karakterler: albedo, venti, scaramouche
özet: iyi geceler
Albedo
Uzun bir günün ardından ve ikiniz yataktasınız, Albedo saçına "iyi geceler" diye fısıldarken ona yakınlaşmana izin verecek. Battaniyeyle üzerini örtecek ve seni göğsüne yapıştıracak.
Bazen ikinizin uykusu çok geliyor ama gün içinde olan her şey hakkında konuşmadan duramıyorsunuz.
İkiniz geç saatlere kadar duracak, birbirinizi güldürmeye çalışacak ya da aynı genç aşıkların yaptığı gibi gözlerinizin içine bakacaksınız.
Albedo'nun biraz daha uykusu geldiğinde, gözlerini kapatmadan önce küçük bir gülümsemeyle son bir kez iyi geceler der ve saçlarını öper. O uykuya dalmadan önce her zaman senin uyumanı bekler.
Venti
Venti sarılmayı sever ve yatakta beline sarılır. bazen kafasını ensene koyar ve seni koklarken nefesini teninde hissedebilirsin. Görünüşe göre senin kokunu çok seviyor.
Kolları belini tutacak ve bacaklarınız birbirine dolanacak. Bir bakıma sana insan boyutunda bir oyuncak ayı gibi davranıyor ve bundan hoşlanıyorsun. Bazen yüzünü saçlarına ya da göğsüne sokar.
Venti yatağa yattığı gibi uyumaz sürekli konuşmaya devam eder. Onu susturmanın tek yolu, onu sımsıkı kucaklamaktır.
Venti hafif uyuyan biri ve uyumakta zorluk çektiğini hissedebilir. Sana tatlı bir ninni mırıldanacak ve yanaklarına öpücük kondurup sessizce "iyi geceler" diyecek.
ScaramoucheNormalde yatağını biriyle paylaşmaktan hoşlanmıyor ama bu sensen, buna izin verecek.
Aslında pek bir şey yapmıyor, sadece sen uykuya dalmaya çalışırken sana bakıyor. bazen bunu yapması zor oluyor çünkü gözlerini açtığında sana bakan mor gözleri görüyorsun
Her nasılsa rahatlatıcı geliyor ve o fark ettiğinde kaşlarını çatıyor. "Uyu." diyecek. "Sen uyuyana kadar olmaz." diye gülümsersin ama uykunun ağına düşen ilk sen olursun. Seni böyle masum gördüğünde dudaklarının kenarları kıvrılıyor.
Kendi uyumadan önce küçük bir "iyi geceler" fısıldayacak. Alnına sıcak dudaklarını değdirecek. Seni kendine yavaşca çekecek kafasını kafana yaslayacak ve kollarını beline saracak.
------------------
cus yeni bölüm yazdım
umarım beğenirsiniz çok özemedim ve kısa oldu kusura bakmayınneğer bana ulaşmak isterseniz twitter hesabım: Ylvi__
istediğiniz karakterler ve konuları bu metine yorum olarak yazın
öpüyom siziiiii