Genel Matematik Ders Grubu
Taemin: Arkadaşlar yeni okul gezisini duydunuz mu?
Chaeyong: Ha evet, şu yatılı olan mı?
Suhojin: Ne? Yatılı mı?
Taemin: Evet o.
2 gün sonraymış. Biletler tükenmek üzere daha şimdiden.
Gelmek isteyen olursa diye haber vereyim dedi.Minho: İyi ki haber verdin Taeminn, yoksa haberim bile olmadan biletler tükenirdi. Ben hemen almaya gidiyorum. Bayağı eğlenceli bir şeye benziyor.
Taemin: Aynen. Ee, kimler geliyor?
(17:48)
Park Jimin Çevrimdışı
Taemin'den 1 yeni mesaj
Taemin: Jimin?
(17. 54)
Jimin: Efendim?
Taemin: Gruba yazmadın, gelmiyor musun sen?
Jimin: Yok ya, pek havamda değilim Taemin. Ama sorduğun için teşekkürler.
Taemin: Bir şeye falan canın mı sıkkın? İstersen bana anlatabilirsin. Biliyorum çok yakın değiliz ama. Bilirsin işte.
Jimin: Sana anlatacak kadar yakın olduğumuzu sanm|
Sana anlatacak kadar|
|
Yok, bir sorunum yok. Merak etme.Taemin: Pekala, öyle olsun. Kendine dikkat et.
Jimin: Teşekkürler, sen de.
(17.58)______
Genel Matematik Ders Grubu
Taehyung: Nereden bilet alıyoruz?
Taemin: Okulun girişinde direkt bilet için stand var oraya gidip adını yazdırıyorsun ve sana verdikleri kartı kaybetme gezi sırasında lazım olacak
Taehyung: Anladım, teşekkürler.
Taemin: Önemli değil.
______
Ertesi gün
Jimin derse geç kaldığı için alel acele çıkmış ve koştura koştura okula gitmişti. Normalde bu kadar stres yapmazdı ama vize haftası yaklaştığı için hiçbir konuyu kaçırmak istemiyordu. Kapıdan girer girmez elinden düşürdüğü su şişesine bakıp göz devirdikten sonra almak için eğildi. Eğilmesiyle arkasında duran birine çarpması bir olmuştu. Yanlışlıkla olsa da gerçekleşen anın rezilliği ile yüzünü buruşturup özür dilemek için arkasını döndü.
Gördüğü kişiyle duraksayıp baktı.
"Merhaba Jimin."
"Merhaba.. Taehyung." dedikten sonra kaşlarını çatmıştı.
"Senin arkamda ne işin vardı?" Taehyung hafif tebessüm edip başıyla arkasınj işaret etti. "Bilet almaha geldim." Jimin dönüp baktığında bilet standının orda olduğunu farketmişti.
"Ah.. Anladım. Geziye mi gidiyorsun?" Taehyung kafa sallamıştı. "Sen gitmiyor musun?"
"Hayır, gitmiyorum."
"Anladım.." Arada oluşan bir kaç saniyelik sessizlik sonrası Jimin boğazını temizledi.
"Neyse, dersim var. Yetişmem gerekiyor." Taehyung tekrar kafa salladı ve Jimin de görüşürüz dedikten sonra yanından ayrılıp dersine gitmişti..
______
Genel Matematik ders grubu
X: Ben geliyorum sanırım
Y: Ben de geliyorum
Z: Ben de geliyorum tabi ki, bu fırsat kaçmaz!
...
.
.
(16.34)Jimin: Ben de geliyorum|
Ben de|
|
...
Ben de geliyorum.
(Gönderildi)
(17.53)________
Ehuehu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovedust'| Vmin (texting)
Romance"Bu parfümlerin hepsi sahte. Tek gerçek senin kokun Jimin~shi. Bana lazım olan o. İhtiyacım olan tek şey senin kokun.." Başlama Tarihi: 30.05.2021