21

259 26 2
                                    

"Lee Felix ben senden çok hoşlanıyorum"

Felix duyduğu şeyle olduğu yere çivilendiğini hissetti. Kesinlikle böyle bir hamle beklemiyordu. Ama Changbin'in böyle anlarda çok cesur davrandığını anlamıştı. Kalbi parkur koşmuş gibi atıyordu. Sanki sesi kesilmiş gibi hissediyordu. Beklediği tepkiyi alamayan Changbin içinde bir şeylerin kırıldığını hissetti. Sahte bir gülümsemeyle konuşmaya başladı " Senden bir cevap beklemiyorum yani bir se-" sözleri Felix'in "Ben de senden çok hoşlanıyorum Seo Changbin." demesi ve utangaçça kıkırdamasıyla kesildi. Changbin kalbinin patlayacağını düşündü. Felix'in de aynı şeyleri hissettiğinden habersiz bir şekilde... " HARİKA! Yani umm çok iyi sonuçta umm bu güzel bir şey yani ne biliyim karşılıklı olması falan off ne diyorum ben ya?" dedi siyah saçlı olan. Hayatında bu kadar saçmaladığını hatırlamıyordu. Kesin mal olduğumu düşünmüştür dedi içinden. Ama Felix onu şaşırtarak kahkaha attı ve "Çok tatlısın Changbin ve evet bu şeyin karşılıklı olması harika." dedi. şey kelimesine baskı yaparak. Changbin sadece onun nasıl bu kadar kusursuz olabileceğini düşünüyordu. Büyük bir iyilik yaptım diye düşündü yoksa benim başıma asla böyle güzel bir şey gelemez dedi. Ardından bozuntuya vermeden " Artık arkadaşlarımızın yanına gidelim mi baya oldu merak etmişlerdir bizi. Gerçi hiç sanmıyorum ama." dedi. son cümlesine gülen Felix'in onaylamasıyla birlikte oturdukları yere geri dönmüşlerdi.

Tahmin ettikleri gibi kimse gittiklerini fark etmemişti. Hyunjin ve Jeongin birbirleriyle flörtleşiyor, Chan ve Seungmin bir dizi hakkında konuşuyordu. Changbin ve Felix'i en çok şaşırtan ise Jisung'un telefonunundan izledikleri şeye kahkahalarla gülen Jisung ve Minho ikilisiydi. Birbirlerine neredeyse yapışmışlardı. bakışları üzerlerinde hisseden ikili onlara bakan kişilere dönmüştü. Minho gülmekten yaşaran gözlerini silip "Siz bir yerden mi dönüyorsunuz?" demişti. Felix fark etmemesine oldukça şaşırmıştı çünkü Minho pek belli etmese de arkadaşlarına çok değer verirdi ve her zaman bir gözü üzerlerinde olurdu. Hatta bazen ailesinden bile daha çok kontrol ederdi onu. Sonunda dedi. Sonunda Minho'nun aklını başından alan birini bulduk. Ve cevap verdi. "Evet biraz yürümeye gitmiştik sen fark etmediğine göre baya eğleniyor gibisiniz?" dedi soru sorar bir biçimde. Minho cidden yanındaki çocuk yüzünden zaman ve mekan algısını kaybettiğini daha yeni anlamıştı. Hemen toparlanma ihtiyacı hissetti. Yanındaki çocuktan hızla uzaklaşıp ilgiyi üzerinden çekmek adına Seungmin'e laf attı. Arkadaşlarının hepsi bunu gerginlikten yaptığını anlayıp ona bunu yapması için izin verdiler. Nasıl olsa hepsi olayları öğrenecekti zaten. Biraz daha vakit geçirdikten sonra havanın kararmasıyla iki grup da kendi evlerine dağıldı. Evlerine varırken iki grup da birbirlerini düşünüyordu.

Selamlar🥺🥺 nasil gidiyor sizce fikirlerinizi belirtin lutfen ve cok mu uzun ve sikici yazıyorum sizce yani yazmaya başlayınca kendimi pek durudrmuyorm çünkü 😪😪
anyway ily and stream wolfgang🐺🐺

jazz bar | ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin