Açıklamayı dikkate alın lütfen ona göre okuyun
————————————————————Haftada bir, Usta Childe, bir zamanlar düşmanı olan, şimdi (tek taraflı) rakibi Altın Ev'e meydan okuyordu. Ve haftada bir, Üstat Childe, sürekli ve sayısız kayıplarının heyecanıyla işaretsiz bir arka sokaktaki "Çayevi"ne dalıp sizi görmek istiyordu.
Halkın, Fatui Habercileri'nin Liyue'deki varlığının başlangıçta inanıldığından daha fazla olduğunun toplu olarak farkına varması üzerine, Çayhaneniz ve bu tür diğer tüm kuruluşlar, onun lehine mahkemeye çıkmak için bir tür temsilci gönderdi. Patronunuz, müşteri olarak bu kadar güçlü bir erkeğe sahip olmaktan asla zarar gelmez, dedi. Neyse ki patronunuz için, Usta Childe hem güzelliğinize hem de nispeten cesur, amansız yaklaşımınıza hayran kalmıştı.
Bununla birlikte, dikkatinin ve işinin vaatlerini kazanacak kadar şanslı olsanız da,ayrılma ayini sonrasına kadar söz konusu vaatleri asla yerine getirmedi. Korkunç bir şey olmuş olmalı, diye düşündün, öyle ki sonunda teselliyi senin kollarında aramaya karar verdi.
İlk başta, ... randevular tamamen fizikseldi. Basit bir ticari işlem, ne daha fazlası, ne daha azı. Şakacı bir flörtün ötesinde samimiyetsiz küçük konuşmalar, sarılma veya birbirlerinin kollarında uyuma girişimleri ve kesinlikle öpüşme yok.
Bu sizi en ufak bir şekilde rahatsız etmiyor - Snezhnayanlı,bencilce kendi zevkinin peşinde koşarken bile mükemmel bir aşıktı.
Ancak bu ziyaretlerin amacı sizin için apaçık ortadaydı. Onun hayal kırıklığını dışa vurmanın bir aracından başka bir şey değildin. Kontrolü yeniden kazanmanın bir yolu olmalıydı.
Ama bazen maskesi düşüyor. Kazara mı yoksa tepkilerinizden mi yükseldiğini asla bilemezdin. İlk seferinde, gömleğinin düğmelerini iliklerken, yerel mutfak hakkında gevezelik ediyordu ve hayatını kurtarmak için yemek çubuklarını kullanamayacağını söyledi. Yumuşak bir kıkırdama bıraktın, sonra hemen donup kaldın, kalçasındaki vision'a baktın ve hayatını o anda ve orada bitirmemesi için dua ettin. Bunun yerine Childe, ay ışığının altından ayrılmadan önce gözlerinde ilgiye benzer bir şeyle kaşını kaldırdı.
Bundan sonra, bilerek kendisi hakkında küçük bilgiler verirdi - tıpkı Luhua Pool'un Liyue'deki en sevdiği balık tutma yeri olması gibi - çünkü bu acımasız suçlunun böylesine sıradan çıkarları ve dertleri olması sizi gülümsetiyor ve güldürüyor ve görünüşü ,gülüşünün ve gülüşünün sesinden zevk alıyordun. Sıkılmadan veya huzursuz olmadan anlamsız saçmalıklardan bahsettiğini dinleyebildiğiniz gerçeğini takdir ediyor gibi görünüyordu.
(- Kısacası onun konuşmasını dinlemeyi seviyorsunuz -)
Ancak bu ziyaretlerin en önemli önceliği konuşmak değil.
Bazen, neredeyse acı bir şekilde bu gerçeği hatırlatıyorsun. Bugün olduğu gibi.
Akşam karanlığında, özel bir müşteriye davet edildin ve hemen canlandın. Çayevi'nin girişine doğru ilerliyorsunuz ve Usta Childe'ın tezgâhın başında durduğunu, tüm gergin kaslarını ve sessiz öfkesini görünce mola veriyorsun. Sana bakmak için başını geriye yatırdığında nefesin kesiliyor, tıpkı bir avcının avına yaptığı gibi.
Sen gözlerini kırpmadan önce, o çoktan hareket etti. Üzerine doğru gelir ve yanaklarınızı kabaca kavrar, dudaklarını somurtmaya zorlar. Yaklaşıp fısıldadığında, düzensiz nefesinizi kontrol etmeye çalışıyordun, neredeyse homurdanıyordu, "Umarım benim için hazırsınızdır. Seni boşaltacağım ta ki -"
"Özür dilerim, Usta Childe!" diye bağırdı girişte konuşlanmış bir muhafız, eli silahının üzerinde havada, bir Çayevi çalışanını zarardan korumaya hazırdı. Childe'ın omzunun üzerinden vurduğu buzlu parıltıyla bakmadan önce yarım adım atmayı başarır. Haberci'nin üst dudağı, sanki birini ölüm acısı karşısında sabrını test etmeye cüret ediyormuş gibi alaycı bir şekilde kıvrıldı. Kendini koruma hissi artan muhafız yutkunup yerine geri döndü ve anlamlı bir şekilde başka tarafa baktı.