Bölüm 6

19 3 10
                                    

ZORAKI KRALLIK

Pov:Yazar

Herşey durmuştu sessiz olan koridor nefes nefese inip kalkan göğüs kafesleri,korkak bir kız ile cesur bir adam...

Bileğini sıktı hiç olmadığı kadar bütün kudretiyle.Resmen içindeki o canavar alevleniyordu belki kim bilir başkasından olan hırsını ondan çıkarıyordu.Ama gözü dönmüş genç kızın acıdan inlemesi bile umrunda bile değildi.Iki büklüm oldu Arya kolunu çektikçe acıyor acısı daha 2 katına çıkıyordu.Ağlamaklı bir ses tonla

"B..bırak beni gideyim.A..ah bileğim BILEGIM...Bileğimi bırak y...yalvarırım!"

Jungkook duymuyordu gözü döndü adeta çünkü küçük aciz bir kızın dün gece oldukça canını sıkmış ve bir nevi intikam alıyordu.
Yüzünü ona daha da yaklaştırarak ağzını sinirle kasıp

"Sen dua et seni öldürmedim düşündüm de acı çektirerek öldürmek her zaman en iyi davranıştır."

Arya korkuyor mosmor olan bileğine ve Jungkook denen herife bakıp mekik çekerek

"Öyle birşey ya..apamazsın sen ne olursan ol b..bende,bende bir varlıklı ailenin~"

Jungkook'da alayla kafasını sallayarak

"Hizmetçisisin.Sadece aciz çalışan basit bir nedime"

Arya bunu duyar duymaz o korku çok da olsa inmiş ve içindeki ses ile binbir türlü diyologa girmişti bile...

Iç ses"Kendini ne halt zannediyor acaba budala herif.Aishh o ağza bak nasıl kasınmaktan çenesinden çıkacak."

Arya"Ahh gerçekten de adi bir pis herif ben nasıl bir hâle düştüm.Kesinlikle kendimi kurtarmam lazım.Ama nasıl?"

Iç ses"Tehdit et!"

Arya"N...ne ne anlamadım ne tehditi ben asla böyle bir şey yapmam yapamam."

Iç ses"Off Arya dünyayı artık şu toz pembe dünyandan çıkar.Gerçekleri gör her insan kendini koruması için böyle yapar yapmalı!Sende bizi kendini koruman için ondan uzak kalman için bunu yapmalısın."

Arya"P...peki peki a...ama nasıl bir tehdit etmeliyim ki 1 günlük tanıdığım adama?"
Iç ses"Arya mal mısın?Sen adama dünden beri ne için tartışdınız bir düşün bakalım?"

Arya"N..ne ne konu hakkında tartışmışız bilemiyorum.Of kafam allak bullak düşünemiyorum."

Iç ses"Off senden daha zeki ve kararlıyım Tanrı'ya şükür!Tabii ki de sevgilisi Lily'i!Onu onunla tehdit edip kendinden uzaklaştıracaksın."

Arya"Ahh.. bilemiyorum Lily tatlı bir kıza benziyor onu kırmak istemiyorum ve ben Lily dışında olsa bile hiçbir insanın sevgisine karışamam."

Iç ses"Yeter Arya artık nereye kadar gidecek bu.Artık kendini savunmalı ve korumalısın yoksa adam seni dediği gibi ACI ÇEKTİRE ÇEKTIRE ÖLDÜRECEK"

"Hey yabani domuz Heeey kendine gel Yoksa benden önce azrail mi canını aldı he"

Dondum bir süre ama dediğiyle histerik bir gülüş atarak elimi gevşemiş olan elinden acım olduğu halde hissetmeyerek çekip

"Evet Bay Jeon ben hizmetli basit bir nedimeyim.

Bir adım atıp yüzüne yaklaşarak dudağına nefesimi verip etki altıma alarak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORAKİ KRALLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin