Zhongli yazıcam dedim ama adam babam gibi amk
çok değişik hissediyorum yazmaya çalışınca
——————————————————-Diluc'un saçları, tokasından serbest bırakıldı ve gevşedi, tembelce omzunda ve sırtında kıpırdandı. Aynaya yaslanıp yansımasına baktı. Gözleri yorgunluktan kararmıştı. İçini çekerek geceliğinin iplerini çekti.
Diluc, parmaklarını düğümlü, kıvırcık saçlarının arasından dikkatle geçirdi. Kakülleri gözlerinin önüne düştü. Yeniden düzeltme zahmetine girmeden onları elleriyle geriye yatırdı. Kendini odanın banyosuna yönlendirmek için aynasından geri çekildi.
Güneş, narin bordo perdelerin arasından yüzüne vurarak odayı hafif, sıcak bir kırmızıya boyadı. Diluc'un gözleri hassasiyetle yanıp sönüyor, gözlerini ovmak için elini kaldırdı.
Yavaşça banyoya vararak başka bir aynaya döndü. Su, bu sabah tazeydi.
Bir kez daha iç çekti ve ellerini suya daldırmak için eğildi. Yüzüne su çarpıyor, parmakları göz altlarını hafifçe ovuşturarak yorgunluğunu bir dereceye kadar rahatlatıyor. Esneyerek şakağındaki ağrıyı ovuşturuyor.
Kapının çalındı.
"Sabaha başlamak için ne kadar rahatsız edici bir yol..."
Jean bu sabah pek dinlenmiş görünmüyordu, bunu dürüstlükle söyleyebilirdin. Ofisi dağınık ve darmadağınıktı, kitaplar yerde, dosyalar masasının üzerinde darmadağın.
Başı derin uykudan bir oraya bir buraya sallanıyordu. Ofisine girerken yumuşadın, masasına yaslanmış uyuyan figürüne baktın, hâlâ elinde bir kağıt kalem tutuyordu. Pelerinini omuzlarına koyarak, onu uyandırmamak için nazik davranarak masasının arkasında yürüdün.
Uzaklaşmak üzereyken masasının köşesinden bir kağıdın yere düştüğünü fark ettin.
Almak için dönerken, yanlışlıkla Jean'in sandalyesine vurdun. Büzülmüş dudakların, geniş gözlerin ve tutulan bir nefesle, Jean'in uyandığını görmek için yavaşça başını çevirdin. Kafanı duvara vurmak istedin.
"Ah, günaydın, Madam Y/N," Esnedi, kollarını başının üzerine uzatarak ayağa kalktı. Genellikle sadece akşamları gelirsin, sana yardım edebileceğim bir şey var mı?" Gülümsüyorsun, kağıdı alıyorsun,
"Ah hayır, Büyük Usta Jean, sadece senin iyi olduğunu görmek için geldim." Jean'le yakın arkadaştınız, her zaman onu kontrol etmek için ziyarete gelirdin.
"Ve işte yine kendini fazla yoruyorsun!" Onun yanağını sıktın. Jean yumuşak bir kahkaha attı ve yanağına kadar uzandı. Pelerinini alıp kendi omuzlarına koydun, onu şaşırttın.
"Bu, Diluc Usta'ya bir mektup, değil mi? Sen dinlen, ben bunu teslim edip evraklarını kontrol edeyim." Gülümsüyorsun, "Biraz dinlen, Jean."
Sahip olduğun tek şemsiyenin tamir edilebildiği için şanslıydın. Bugün hava oldukça güneşliydi, bakılacak tek bir bulut yoktu. Springvale'den yeni geçmiştin, yavaşça oldukça büyük bir gölete yaklaştın. Su birikintisine atlayarak, sepetinin ıslanmamasına dikkat ederek karşıya doğru sıçradın.
Dawn Winery ziyareti talep edilmediğinden, bağışlanma umuduyla bir hediye getirmiştin. Sepetin çeşitli bisküviler, kurabiyeler ve keklerle doluydu. Bir fırıncı olarak, özellikle Mondstadt'ın yeni tatlıları ve hamur işleri söz konusu olduğunda, fırıncılık senin uzmanlık alanındı.
Sular etrafa sıçradıkça, eteğinin uçları ıslandı. İç çektin, gökyüzünün yansımasına ve kuşlara bakarken hafifçe gülümsedin.
Suyun etrafında dolaşırken herhangi bir bitkiye basmamaya dikkat ettin.