Bölüm 3

16 2 3
                                    

Pov:Yazar

Kral bunu duyar duymaz büyük bir memnuniyetle kafasını sallamış kahvaltısını artık rahatça edebiliyordu.

Ama peki Lily...Lily nasıldı!

Biliyordu genç kız eğer sevgilisi buraya gelirse onun bakışlarından "bakışmalarından" insanların onları anlayacağını.Ne de olsa kraliyet her gün dedikodu için kazan kaynatıyordu.Korkuyordu işte genç kız herşeyden herkesten.Ve daha yeniyken bir de adının öyle çıkmasına izin veremezdi.Prens Tae bunu dediği an bir iki adım başı dönerek korkudan geriledi.Ama yine kendini toparlayarak kimseye bu hâlini göstermemek için binlerce kez dua etti.Şimdi ne yapacaktı?

Pov:Lily

Hayır!O gelmeden önce hemen onunla konuşup hareketlerine dikkat etmesini isteyeceğim.

"Tanrım lütfen beni...bizi koru!"

derin bir şekilde nefes verip Kraliçe'nin kahvaltısını bitirmesini ve stresli bir şekilde ritimle ayağımı kontrolsüzce istemesem bile yere vurup duruyordum.Dudak kenarlarımı yiyiyor ve bir an önce Jeon ile konuşmak istiyordum.

Pov:Arya

Karar vermiştim artık bugün bu güzel kızla konuşacaktım.Zaten Ana Kraliçem kahvaltıdan sonra ip oya işleriyle meşgul olacağını biliyor ve bu konuşma fırsatını yaratıyordu.Bekledim bekledim kuruyan dudak kenarımı yalamış neler konuşabileceğimizi düşünüyorum.

"Ne konuşabilirdik ki...Hobi fobi,sevdiğimiz sevmediğimiz herşeyi konuşurduk değil mi!~"

Herkes kahvaltıdan toparlanmış kendi odalarına çekilirken Lily'in kraliçesinden eğilerek izin istedi.Kraliçe Nuna zaten kendi odasında bugün işi olmadığını kıyafet parçalarını gözden geçireceğini ve bugünlük işi olmayıp gitmesine izin verdi.

"Belki belki kim bilir benimle güzel bir arkadaşlık için izin almıştır..."

Gülümseyerek Ana Kraliçem'in koluna girip odasına götürdüm.Yerleştirdikten sonra derin bir şekilde nefesimi verip

"Oh"

çektim.Ellerimle eteğimi düzeltip Prens Tae yüzünden de olsa içdiğim su bana yetmemiş mutfağa adımlayarak bir bardak ve tatlı su bulma telaşına giriştim.Hemen bularak suyumu kafama dikip içerken meraklı ve korku gözlerle etrafa bakıp mutfaktan arka bahçeye çıkmaya çalışan bir Lily görmek beni şaşırtmıştı.Çok da çekinsem de

"Lily~"

Ne yapabilirim uzun bir aradan sonra kraliyette bir kişiye bu kadar yakından ve yakın olmak isteğiyle sesleniyorum.Ama neden(!)neden beni duymadı!Biraz hızlanarak yanına gitsem de habire sağına soluna dönüp hızlı bir hareketle adımlarını saraydan dışarı atmaya çalışıyordu.Peki ama neden?

Artık onunla ne kadar konuşmak istesem bile bu hareketlerine karşın artık konuşup yakınlaşmak gibi bir izlenim olmayıp sadece içimde merak duygusu oluştu.Birden arkasını döndüğünde çalıların arasına girip içimden

"Uhh sen ne hâllere düştün Arya!"

diyip sayıklayarak etek uçlarımı kaldırıp takip etmeye başladım.Devam ettim takip ettim ama halen yürüyordu.

"Ahh nereye gidecek bu kız.Neredeyse kraliyetten çıkacak."

Biran duraksayıp düşündüm yoksa çıkacak mıydı?Hayır hayır çıkamaz yasak ve bu tür cezalar için en ağır cezalar verilirdi.Yine kafamı sağa sola sallayıp çıkmamasını dua ederek arkasından hızlıca yola koyuldum.Vee durdu

ZORAKİ KRALLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin