmesin artık. Yeğenlerimle ilgilensin o,sıkmasın canını."
"Tamam o zaman ben çıkayım dinlen sen."Titreye titreye odadan çıkan babamın arkasından baktım.Hayatını yarı hapiste yarı dışarıda geçirmişti,şimdi ise anama muhtaç titrek bir adama dönmüştü.Eee Allah düşürmesin diye boşuna demiyorlardı işte..
Başıma yatağa koyar koymaz kapı yine tıklatıldı.Gelen Erhan'dı.Benim can olmasa da kan kardeşim,sağ kolumdu.Oda aynı gün benimle vurulmuş ama çabuk iyileşmişti.
"Erhan varmı şerefsizden bir haber? "
"Yok abi yer yarıldı içine girdi sanki.Ailesini de aramıyo onlara bile biz bakıyoruz."Babama kalsa ailesini bile öldürecekti ama benim kitabımda kadına çocuğa zarar verilmezdi.
"İyi iyi ilgilenin aileyle.Ha bu arada sana bir numara göndericem bak bakalım kimin nesiymiş."Numarayı mesajla Erhan'a atınca odadan çıktı.Şu odadan bende bir çıkabilseydim keşke.Canım ağzıma gelmişti artık.Elimdeki telefon ötünce mesajlara baktım.
???:Okudun mu?
Ali Kemal:Hayır
???:Niye?
Ali Kemal:Niye okuyayım
???:Beni tanımak için
Ali Kemal:Adamıma verdim numaranı az sonra tanırım seni.
???:Numaranın sana ait olduğunu söyledim ya.
Ali Kemal:Sen kimsin ben sana hat alıcam
???:Beni unuttun ama sana beni anlatıcam merak etme.Hem hattı sen aldın bana senden bana tek kalan şey..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENSİN BENDE SENİM "TEXTİNG"
RomanceSen beni unuttun mu? Ama ben seni unutmadım. Hem de hiç...