13 장

740 102 0
                                    

Belakang badan yang dipukul Nara langsung tak menyakitkan dirinya. Apa lah kuat sangat Nara mahu memukulnya. Tubuh sudahlah genit. Ada hati nak pukul dia yang bertubuh tegap.  

"Apa awak buat ni?"  

Tak endahkan kata- kata Nara, Jaehyun bawa kaki melangkah masuk kedalam bilik gadis itu. Be

"Kau akan menyesal sebab taknak dengar cakap aku." Berdiri di hadapan katil, tubuh Nara dijatuhkan kasar diatasnya.

"Awak ni gila ke? Sakit tahu tak?" Menderam geram Nara betulkan badannya. Tetapi baru sempat dia nak menghadap lelaki itu, tubuh Jaehyun jatuh menindih tubuh dia. Terselit sengihan nakal di wajahnya.

"Awak buat apa ni?" Takut- takut Nara bersuara memandangkan jarak antara mereka terlalu dekat.

"Kau dah besar. Tak akan kau tak faham apa yang aku cuba nak buat?" Renung anak mata Nara dalam, Jaehyun mula mendekatkan wajahnya sehingga hidungnya berlaga dengan hidung gadis itu.

"Awak..." Bergetar suara Nara kedengaran.

Tidak sampai hati ingin menakutkan gadis itu, Jaehyun terus bangun dari menindih tubuh genit itu.

Pandang wajah Nara, jelas kelihatan mata itu merah menahan tangisannya.

"Awak cuba nak rogol saya?" 

"Kalau aku kata aku nak?"

"Saya akan bencikan awak!" Menjerit Nara membencikan lelaki itu.

"Sejak kau masuk dalam rumah ni pun kau dah mula bencikan aku Kang Nara." Bergerak ke pintu bilik, tergam langkah Jaehyun apabila gadis itu bersuara.

"Jadi saya akan bertambah bencikan awak!"

[COMPLETED] MAFIA 마피아 (JAEHYUN) Where stories live. Discover now