On

457 40 16
                                    

"Çıkar şu siktiğimin pantolonu."

Kurduğu cümleyle inlememek için kendimi zor tuttum. Taehyung beni ne ara bu kadar etkiler olmuştu? İstemsizce dudağını dişlediğimde küfür edip belimden tutup beni kendine bastırmıştı. Bu ani hareketi karşısında dudaklarımı birbirine bastırdım.

İlk defa bu kadar yakınlaşmıştık.

Parmak uçlarının bacaklarımdan yukarı oradan da kalçamda gezindiğini hissettim. Ne yapabileceğimi düşünürken bir an aklıma gelen fikirle hafif kucağında hareket ettim. İleri ve geri...

"Ne yapmaya çalışıyorsan işe yarıyor bebeğim. Devam et."

İlk baştaki gerginlik üzerimden yavaşça kalkarken dediğini yapıp üzerinde hareket edip ona sürtünmeye başladım. Başını göğsüme yasladığında sıcak nefesini göğsümde hissettim. Birden hissettiğim sertlikle başımı aşağı çevirdim. Sonra Taehyung'a. Senin eserin der gibi bakıyordu adeta.

Yavaşça altımdaki pantolonun düşmesini açıp fermuarını çözdü. Ben de boş durmamak için onun pantolonunu çözecekken kemerinin olduğunu farkettim. Ona kemerinin beni tahrik ettiğini söylemeli miydim?

Sanki uzun süre bakmamdan anlamış gibi yavaşça kemerini açtı ve çekip çıkardı, sonra kenara bıraktı.
Elini enseme atıp beni kendine çektikten sonra tekrar dudaklarımız buluştu. Beni ihtiyacı olan bir şeymişim gibi öpüyordu.

Benden gerçekten bahsettiği kadar hoşlanıyor muydu?

"Keşke şu an senin evinde, yatağında olabilsek. Beni orada-" diye devam ederken dışımdan konuştuğum farkedinde hemen konuşmayı kestim.

"Seni orada becermemi çok isterdin değil mi?" diye fısıldadı kulağıma yaklaşıp. Kendime küfrettipim sırada sırıttığını hissettim.

"Merak etme, o da yapılacaklar listemde."

"Sakın unutma. Yapmayı.."

"Unutmam." deyip tişörtümün eteğinden tutup hızlıca çekip çıkardı bu sefer kemerinin aksine sakince bırakmak yerine fırlattı. Vücudumla biraz bakıştıktan sonra eliyle yavaşça okşadı.

"Çok güzelsin Jimin." Zaten hızlı atan kalbim iyice hızlandığında yutkundum ve yaklaşıp dudaklarını az önce dokunduğu yerlerde gezdirdi. Hissettiğim acıyla göğüs ucumu dişlerinin arasına aldığını anlamıştım. Hissettiğim acı zevke dönüşmeye başladığında ise inlememek için dudağımı dişlemeye başlamıştım. Vücudumu keşfe çıkan Taehyung ise halinden aşırı memnundu ve bakınca hiç ayrılmayacakmış gibi gözüküyordu.

Eliyle pantolonumun önünü çekiştirdiğinde içimden bir küfür savurdum. Sanırım bundan sonra geri dönüşü olmazdı. Ona yardım edip pantolonunu çözdüm ve onu da saniyeler içerisinde çıkartıp kenara fırlattı.

Önümdeki şişliğe baktığında utandığımı hissettim.

Utanmak için bira geç kalmadın mı Jimin?

Biraz değil baya geç kalmıştım.

"Ah.." Eli ne ara olduğunu bilmediğim bir anda önümdeki şişliğimi bulunca ağzımdaki inlemeyi daha fazla tutamamıştım. Eli memnuniyetle orada gezinmeye devam etmişti. Sanırım hoşuna gitmişti, inlememi sağlamak.

Biraz daha orada oyalanırsa erkenden geleceğimi farkettiğimde zor da olsa hafif geri çekilmiştim. Tek çıplağın ben olmam sinir bozucuydu o yüzden agresif bir şekilde onun üstündekilerden kurtulmaua çalıştığımda bana yardım edip kendi pantolonunu da  çıkarttı. Benimkinden daha belirgin olan aletini gördüğümde yutkundum.

Ellerini bel boşluğumun iki yanına yerleştirip beni kavramasıyla kucağına sertçe oturtması bir olmuştu. Birbirimizi tamamen hissetmemizden dolayı bir kere daha inlediğimde, "Bu kadar yeter." deyip doğrulmuştu.

İstemiyor muydu? Boğazıma bir yumru oturduğunda arkamı döndüm.

Bu kadar basit miydi yani? Tam küfür edecekken birden hissettiğim darbe ile düşmemek için ellerimi yere dayamak zorunda kalmıştım. Beni ittirmişti ve düşüyordum az kalsın.

"N'apıyor-" dememe kalmadan kendini kalçama yasladı. Ben gideceğini sanarken beni gafil avlamıştı.

Cevap vermeden boxerımı indirmiş ve çıplak kalçama tekrar yaslanmıştı. Yine inleyen ben olmuştum.

Korkmuyor değildim. Canım muhtemelen çok acıyacaktı. Geri çekildiğini farkedince başımı çevirip baktım ve parmaklarını deliğime ittiğini gördüm. İlk önce tek parmağını ittirdi. Dudağımı dişledim.

"Bu bile acıttıysa-" YİNE DIŞIMDAN KONUŞMUŞTUM. SİKTİR.

"Benimki daha çok acıtacak, evet."

Elini çektikten sonea çıplak tenini tenimde hissettiğimde nefesimi tutmuştum. Elleriyle kalçamı iki yana ayırıp kendine alan açmış ve kendini tekrar bana sürtmüştü. Kafamı öne eğip dişlerimi birbirine bastırdım. Bu işi sürdürmeye devam ettiğinde sinirlenmeye başlamıştım.

"Benimle oynama Taehyung."

"Daha yeni başlıyoruz Jimin-shi."

İçimde hissettiğim doluluk yüzünden inlediğimde aletini daha fazla içime ittirdi. Onun inlemesinş duyduğumda yüzümdeki sırıtışa engel olamamıştım. Canımın acısını görmezden gelmeye çalışırken bu sefer kendini ona iten ben olmuştum.

Hareketlerimiz sertleşip çıkan ses çadırın içini doldurduğunda elimin altındaki yorganı istemsizce sıktım. "Daha sert."

Evet. Bunu ben demiştim.

Söylediğim cümleyle kalçamdaki elleri sıkılaşmıştı. Cüretkar olmam hoşuna gidiyordu. İçime sertçe tekrar girdiğinde tek elini elimin yanına yaslayarak üstüme eğildi. Ani hareketiyle sarsılmıştım. Sırtım göğsüyle buluştuğunda nefesini kulağımda hissettim.

"Böyle iyi mi?" Benimle alay ediyordu. Diğer elini karnımda gezdirdi ve eli biraz aşağılara inerek aletimi buldu. İçimdeki hareketleri hızlanırken kafasını boynuma gömüp boynumu ısırıp öpüyordu. Ben zevkten ağlayacak noktaya geldiğimde sıcak elini hızlıca hareket ettirerek bir kaç dakika sonra gelmemi sağlamıştı. Dayanamayıp yüzümü yere yasladığımda daha işi bitmemiş olacak ki içimdeki hareketlerine devam etti. Sesli bir şekilde inleyip yanıma uzandığımda sızlayan deliğim yüzünden canımın acısını tekrar hissetmeye başlamıştım.

Hala içimdeki dürtüleri bastıramıyordum. Az önce yaşananları sindirmem zaman alacaktı. Yanımda uzanıp nefesini düzenlemeye çalışan Taehyung'a baktım ve dirseklerimin üstünde doğrulup ona döndüm.

"Bi daha istiyorum."

___________

Lovedust'| Vmin (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin