ben 1 jet skiyim
Changbin:
Geldim amciklar.Changbin geldiğini belirten mesajı attıktan sonra içeri girdi. Ortama hızlı bir göz attı. Sessizlikten ve Jazz müzikten nefret ederdi ve dinlediği tür dışındaki hemen hemen her türe karşı bir tabusu vardı. Aslında onun her şeye karşı bir önyargısı vardı.
Kulaklığını çıkartacakken Chan'ın kulaklığına el koyduğunu hatırladı... Chan'ın da Hyunsung ikilisine katılmasını beklemiyordu. Ama konu Changbin'le uğraşmak olunca arkadaş grubu büyük bir çaba gösteriyordu...
Çalan müziği duymamaya çalışarak -ki bu onun için imkansızdı- okuyacak bir seyler aramak icin kitap bölümünde gezmeye başladı.
Burası sessiz ortamlarda rahat kitap okuyaman, aynı zamanda Jazz müzikten hoşlanan insanlar için açılmıştı.
Mekanın sahibi olan kişi burada sık sık konserler ve imza günleri düzenletiyordu. İçerisinin dizaynı için de baya uğraşmışlar diye düşündü Changbin. Normalde böyle ortamlari boğucu bulurdu ama burası güzel gelmişti.Eline gelen ilk Shakespeare kitabını aldı. Chan o kadar uzun süredir Shakespeare seviliciği yapıyordu ki artık merak etmeye başlamıştı.
Kitabı alıp okuyacak yer ararken gözüne biri takıldı... Kendini tamamen okuduğu kitaba vermiş ve parmaklarıyla arkadad çalan şarkıya ritim tutuyordu. Changbin onun narin duruşunu , parmaklarını sapsarı saçlarını izlemeden edemedi... Neden bu kadar güzel geldiğini de anlamadı ama o an çok sorgulamak istemedi. Sadece bu güzelliği izlemek istedi...saatlerce bıkmadan izleyebileceğini düşündü.
Ona hayran hayran bakarken gözleri buluştu... Changbin'in kalbi tekledi... Birkaç dakika bakıştıktan sonra çocuk gözlerini kaçırdı Changbin de rahatsız ettiği için kendine kızarak kitabı okumaya başladı. artik ne arkada çalan şarkı kötü geliyordu ne ne okuduğu roman...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jazz bar | Changlix
FanfictionEmo Changbin girdiği iddia sonucu 2 hafta boyunca jazz müzik çalan kütüphaneye gitmek zorunda kalır. Ve oradaki Felix'e aşık olur.