Sekiz

541 54 23
                                    

Jm: SEN DELİRDİN Mİ?
Amk
Sikicem seni

Th: MSĞQJSĞQSKŞWSMLALA
Bu kadar kızmana gerek yok

Jm: Yok öyle mi?
Yok ha?
Yok?

Th: Yanii
Abartmasak mı? :)

Jm: Sen olayın ciddiyetini kavrayamadın herhalde.
Beni
Birden
Öptün

Th: Yanağından*

Jm: Farketmez
Bir daha habersizce bana yaklaşma
Kesin görmüşlerdir ya
Of

Th: Hoşuna gideceğini düşünmüştüm
Bu kadar rahatsız olmanın sebebi ne?
Yani görseler ne olacak?

Jm: Sorun o değil
Taemin falan da yakınlardaydı
Kesin o da görmüştür
OF TAE

Th: Taemin'i sikicem artık
Amk
Bi dakika
Sen Taemin'e karşı bi şey falan mı hissediyorsun?

Jm: Ne?
Hayır
Hayır ne Taemin'i?

Th: Öyleyse eğer söyle

Jm: Öyleyse peşimden koşmaktan vaz mı geçeceksin?

Th: Daha demin sinirden köpüren Park Jimin niye şimdi alayla sırıtıyor?
Beni sinir etmek hoşuma mı gidiyor?

Jm: Beni izlemeyi keser misin?
Ve hayır sadece soru sordum şimdi soruma cevap ver

Th: Birincisi peşinden koşmuyorum

Jm: PUAHAHAJQÜAĞQÜA

Th: ?

Jm: Boşluğuma geldi pardon
Ee?

Th: İkincisi hayır vazgeçmeyeceğim eğer öyle olsaydı Taemin'i ortadan kaldırırdım :)

Jm: Ortadan kaldırırım ne demek
Manyak mısın sen

Th: He aynen Jimin gidip çocuğu öldüreceğim
Sen beynini peynir ekmekle mi yiyorsun?
Sadece ayar çekerdim ondan sonra yanına bile yaklaşamazdı :)
Ama neyse ki medeni insanlarız bunlara gerek yok
Çünkü sen Taemin'den HOŞLANMIYORSUN
değil mi?
(Görüldü)
16.58
Jimin?
Hey
Cevap versene
(Görüldü)
-_-

________

Onu sinir etmek hoşuma gittiği için bilerek öyle yazmıştım. Bilerek ciddi bir surat ifadesi de takındığım da ise tam olmuştu. Çünkü neden bilmiyorum ama, surat ifademden bile dalga geçip geçmediğimi anlayabiliyordu.

Sahi, bu çocuk beni nasıl bu kadar iyi tanıyordu?

Daha fazla sorgulamadan önüme dönmüştüm ki birden gelen anonsla molanın bittiğini anladım ve toparlanıp otobüse ilerledim. Bindikten sonra etrafa bakınmaya başlamıştım ki birden otobüsün kapısından giren Taemin'le sessizce of'ladım. Gelip yine yanıma oturacaktı.

Gülümseyip bana doğru ilerlediği sırada birden yanımda hissettiğim sarsıntıyla kafamı çevirdim ve ayakta duran Taehyung'a baktım. Çantasını taa merdivenlerden çıkarken yanıma fırlatmıştı. Kahkaha atmamak için kendimi zor tutarken Taemin'in mors olduğunu görmemle kendimi tutamayıp hafifçe güldüm. Taemin başka bir yere geçerken Taehyung daha demin acele bir şekilde yanıma oturmak için çantasını yanıma fırlatan o değilmiş gibi yavaş adımlarla elleri cebinde yanıma gelmişti.

Gülümseyen suratımı bozup boğazımı temizledikten sonra ona dönmüştüm. "Ne yapıyorsun sen? Manyak mısın?"

Çantayı kaldırıp ağır ağır yanıma oturdu ve bana baktı. "Ne yapmışım?"

"Çanta kafama gelseydi? Ölseydim ya? Bu vicdan azabıyla yaşayabişir miydin?"

"Bir de bayıl istersen Jimin." deyip önüne dönmüştü. Ne huysuzluğu vardı acaba?

"Öyle olsun." deyip kafamı cama çevirmiş ve dışarıyı izlemeye başlamıştım. Omzumda hissettiğim baskıyla ona döndüğümde kafasını omzuma yaslayıp gözlerini kapattığını gördüm. Karnımda garip bir şeyler olmaya başlamıştı. Fırsat bulmuşken onu izlemenin zararı yoktu..
_____

"Geldik, herkes eşyalarını alıp insin!"

Birden irkilip gözlerimi araladığımda herkesim inmeye başladığını farkettim ve etrafa iyice göz gezdirdikten sonra Taehyung'un hala uyuyor olduğunu farketmiştim. E uyansana be adam.

Kafamı eğip yüzüne baktım ve of'ladım. Hafifçe uyansın diye omzundan dürtmüştüm ama tık yoktu.

"Taehyung-ah, uyann~" dedim uzatarak derin bir nefes vermişti ama hala uyanmamıştı. Parmağımla yanak çukuruna bastırdım.

"Şşt, uyan hadi. Geldik bak." Kendimi bir çocuk uyandırmaya çalışıyormuş gibi hissetsem de konuşmaya devam etmiştim yoksa arabanın içinee en son biz kalacaktık. Fısıldayarak konuştum.

"Uyanırsan seni öperim." Kendi kendime konuştuğumun farkındaydım ama bir umut diyerek söylediğim cümlenin saçmalığını farkettiğimde kendime göz devirmiştim.

"Hey, alo! Kalk artık hadi ya, omzum da çürüdü." diye seslenip dayanamadan omzundan sertçe dürtmüştüm ve kafasını kaldırdı.

"Sonunda şükür be." Kalkıp çantasını da onun eline tutuşturduğumda arkamdan gelmişti. Biz de otobüsten çıktığımızda çadırların olduğu bir alana gelmiştik. Sanırım güzel geçecekti.

"Çadırlarınız önceden hazırlandı. Hepsi iki kişilik. Herkes kalmak istediği biri varsa onunla bir çadıra yerleşsin. Olmayanlar da buraua gelsin kura çekip sizleri de çadırlara yerleştireceğiz."

Kimle kalacaktım?.. Taehyung'la asla olmazdı. Başka yakın olduğum kimse olmadığı için kura çekilecek alana ilerleyecekken birden tişörtümden çekilmiştim. Taehyung olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Beni tişörtümün ensesinden yanına çektikten sonra kaşlarını hafifçe kaldırmıştı.

"Nereye?"

"Kura çekilecek alana gideceğim."

"Benimle kalıyorsun güzelim." deyip altında iyi bir şey olmadığı bariz olan bir gülümseme sunmuştu.

"Öyle mi? Nedenmiş?"

"Bana az önce verdiğin öpücük sözünü çabuk unuttun sanırım. Bence vakit kaybetmeden çadıra yerleşsen iyi olur."

Ananı sikeyim duymuş muydu?! Uyuyordu ama of! Şaka olmalıydı..

"Ben.. Uyan diye dedim onu. Şakasına yani."

"Biliyorum evet. Hadi." deyip beni önüne almış ve arkamdan ilerleyip çadıra yönlendirmişti.

Aferin Jimin. İyi bok yedin.

_______

Lovedust'| Vmin (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin