"Evet arkadaşlar, herkes hazırsa 5 dakikaya yola çıkacağız. Bir işiniz varsa şimdiden halledin lütfen."
Jimin yerinde huzursuzcs kıpırdandıktan sonra sırt çantasını açıp içini kontrol etti. Yerdeki büyük çantasına da kısaca göz attıktan sonra geriye yaslandı. Birden yanına oturan kişiyle tekrar irkilip doğruldu. "Merhaba Jimin-ah."
"Merhaba.." dedi sessizce Jimin yanına oturan Taemin'e bakarak.
"Boş diye oturdum ama, sorun yoktur umarım. Benim eşimin yerine Taehyung geçmiş de."
Jimin kafasını olumsuz anlamda salladı. "Yok." Kafasını cama çevireceği sırada gözüne çarpan kişiyle durdu. Taehyung tam hizalarındaki koltukta onlara bakıyordu. Birden kalbinin hızlandığını farkedince kaşlarını çatıp hemen cama dönmüştü. Dışarıyı izlerken rehber hocaları bir şeyler daha gevelemiş ve araç çalışmıştı.
Yolda giderken Taemin'le aralarındaki sessizliğe daha fazla dayanamayıp kulaklığımı takmış ve müzik dinlemeye başlamıştı. İlk yarım saat geçtikten sonra midesinin bulanmaya başlamasıyla telefonu sinirle çantaya geri koymuş ve kafasını cama yaslamıştı. Taemin de kaşlarını çatıp kısa bir süre ona baktıktan sonra eliyle hafifçe omzuna dokunmuştu.
"Jimin, iyi misin?"
Jimin yediği iki parça şeyin de ağzına gelmesiyle eliyle ağzını kapatmıştı. "Jimin!" Birden ayaklanan Taehyung yanında duran poşeti hızla yere boşaltıp Taemin'i iterek Jimin'in ağız hizzasına gelecek şekilde tutmuştu. Jimin elini ağzından çektikten sonra poşeti tutup midesindekileri boşaltmıştı. Taehyung yanına oturduğu kıza seslenmişti hemen.
"Chaeyoung, mendil falan var mı?" Kız hemen çantasından çıkarttığı mendili ona uzattı. Taehyung aldığı mendille Jimin'in dudaklarını ve etrafını sildi. Jimin nefes nefese başını kaldırdığında Taehyung çenesinden tutup kendisine çevirmişti. "İyi misin?"
Jimin hafif öksürüp kafa salladıktan sonra Taehyung daha açmamış olduğu suyunu açıp Jimin'e içirdi. Chaeyoung hocaya haber vermeye gitmiş ve bir kaç dakika sonra dönmüştü. "Profesör yakın bir yerde bir dinlenme tesisi olduğunu söyledi. Birazdan orada oluruz. Biraz daha iyi misin Jimin?"
"İyiyim Chaeyoung, teşekkürler."
"Ne demek." Kız yerine oturduktan sonra Taemin elini Taehyung'un omzuna koymuştu. "Teşekkürler dostum. Jimin iyi, gerisini ben hallederim."
Taehyung elinin omzundan düşmesini sağlayacak kadar geri çekilip ters bir bakış atmış ve yerine dönmüştü. Taemin'den hoşlanmadığı barizdi. Jimin gitmesini istemese de bir şey demeden arkasından bakmıştı. Oturunca Chaeyoung kısa elini Taehyung'un bacağına koyup dostça gülümsemişti.
"Endişelenme, o iyi."
Ne konuştuklarını duyamayan Jimin onları bir kaç saniye daha izleyip sinirle geriye yaslanmıştı. Sonra dayanamayıp telefonunu eline almıştı.
_______
Jm: Çok ilgilendin.
Sağol.Th: Ne demek.
Daha iyisin değil mi?Jm: Olmaya çalışıyorum
Th: Nasıl yani?
Hala miden bulanıyor mu?Jm: Evet
Hatta her an yine kusabilirim
Başım da dönüyor
Umarım bayılmam.Th: Dalga falan geçmiyorsun değil mi Jimin-shi?
Bunun şakası olmaz
Kalkıp seni hastaneye götüreceğim sırada son anda şaka deme diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovedust'| Vmin (texting)
Romance"Bu parfümlerin hepsi sahte. Tek gerçek senin kokun Jimin~shi. Bana lazım olan o. İhtiyacım olan tek şey senin kokun.." Başlama Tarihi: 30.05.2021