23 (Final)

216 18 3
                                    

Karşısındaki sahili izlerken elinin sevgilisinin eline değdini fark eden Changbin, mutlulukla sevgilisinin elini tuttu. Sevgilisi dünyanın en tatlı ve utangaç insaydı. Buna rağmen tanıştıkları zaman normalde yapmayacağı bir sürü hareket yapıp çok cüretkar davranmıştı. Artık Changbin sevgilisinin bir şey yapmasını istemiyordu. Ondan o kadar çok hoşlanıyordu ki onun için her şeyi yapabilirim diye düşünmüştü. "Bugün hava gerçekten çok güzel değil mi?" dedi Felix sessizliği bozmak adına. Aslında ikisi de sabaha kadar susabilirdi. Sadece birbirlerinin elini tutup denizin sesini dinleyebilirlerdi. Fakat Felix Changbin'in sesini çok sevdiği için onu sürekli konuşturup sesini dinlemek istiyordu. "Evet bugün hava çok güzel. Zaten hava ayaz bile olsa yanımda sen olduğun için o hava bana güzel gelir sevgilim" Felix Changbin'in dediği şeyler yüzünden kızardığını fark etti. Sevgilim. O kadar yakışıyordu ki sesine durmadan bunu söylesin istedi Felix. "Hep bu kadar romantik misiniz acaba?" dedi Felix alaya alarak. Daha fazla iltifata devam ederse domatese dönüşeceğinden korkuyordu. "Hayır bu romantikliğim sadece yanımda Lee Felix olunca ortaya çıkıyor. Normalde dümdüz biriyim ben" Changbin dedikleriyle onu daha fazla utandırmak istedi. Yüzünün kırmızılaşması, derin derin nefes alması yaptığı her şey Changbin'e çok tatlı geliyordu. Felix dayanamayarak "Ya susar mısın artık domatese dönüştüm" dedi kızarak. O an kızaran yanağına öpücük beklemiyordu. Eğer dedi beni sürekli böyle öpecekse ben her gün her saat kızarabilirim. Changbin öperken bir saniye bile düşünmedi sanki dudakları varoluş görevini yerine getiriyor gibiydi. Sanki dudakları tamamlamıştı. Yaptığı şeye gülümserken sevgilisi onu şaşırtıp dudaklarından öptüğünde, işte şimdi dudaklarım tamamlandı diye düşündü. Felix ise onu şaşırtmanın verdiği mutlulukla dudaklarını çekmedi. Zaten çok geçmeden Changbin dudaklarını oynatmaya başlamıştı kendini mükemmel bir öpüşmenin içinde bulmuştu. Changbin onu öperken iyi ki iddiayı kaybetmişim diye düşündü. Yoksa ömür boyu bir parçam eksik olarak yaşacakmışım dedi.

Biraz acil oldu ama ilerletemiyordum zaten istediğim hemen sevgili olmalarıydı bir ara bu fici düzenliceö ya da silicem😔😔

jazz bar | ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin