İlk Kavga

3 5 3
                                    


??? : Cumartesi günü sabahın köründe kalkıp babaannemin kızacağını bile bile onların evinin önüne gidip beklemeye başladım.Neredeyse öğle olmuştu ama kimse çıkmamıştı dışarıya.Başımı dizlerimin üstüne koyup gözlerimi kapattım.Karnımın açlığındanbaşım ağrımıştı.Tam dalmışken kaldırıma biri oturdu.İşte o gelmişti.

??? : Yanımda kırmızı yanaklarıyla oturmuş bana bakıyordu.Şaşkınlıktan dilim tutulmuş öylece ona bakıyordum.Oysa ifadesizce adımı sordu. Ona adımı bile kekeleyerek söyledim.O adını söylediği anda içimde milyon kere tekrarlayıp beynime kazımaya çalıştım.Adımın kimin koyduğunu sorunca babaannemin adı olduğunu söyledim ve hiç sevmediğimi ekledim. Onun kide dedesinin ismiydi ama onunkini benimkinin aksine çok beğenmiştim.

??? : Bana adımın çok kutsal olduğunu ve o yüzden gurur duymam gerektiğini söyledi.Az sonra çocuk aklı oradan oraya koşarken o nefes nefese kaldı.Ona hadi desemde koşmuyordu.O kadar kiloluyum ki yaşına göre bedeni büyük duruyordu. Ona çok şişman olduğunu söyleyince üstüme doğru yürüyüp benimde sıska ve kara olduğumu söyledi.Yanımdan geçip evine gidince yine yapa yalnız olduğum yerde kaldım.İyide sıska neyse de ben karamıydım.

     Gece su içmeye kalktığımda yine telefonumun ışığı yanıp sönüyordu.Açıp baktığımda gelen mesajları gördüm. Yine okumadan kapattım.Saatin kaç olduğuna aldırmadan Erhan'ı aradım kapanmasına yakın açtığında sesi uykuluydu.
 
Ali Kemal : Erhan numarayı araştırdın mı?

Erhan : Evet abi sabah gelip konuşacaktım seninle.

    O öyle söyleyince saate baktım kaç diye. Daha yeni gecenin üçüydü.

Ali Kemal : Tamam kimmiş,kime aitmiş.

Erhan : Şey abi numara senin üstüne kayıtlı.Hatta on senedir filan kullanılıyor.Ve hiç bir şekilde takip edilemiyor.

Ali Kemal : Benim mi? Niye takip edilemiyor lan?

Erhan :Senin telefonundaki gibi bir sistem galiba abi,bilmiyorum.

     Erhan'ın suratına kapayıp sinirle alnımı ovalamaya başladım.Kimseye hat aldığımı hatırlamıyordum kimdi bu yazan.

Ali Kemal :Kimsin söyle canımı sıkma benim.

??? : Numaranın senin üstüne olduğunu öğrendin demek.

Ali Kemal :Söyle.

??? : Zamanı gelince.

Ali Kemal : Eğer bunun altından bir bokluk çıkarsa mahvederim seni.

??? : Nasıl bi bokluk mesela?

Ali Kemal : Aileme zarar gelirse doğduğuna pişman ederim seni.

??? :Ailene ya da sana zarar verecek ne yapabilirim ki sadece mesaj atıyorum sana.Hem zaten beni mahvettin bir kere daha ne kadar mahvolabilirim.

Ali Kemal arıyor...

Meşgule attı..

Ali Kemal arıyor...

Meşgule attı...

Ali Kemal : Adamsan açsana telefonu.

??? : Açamam.

Ali Kemal : Niye korktun mu?

??? : Yok senden korkmamayı öğreneli çok oldu yalnız sana demiştim adam değilim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN BENSİN BENDE SENİM "TEXTİNG"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin