0507623...:Sokakta oynarken arkadaşlarım ezan okunduğu için eve gitmiş beni yalnız bırakmıştı.
0507623...:O sıra mahalleye lüks bir araba geldi ve Zehra teyzenin evinin önünde durdu.
0507623...:İçinden ilk önce iki kız çocuğu sonra bir oğlan indi.Oğlan o kadar tatlıydı ki yanına gidip yanaklarını sıkasım geldi.Boyuna göre oldukça toplu, benim aşırı esmer tenime göre beyaz tenli,kırmızı yanaklı bir çocuktu.
0507623...:Sana gerisini anlatacağım ama beklemelisin bugünlük bu kadar...
Daha yeni yeni kendime geliyordum.Hasımlarım tarafından vurulalı bir buçuk sene olmuştu.Yanımda ki sehpanın üstündeki telefona uzanıp mesajları okuyunca kaşlarımı istemsiz çattım.Kimdi bu şimdi.Ne anlatıyordu.Mesajların bana olmadığı kesindi.Mesaj bölümüne girmeden hemşire içeriye girdi.
"Ali Kemal Bey ilaçlarınızı içtiniz mi? "Başımı salladım.Yanıma gelip tansiyonumu ölçüp odadan çıkacakken geriye dönüp ateşimi ölçtü. "Tamam bu gece herşey normal görünüyor bana ihtiyacınız olursa düğmeye bakmanız yeterli."
"Tamam Pelin hanım sağolun."Kadın benden çok çekiyordu ama pes etmiyordu.Onun sayesinde bu kadar iyileşebilmiştim. Önüme döndüğümde telefon aklıma geldi. Mesaj atıp yatacaktım kim atıyorsa başkasına atacağı mesajı bana atıyordu kesin.
Ali Kemal:Mesajları yanlışlıkla bana atıyorsunuz kontrol edin numarayı.
0507623...:Bence doğru yere atıyorum.
Mesajı okuyunca atan kişinin bunu bilerek yaptığını anladım.Bu kadar olayın içinde birde çocukça şeylerle uğraşacak vaktim yoktu.
Ali Kemal:O zaman kimim ben?
0507623...:Ali Kemal DENİZER
Ali Kemal:Kimsin
0507623...:Senin için kimseyim.
0507623...:Belki de herşeyim.
Ali Kemal:Beni tanıdığına göre bu numaradan seni bulup ne yapacağımıda bilirsin.Böyle gizemli şeyleri sevecek yaşı geçtim.
0507623...:Evet beni bulursun.Ama niye bulasın.Sana sadece hikayemi anlatacağım.İster cevap ver istersen verme.
Ali Kemal:Banane senin hikayenden.Atma lan bana mesaj.
0507623...:Lan mı? Bir kadın olduğumu burada yazmam gerekiyordu pardon unutmuşum.Bu arada yaşında ne var ki daha 27 yaşındasın.Hem hala anne ve babanla oturuyorsun.
Ali Kemal:Bak kadın madın dinlemem mahvederim seni ne biçim konuşuyorsun gevşek gevşek! Kimsin sen Mehmet'in adamıysan onun anasını avradını..Anladın sen aynen söyle bu sözlerimi puşta.
0507623...:Ben Mehmet'i tanımıyorum.Sana zarar veren kimseyi tanımıyorum aslında.Bana kızma lütfen.
Rehbere girip numarayı kaydedip isim kısmına üç tane soru işareti koydum.Yarın Erhan'a nasıl olsa buldururdum ismini.Eğer arkasından o puşt Mehmet çıkarsa ona bu dünyayı dar edecektim.Bu arada yine bildirim gelince mesajları açtım.
0507623...:Yarın numaramı araştırmak istersin diye söylüyorum yorulma istersen çünkü sana kıyamam.Numaram senin üstüne bilgin olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENSİN BENDE SENİM "TEXTİNG"
RomanceSen beni unuttun mu? Ama ben seni unutmadım. Hem de hiç...