|Kaeya|

2.2K 69 227
                                    

korkuyorum...
———————————————————-

Kaeya Alberich tam bir sadist.

Bu, sıkı sıkıya bağlı küçük arkadaş çevresine girmeyi başaran veya onu çocukluğundan beri tanıyan insanlar tarafından bilinen bir gerçektir.

Onu, babanın Crepus'la birlikte çalıştığı Ragnvindr ailesini bulduğu günden beri tanıyorsun. Crepus, sırları olmasına rağmen sana ailedenmişsin gibi davranırdı. Diluc başka bir şeydi; onunla arkadaş olma çabalarına rağmen, seni her zaman kendinden uzakta tutardı.

Kaeya ise tam tersiydi. Köpeğe yapışan bir pire gibi sana tutundu. Diluc'la değilse, seninleydi. Kaeya Alberich kaşıyamayacağın bir kaşıntıydı, senin için bir dikenden başka bir şey değildi. Her zaman şakalar yapar, zaman geçtikçe stil anlayışınız hakkında her zaman söyleyecek bir şeyleri vardır, her zaman seninle alay edecek bir şey bulur ve her zaman seninle rekabet edecek bir şey bulurdu.

Kaeya Alberich tam bir baş belasıydı.

"Ah-uh, Eh, [isim] [soyisim]. Iskaladım mı?."

"Kaeya, uzun zaman oldu." Koyu meşe sandalyede otururken başını sertçe ona doğru salladın.

"İyi! Konuşacak çok şeyimiz var! Öyle değil mi? Benimle iç!" Kaeya sırıttı, kendini senin önüne yerleştirdi, yavaşca içini çektin.

"Burada uzun süre kalmayacağım. Bu sadece bir iş gezisi." Dedin, elbiseni toplayıp ona baktın. Böyle değil, onunla böyle karşılaşmak istemezdin.

Hala her zamanki gibi yakışıklıydı ve dayanılmazdı.

"Hadi ama böyle yapma! Seni çok özledim; o huysuz işadamı bile aynı şeyi yaptı!" Kaeya garsona el salladı.

"Kaeya-"

"Lütfen, beni terk ettikten sonra yapabileceğin tek bu." Gözleri kısıldı. Hemen ağzını kapatıyorsun, suçluluk göğsüne yerleşerek nefesini daraltıyor.

"Kaeya- sana yalvarıyorum," diye başladın usulca, Kaeya sesini özlemişti, "Başka seçeneğim yoktu."

"Tatlım, biraz daha yalvar, çünkü beş yıl önce sana kalbimi verdim ve sen üzerine bastın."

"Ben- ben yapamadım-"

"Bir sorun mu var?" Arkanızdan bir ses yükseldi, Kaeya bir bakış attı ve kaşlarını çattı.

"Bunun seninle bir ilgisi yok, git." Kaeya tükürdü.

"Buranın benim işyerim olduğuna inanıyorum, eğer sorunlara neden oluyorsan senden gitmeni istemek zorunda kalacağım." Diluc, kafanı okşamadan önce vurguladı ve sen ona baktın, "Tekrar hoş geldin, [isim]. Yarın sabah belgeleri senin için hazırlarım." Kalbin düştü ve sertçe yutkundun, uysalca başını salladın.

Diluc, ifadesizce Kaeya'ya döndü, "Dışarı çık, meyhanenin havasını bozuyorsun." Başka bir söz söylemeden gitti.

Kaeya boğazını temizledi ve dikkatini tekrar sana çevirdi. Yutkundun.

"Eh, sanırım bir dahaki sefere o içkiyi içmemiz gerekecek!Bana bir açıklama borçlusun, değil mi?" Kaeya ayağa kalktı ve alaycı bir şekilde kolunu meyhanenin çıkışına doğru uzattı. Kendin kalkıp çıkmadan önce içini çektin ve başını salladın.

"Bunun hakkında nerede konuşmak istediğini bilmiyorum." Rahatsızca kıpırdandın, rüzgar yanaklarını ısırdı.

"Özel bunun için daha uygun, insanların özel meselelerimi bilmesine pek sıcak bakmıyorum," diye mırıldandı, "Sonuçta duvarların kulakları var."

Trouvaille  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin